Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Torres var jævla egoistisk i dag. faen så ræva i flere tilfeller

 

På tross av at han kunne sentret i stolpesituasjonen så vet både du og jeg at han er god nok til å sette nesten alt i mål. Han må få sjansen, jeg opplevde han ikke som ego, vi må gi ham litt tid. Fy faen for et raid han haddde, jeg fikk sånn walcott flashback.

Samme med Skrtel, vert ute lenge. Han og trenger litt tid. Husker Agger gjorde en mega brøler når han kom tilbake, selv om han på mange måter gjorde opp for den.

Mest overasket over at Hyypia spilte så rart, han som har vert så utrolig stødig.

 

At Carra ikke fungerer fremover på kant, burde ikke overaske noen. Det har vi jo sett i flere kamper nå. Kunne tenkt meg Darby neste gang om ikke Arbeloa blir klar.

Lenke til kommentar
Ro ned nå gutter. Ligagullet er ikke kjørt. United har vist dårligere form i det siste (utenom chelsea kampen) vil jeg si. Men en rekke uavgjorte og 1-0 seire. Vi tabber oss ut ja, men hengekampen skal spilles.

 

Vi slo Chelsea på Brua, noe som ingen trodde. Vi har slått alle topplagene så langt i år, så hvorfor ikke ta United på OT? Jeg tror vi har en særdeles stor sjanse der.

Vi har ikke vist dårligere form, tvert imot.

 

Hvorfor dere ikke tar oss på OT, fordi Van der sar ikke gjør flere tabber denne sesongen. Å siden ingen av dere husker på stående fot når dere gjorde det sist.

Lenke til kommentar
Jeg sikta ikke til stang-ut situasjonen, helt klart han har stor mulighet til å score selv der. Og ja, det raidet var faktisk glimrende. Men i flere tilfeller kommer han og flere fremover og han skal absolutt gå selv uansett hva som er fremom han, enten det er 3 eller 5 mann.

Det er vell for å unngå litt av de jævla støttepassningene. Hvilket valg har egentlig mannen, 4-5 mann rundt seg og får en Flo passning hver gang.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Slapp av veldigsaklig. Skulle tro du var en liten drittunge som ikke hadde fått viljen sin. Angriper spillerne våre gang på gang, skjerp deg.

 

 

Over til kampen så er jeg skuffet og frustrert, men ikke så overrasket egentlig. Savnet lysten til og angripe, samt de raske pasningene i midtbaneleddet vårt. Alonso var en skygge av seg selv i dag. Det var Riera også.

Lenke til kommentar

Uenig Jefe. Om det var en "Liverpools-beste" idag, må det være Alonso. Han prøver iallfall, samt Torres kanskje. Er enig med veldigsaklig om at han går seg vill noen ganger, men han får det jo til ett par ganger også, og da blir det store sjangser vettu! Neida, såpass burde Torres få prøve. Vi vet han kan ^^

 

Noen ganger ser det ut som Gerrard gir opp, at han rett og slett ikke gidder mer. Og når Rafa setter på Lucas og Bønna på banen, og ingen spiss - da skjønner jeg han godt. Det må fokus og vinnervilje til for at Liverpool skal greie å henge med i toppen.

 

Come on LADS!

Lenke til kommentar
Ro ned nå gutter. Ligagullet er ikke kjørt. United har vist dårligere form i det siste (utenom chelsea kampen) vil jeg si. Men en rekke uavgjorte og 1-0 seire. Vi tabber oss ut ja, men hengekampen skal spilles.

 

Vi slo Chelsea på Brua, noe som ingen trodde. Vi har slått alle topplagene så langt i år, så hvorfor ikke ta United på OT? Jeg tror vi har en særdeles stor sjanse der.

Vi har ikke vist dårligere form, tvert imot.

 

Hvorfor dere ikke tar oss på OT, fordi Van der sar ikke gjør flere tabber denne sesongen. Å siden ingen av dere husker på stående fot når dere gjorde det sist.

Well, they said just the same when we met Chelsea...

 

 

Lucas har forbedringspotensiale, og gjør bare 1/22 av feilene som Bønna gjør. Han er tvert igjennom ubrukelig. Lucas>Benayuon anytime!

 

Alvorlig så negativ du er veldigsaklig, til laget generelt, og til enkelte spillere. Må ikke være medgangs å synes alt er dritt når vi taper, og alt er topp når vi vinner.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Tja jefe. Benny og lucas fortjener det så inni det lengste. Vi vet det alle. Kanskje det har tatt av litt men er rett og slett jævlig frustrert.

 

Gå deg en tur ut da. Enig i at Lucas ikke er noe spesielt god i PL (sagt det minst 10 ganger før her inne), men det byttet må Rafa ta på sin kappe. Savner at vi punkterer kampene i stedenfor å prøve å drøye hele tiden. Bønna var sånn average. Ikke noe mer. Torres synes jeg gjorde en grei figur, bare marginer at ikke avslutningen hans gikk på andre siden av stolpen.

Lenke til kommentar
Uenig Jefe. Om det var en "Liverpools-beste" idag, må det være Alonso. Han prøver iallfall, samt Torres kanskje. Er enig med veldigsaklig om at han går seg vill noen ganger, men han får det jo til ett par ganger også, og da blir det store sjangser vettu! Neida, såpass burde Torres få prøve. Vi vet han kan ^^

 

Har ikke sagt noe på Torres sin innsats og vinnervilje. Han er superduper som vanlig. Men i dag synes jeg både Alonso og Riera var under forventet standard. Kan dere si med hånda på hjertet at dere ikke ventet mer fra de to i dag? Det kan ikke jeg. Alonso sine pasninger var ikke like perfekte som før og han virket å slite litt på farten i enkelte tilfeller. Riera har noen hærlige detaljer, men det blir egentlig med det, siden han ikke var spesielt farlig ellers i kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...