Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Snipp

 

Skjelden har jeg hatt større tro på seier enn nå på Old Trafford.

Nettopp fordi vi kan heve oss til det nivået som trengs for å slå dere på hjemmebane.

Ja dere har gjort det så mange ganger før, logikken er slående. Å vi er jo elendig på hjemmebane i år :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, Torres var kanskje litt egoistisk. Men på den andre siden så ser han nok ikke at Keane er der da han har fokusen ett annet sted.

 

Ellers regner jeg med at masseforlatelsen av tribunen etter målet var en protest mot byttene. Eller?

 

Iallefall så burde spisser byttes med spisser når kampen ikke er avgjort. Tapt mange poeng på de iløpet av de siste årene.

Lenke til kommentar

Nei, det var ikke Torres jeg mente heller. Tror alle er enige (utenom veldigsaklig) at han gjorde en ok-bra figur idag.

 

Alonso derimot hadde jeg ikke forventet mye av, siden han nettopp kom fra skade, men jeg syntes han gjorde den beste jobben av samtlige Liverpool-spillere. Han jobber bra tilbake, slår fine pasninger, og er offensiv (!). Morsomt å se på at 5 Liverpool spillere driver å slår støttepasninger hele tiden, mens Alonso driver fremover på banen hele tiden. Prøver bestandig å være offensiv, og få til angrep. Elsker spillestilen til den typen ass..

Lenke til kommentar

Ccola. Om man ser bort fra målet, Riera skuddet og Torres i stolpen, da har man vell ikke flere målsjanser igjenn?

Det som har kjennetegnet de andre uavgjort kampene er at vi har hatt flust i målsjanser. Vi skapte fryktelig lite i dag.

 

Litt enig i Jefe, midtbanen generelt var bad. Høyrekant er helt død, selv om Kuyt jobber og sliter. Hvem har han med seg, Carra, og han duger til fint lite fremover.

 

Snipp

 

Skjelden har jeg hatt større tro på seier enn nå på Old Trafford.

Nettopp fordi vi kan heve oss til det nivået som trengs for å slå dere på hjemmebane.

Ja dere har gjort det så mange ganger før, logikken er slående. Å vi er jo elendig på hjemmebane i år :)

Dette må du holde deg forgod for på en kveld som dette. Både du og jeg vet at Liverpool laget er bedre en på evigheter, selv om formen ikke er der. Vi slo jo blandt annet de russiske rublene fra London, når tape de mot noen sist hjemme? joda, det var LENGESIDEN.

Lenke til kommentar
Ja dere har gjort det så mange ganger før, logikken er slående. Å vi er jo elendig på hjemmebane i år :)

Chelsea hadde ikke tapt på 4 år. ;)

 

Men seriøst, det er ikke tingen. Vi har en fair sjangse. Eller iallfall en sjangse! De eneste vi greier å ta poeng mot er jo litt større lag, virker det som iår. Da får vi fokusen og vinnerviljen litt opp, og Rafa spiller med top-notch lag 100%. Så at vi vinner klart gjør vi selvfølgelig ikke, men vi kan overraske. :)

Lenke til kommentar

Håper alle dere som ventet en enkel seier kommer dere ned på jorda igjen nå. Visste dette ville bli en vanskelig kamp. Everton scorer omtrent 90 % av målene sine på dødball, og omtrent 90 % av alle baklengsmål vi får mot oss skjer på dødball, så det var ikke akkurat noen bombe at det gikk sånn. Likevel er det utilgivelig måten det skjer på, og tapet - ja tapet - er fryktelig tungt å akseptere. Beklager alle Rafa elskere, men jeg begynner ikke å grine om man ikke kommer til enighet om ny kontrakt. Synes han så altfor ofte leder laget på helt uforklarlige måter, så for min del kan det gjerne komme inn nytt blod.

Lenke til kommentar
Ja dere har gjort det så mange ganger før, logikken er slående. Å vi er jo elendig på hjemmebane i år :)

Chelsea hadde ikke tapt på 4 år. ;)

 

Men seriøst, det er ikke tingen. Vi har en fair sjangse. Eller iallfall en sjangse! De eneste vi greier å ta poeng mot er jo litt større lag, virker det som iår. Da får vi fokusen og vinnerviljen litt opp, og Rafa spiller med top-notch lag 100%. Så at vi vinner klart gjør vi selvfølgelig ikke, men vi kan overraske. :)

selvfølgelig frykter jeg Liverpool, er jo helt bingo. Alltid et lag som har banespillet, hvem som vinner helt vilkårlig utifra det. Derfor er jeg livredd, men vi har fortsatt O'shea.

Lenke til kommentar
Ccola. Om man ser bort fra målet, Riera skuddet og Torres i stolpen, da har man vell ikke flere målsjanser igjenn?

Det som har kjennetegnet de andre uavgjort kampene er at vi har hatt flust i målsjanser. Vi skapte fryktelig lite i dag.

Har jeg sagt annet? :p

 

Enig, vi spiller ræva idag.

Lenke til kommentar

Det finnes knapt lette seiere i PL Superparanoid, vi snakker da kansje 3 kamper elns.

Selv om jeg håper på en 3-0 seier så betyr ikke det at den er lett.

 

Ellers kraftige uventa skyts fra deg mot Rafa. Selv om han tar noen uforklarlige valg, så ønsker jeg ikke hans avgang sånn umiddelbart. Huske hva han har gitt oss. Han bygger et lag atm, det tar tid.

Forlater Rafa Liverpool, er jeg redd vi går fullstendig opp i limingen.

 

Ccola, jeg ble vist aldri ferdig. Men det var henvist til byttene. Vi brude scoret mer, derav aldri trengt å sette Masche innpå sånn sett. Jeg syns det er småfeigt å forsvare 1-0 om vi skal kjempe om liga gull. Greit nok vi trenger ikke gi bort seieren, men jeg hadde håpet på mer på hjemmebane med så og si toppet lag.

Lenke til kommentar
Ccola, jeg ble vist aldri ferdig. Men det var henvist til byttene. Vi brude scoret mer, derav aldri trengt å sette Masche innpå sånn sett. Jeg syns det er småfeigt å forsvare 1-0 om vi skal kjempe om liga gull. Greit nok vi trenger ikke gi bort seieren, men jeg hadde håpet på mer på hjemmebane med så og si toppet lag.

Jepp, og derav det jeg skrev tidligere "Angrep er det beste forsvar, Rafa". Er så enig så enig.. Helt uffatelig å bytte ut både Keane og Torres, for å sette Kuyt alene på topp ved 1-0. Skjønner ikke hva Rafa tenker med noen ganger, og kunne ønske Sammy Lee (eller forsåvidt Gerrard!) kunne fått litt mer å si om byttene. Rafa bytter altfor sent, og altfor defensivt. Han satser nok på 1-0 i de fleste kampene.

 

Forsåvidt ønsker jeg ikke å se Rafa dra enda. Han er på slutten av oppbyggningen av et lag, og har endret Liverpool drastisk på de 5 (?) årene han har vært i klubben. Nå er vi å kjemper i toppen, men nå må både supportere og spillere få smake på litt gull! Det er på tide, og jeg må si mye av poengtapene vi har hatt denne sesongen må Rafa ta på egen kappe, grunnet forferdelige bytter, og avgjørelser.

 

Så neste sesong tror jeg blir Rafa sin siste om han ikke henter inn noe sølvtøy av noe slag. Har nok en stor andel av Rafa-elskere blant supporterne, men han kan ikke vare evig. Vi har nok 3-4 plasser i PL. Men, som sagt, jeg stemmer iallfall for denne sesongen, og en sesong til før han eventuelt må gå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ser ut som Liverpool's uavgjort-stream fra ifjor er fremdeles tilstede.

 

Lucas gjør tre ting idag, og alle de tre tingene gikk skeis og imot liverpool.

Og Keane,var i helvete var du? Keane tror jo at han er forsvarspiller\midtbanespiller til tider.

Lenke til kommentar

Ccola:

Må minne deg på at Torres kommer fra et langt skadeopphold og er ikke laget av stål. Jeg henviser til laget jeg satte opp før i dag Det er akkurat pga av dette Kuyt skulle spilt spiss, samtidig som Torres og Keane skulle ha byttet med hverandre.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Ya, Keane blir nye Kuyt. Jaja, da har vi nå iallfall nok høyrevinger.

 

Tja, tør vi satse "Old School" fra ifjor med Torres alene på topp, og Gerrard i fri rolle? Funket jo meget så flott ifjor, og jeg tror Keane trenger en pause. Neste kamp vs. Everton:

 

Reina

Arby - Skrtel - Agger - Aurelio

Kuyt - Alonso - Masche - Riera

Gerrard

Torres

 

Er Insua tilbake til neste kamp?

Lenke til kommentar
Ccola:

Må minne deg på at Torres kommer fra et langt skadeopphold og er ikke laget av stål. Jeg henviser til laget jeg satte opp før i dag Det er akkurat pga av dette Kuyt skulle spilt spiss, samtidig som Torres og Keane skulle ha byttet med hverandre.

Selvfølgelig ikke uenig i Rafa (og deg) at Torres skulle blitt byttet ut (jeg skrev det tidligere), men hvorfor ikke sette på en spiss istedet? Noe alà N'Gog, Babel - en rein spiss!

Lenke til kommentar

Ja jeg var streng mot Benitez, kanskje det er skuffelsen som snakker. Jeg er selvsagt takknemlig for det han har tilført laget, og jeg er i utgangspunktet imot å sparke treneren straks det går dårlig. MEN han viser stadig oftere rare sider av seg selv; dummer seg ut i media, merkelige laguttak, benytter ikke alle byttene (les Stoke-kampen), rare bytter, osv. Egentlig burde jeg vært manager i klubben, for jeg vet alltid hva som burde gjøres... :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...