Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

ja for noen fantastiske bytter vi gjør i dag, helvetes inkompitente tosk som tar alt for gitt

 

 

Han satte jo innpå Babel da for å kjøre på offensivt igjen?! Så....

Babel kan ikke spille spiss (alene), blir så sykt irritert. Noen ganger skulle jeg ønske Sammy Lee fikk bestemme litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja for noen fantastiske bytter vi gjør i dag, helvetes inkompitente tosk som tar alt for gitt

 

 

Han satte jo innpå Babel da for å kjøre på offensivt igjen?! Så....

Ja, etter Everton hadde utlignet, og det var 2 minutter igjen å spille.

 

Men hey! Vi tok et poeng....

Lenke til kommentar

Ro ned nå gutter. Ligagullet er ikke kjørt. United har vist dårligere form i det siste (utenom chelsea kampen) vil jeg si. Men en rekke uavgjorte og 1-0 seire. Vi tabber oss ut ja, men hengekampen skal spilles.

 

Vi slo Chelsea på Brua, noe som ingen trodde. Vi har slått alle topplagene så langt i år, så hvorfor ikke ta United på OT? Jeg tror vi har en særdeles stor sjanse der.

 

At vi mister 2 poeng idag er bare tragisk. Det er risikoen med å ligge å safe det siste kvarteret. Å ta ut Torres istedet for Keane, og sette inn 2 midtbane spillere forstår jeg meg ingenting på. Og Bønna? Han kan gå på ræva ut av laget. Jeg fatter ikke hva Rafa ser i han? Alt han gjør er galt.

 

Det positive er at Torres ser ut til å ikke ha falt så langt tilbake i formtabellen. Han hadde noen fine raid.

 

Til slutt vil jeg bare si at dagens kommentator var av det værste jeg har hørt på evigheter. Finn en litt mer nøytral kommentator til så store kamper. Slo hardt i veggen hver gang han prøvde å være morsom, eller raket ned på Liverpool.

Lenke til kommentar
ja for noen fantastiske bytter vi gjør i dag, helvetes inkompitente tosk som tar alt for gitt

 

 

Han satte jo innpå Babel da for å kjøre på offensivt igjen?! Så....

 

2 min igjenn av kampen.......

 

Meget skuffet over Skrtel i dag, Hyypia også. De holdt på med ting som jeg aldri har sett fra noen av dem før. På tross av det, så var det jo Bønna som laget den farlige situasjonen i utgangspungtet. Hvem skrtel dekker vet jeg ikke, men han signaliserer at noen andre skal ta målscoreren, hvem det skulle vert vet jeg heller ikke.

Null bevegelse hjelper heller ikke de 2 nevnte stopperene når de skal slå passning.

 

Gerrard er total fraværende, helt til målet kommer, så er han borte igjenn.

 

Torres viser gamle storhetstakter, stort pluss til han.

 

Generelt laber innsats, jeg er enig i at det er latterlig å forsvare 1-0. Babel skulle kommet innpå mye tidligere.

 

Og hva faen skulle dere med Keane fra start? Så dere han i hele kampen? Jeg så han da han ble byttet ut. Fuck off sa han.

 

På tross av alt møkka så tar vi ett poeng, men jeg innser at sjansene til å avgjøre dette alene nå antagelig er gått. Dog er det bare ikke denne kampen som gjør dette, det må vi alle huske.

Mulighetene er der enda, men svekket. Skuffa i dag ja, ikke altfor overasket. Hadde håpet vi kunne heve oss nå, det kommer. Men det kommer nok forsent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...