Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg hadde også det laget tidligere danielzu. Formålet med å ha Kuyt i front er at han skal lage rom for Gerrard, slik at han får tredd igjennom til Torres.

Tviler på verken Keane eller Torres holder 90 min i dag.

El Zhar kommer aldri i livet til å starte. Og godt er det.

Jeg tror ikke , jeg håper. Zhar har gode innlegg, han har fart og han vet hvor han skal plassere seg. Syns dette er gode argumenter for å la ham spille.

Du må jo gjerne fortelle meg hvorfor du ikke ønsker og se ham. Alle helst ville vi jo begge sett Pennant, men både du og jeg vet at det ikkje skjer.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Agger er enda skadet ja.. Æsj..

Reina

Arby - Carra - Skrtel - Aurelio

Kuyt - Alonso - Gerrard - Riera

Keane - Torres

Helt enkelt. ^^

Jeg tror ikke , jeg håper. Zhar har gode innlegg, han har fart og han vet hvor han skal plassere seg. Syns dette er gode argumenter for å la ham spille.

Du må jo gjerne fortelle meg hvorfor du ikke ønsker og se ham. Alle helst ville vi jo begge sett Pennant, men både du og jeg vet at det ikkje skjer.

Han er vel god på papiret, men har ikke vist seg noe nevneverdig i de kampene han har fått prøvd seg. Men det blir vel som med Babel: Det er vanskelig å få vist seg på 10minutter.

Lenke til kommentar

Håper på 4-4-2, med Torres - Keane. Keane har jo faktisk scoret litt, når vi spilte på den måten.

----------------- JOSE REINA ---------------

ARBELOA - CARRA - HYYPIA - DOSSENA

KUYT -- GERRARD --- ALONSO -- RIERA

-------------- KEANE - TORRES ------------

Gjerne Gerrard inn på høyrevingen for Kuyt, og Masche inn i midten. Da har Gerrard en mer fri rolle selvsagt.

Lenke til kommentar

Stilen lik? Alonso profitterer jo iallefall på krempasning etter krempasning, mens med Lucas på banen er det vel ikke til om at ballen blir værende lengre i midtbaneleddet, og blir slått mer til siden og bakover?

Har trua på Lucas jeg og, men som pasningsspiller er han ikke i nærheten av Xabi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lucas øddleger spillet.gir bort ballen ofte,takler på måfå og er kongen av støttepassninger.

Han kan ha godt av å lånes til en mindre klubb og komme tilbake senere.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Reina

Arby - Carragher - Skrtel - Aurelio

Kuyt - Gerrard - Alonso - Riera

Torres- Keane

Gleder meg til kamp nå altså. Vi skal vinne i kveld og det tror jeg vi gjør med dette laget.

Håper også på det laget, selv om jeg er litt i tvil om hvem jeg vil ha av Mascherano og Keane. Det er vel kanskje på tide å kjøre offensivt med to spisser? Med Carra og Skrtel bak i midten er jeg ikke redd for det.

Lenke til kommentar

Lucas god me ball? Lucas god i det hele tatt? Det er livsfarlig å spille med en slik kar som gir bort farlige frispark med de idiotiske taklingene sine og gir bort ballen som en annen småguttespiller. I tillegg spiller han, som sagt tidligere her, kun støttepasninger nesten, med få unntak selvsagt.

Lenke til kommentar
Han er vel god på papiret, men har ikke vist seg noe nevneverdig i de kampene han har fått prøvd seg. Men det blir vel som med Babel: Det er vanskelig å få vist seg på 10minutter.

ja, altså mitt poeng er at siden jeg setter Kuyt som spiss partner med Torres, må vi ha noen på høyre kant. Jeg vill heller se "stabile" El-Zhar den den ustabile Bønna. Jeg syns El-Zhar har vert helt ok de kampene han har spilt, jeg har ikke sett alle da. Var vist en han var litt svak i. Men sum sumarium har han vert mye bedre en Lukas, samtidig vell så god som Babel. Babel har mista gyroen sin, så enkelt er det.

Syns Benitez hadde vert rå om han startet med El-Zhar, selv om jeg ikke tror det skjer.

Jeg er en av dem som ikke er veldig fan av formye rotasjon, men la nå de unge som gjør et godt intrykk få prøve seg.

Uff, når jeg ser Dossena og Lucas i lagoppstillingene her så blir jeg nesten kvalm. Jeg trenger ikke engang agrumentere med hvorfor. Det er bare å vise til tidligere spill.

Jeg liker heller ikke Aurelio, han kan være direkte farlig. Men så lenge ikke Insua er med så ser jeg intet alternativ. Forøvrig har Aurelio vert litt bedre i år en tidligere.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...