Maynard James Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Fy faen altså. Kom egentlig ikke som no bombe, og Torres er ute, blir nok 1 poeng dette. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Måtte jo bare komme. Er så jævla sjokk at vi driter oss ut liksom, kukskalle. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Gratulerer med ett vellfortjent poeng Synes det så litt ut som straffe det med Torres, flere som synes de? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Lucas kom på. BAM. 1-1. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Latterlig og bytte ut Torres da.. men men.. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jævlig klønete av Bønna og gi bort to gode frisparksituasjoner fra den kanten. At Skrtel står der som en idiot og ikke dekker Cahill er utilgivelig! Han bør vrakes fra neste kamp utelukkende på grunn av den situasjonen. FAAN! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Lucas kom på. BAM. 1-1. Knapt nok hans feil. Uansett så må benitez gi seg med å bytte før kampen er avgjort. Endret 19. januar 2009 av Veritas_ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Da var vel gullet så godt som kjørt. De har en kamp til gode, er på vei til bedre form og jeg tror ikke vi har store sjanser på OT. Ser mørkt ut nå hvertfall, er avhengig av at United fucker opp og at vi ikke gjør det. Blæh, ødela dagen for min del. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ser meget mørkt ut, ja. Tullete å forsvare en 1-0 ledelse. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vi skulle dog hatt straffe i førsteomgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Husk at vi sannsynligvis har 3 poeng på United i neste internoppgjør Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Neh, ligagull skjer ikke. Når vi gir bort så jævli mange poeng som vi har gjort, må United virkelig gjøre seg bort i sine kamper også, noe jeg helt sikkert tror ikke er mulig. Husk at vi sannsynligvis har 3 poeng på United i neste internoppgjør Tja, hadde det skjedd altså! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Fyfaen i helvete jeg så den der komme så jævlig med engang benakuk varma opp, forbanna dritspiller sammen med lucas som fucker hele jævla uka for meg. Lucas fitter seg på midtbanen og lager et frispark så kommer faen meg benny og takler som en annen idiot fra arabia og ødelegger hele jævla kampen, i tillegg roter skrtel/hyypia, FAEN!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Husk at vi sannsynligvis har 3 poeng på United i neste internoppgjør Ja dere brilijerer på OT. Gratulere med et poeng! Herlig å se Rafa ta ut begge spissene. Så Everton kunne gå fullt frem, kjempetaktiker. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Husk at vi sannsynligvis har 3 poeng på United i neste internoppgjør Ja dere brilijerer på OT. Gratulere med et poeng! Herlig å se Rafa ta ut begge spissene. Så Everton kunne gå fullt frem, kjempetaktiker. ja for noen fantastiske bytter vi gjør i dag, helvetes inkompitente tosk som tar alt for gitt Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Bønna var helt ok for min del, forutenom frisparket han laget ofc. Lucas derimot hadde 2/3 frispark mot seg, og en feilpasning. Og det var det eneste han gjorde også. Angrep er det beste forsvar, Rafa. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) ja for noen fantastiske bytter vi gjør i dag, helvetes inkompitente tosk som tar alt for gitt Han satte jo innpå Babel da for å kjøre på offensivt igjen?! Så.... Endret 19. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 !#ERFGF etter vi tapte 2 poeng ja, faen det skulle bare mangle at han satte inn babel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå