Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ingen grunn til å gi opp Lucas i det hele tatt. Han er ung og lovende, akkurat som Babel, som også har slitt med å finne formen sålangt denne sesongen. Det samme kan jo sies om fjorårets Man U-komet Anderson. Det er normalt å svinge i prestasjonene i så ung alder. De trenger tid, og støtte fra fansen. Ikke mishagsytringer slik som mot Fulham, selv om prestasjonen som ble levert av Lucas der var horribel.

Lenke til kommentar

Greit nok det Benitez, men når det ikke infrir, gang etter gang etter gang. Så kan vi ikke la dem spille heller. Som med Dossena får de finne formen et annet sted en midt i en PL kamp, for mye står på spill.

Syns det er kjipt av feks Babel å klage på at han ikke finner formen for at han ikke får spille tid(var en liten stund siden). Han har faktisk fått spilt ganske mye.

Lenke til kommentar
Greit nok det Benitez, men når det ikke infrir, gang etter gang etter gang. Så kan vi ikke la dem spille heller. Som med Dossena får de finne formen et annet sted en midt i en PL kamp, for mye står på spill.

Syns det er kjipt av feks Babel å klage på at han ikke finner formen for at han ikke får spille tid(var en liten stund siden). Han har faktisk fått spilt ganske mye.

 

Nei det er selvsagt en annen sak. De må ikke starte PL kamper, og de bør heller ikke det i den formen de viser atm. Men ser likevel ingen grunn til å gi dem opp helt som det virker som enkelte her inne har vedtatt og bestemt.

Lenke til kommentar

Babel er jo i utgangspunktet en knall spiller når han er i form. Jeg har på ingen måte gitt ham opp, han har vell komt seg litt i det siste også.

 

Lucas er jeg usikker på, spørs om ikke ideen om å leie ham ut litt kunne vert på sin plass. Når vi diskuterte hvem som skulle hentes inn av forsterkninger ville jeg har en midtbane spiller, som kunne erstatte Gerrard, Masch, Alonso osv dersom skade eller karantete. Vi har jo i ettertid sett at Lucas er svak, og på ingen måte noen god nok erstatter for øyeblikket.

Han har noen kvaliteter, feks en nice fot som ikke er like god som Alonso sin men forsatt bra. I tilegg kan han score mål, men han må finne sikte og formen. Bakover syns jeg han er veldig svak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Spent er jeg ivertfall. Faktisk mer spent nå enn før Arsenal-kampen.

 

Angående Babel er han nok i en bad groove, som ikke akkurat hjelper at Benitez kun bruker'n som innbytter. 10 minutter er ikke nok per kamp.

Blir nok innbyttet idag også-

 

Blir moro å se Sweeper-Keeper Neville igjen.

 

Edit: Flere som skal på TL ikveld? Ser ut som jeg skal fly solo ikveld.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...