Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja,med tanke på at han var svært delaktig i at vi hadde en av tidenes sesonger,så må jeg nesten si han var verdt hver eneste krone :thumbup:

Tenk hvis han feks ikke hadde scoret mot Arsenal,eller Fulham eller bommet straffen mot Chelsea.

Ohh Owen Hargreaves

you are the love of my life

Ohh Owen Hargreaves

I'd let you shag my wife

Ohh Owen Hargreaves

I want curly hair too....

Lenke til kommentar

Tror han kom igjennom basert på syndromet som heter "denne-spilleren-skal-vi-ha-uansett".Han var jo faktisk halvskadet når vi kjøpte han,og hadde vel akkurat blitt frisk fra et benbrudd.Men jeg har uansett veldig troen på at han blir en uhyre viktig brikke til neste sesong.Da kan han jo kanskje vikariere på høyreving,hvis en viss Ronaldo ikler seg hvitt.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn har jeg en følelse av at Rafa igjen setter opp et merkelig lag som ikke skjønner noe av, men at vi vinner allikevel. Er blitt optimist igjen jeg nå, tipper vi tar dette hele 3-1 faktisk. Ikke noe sjokk om de scorer først. Torres, Kuyt og Babel putter.

Edit: Jaja, jobben kaller frem til 21. Lykke til i kveld folkens!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Owen H. faktisk, lol.

Mangel på kunnskap det der CCola.

Neeh, mener dere klarte dere fint uten han i halve fjor (?). Så altfor viktig er han ikke for dere. Han er jo god, no doubt, men at dere hadde vunnet ALT med Owen H. på skadefri hele sesongen tror jeg neppe.

Mangel på kunnskap fordi jeg ser helheten? Neppe.

Lenke til kommentar

Har også en merkelig fornemmelse for Torres og Kuyt, + en til. Frykter Bønna litt på høyre, men om han spiller bra kan jeg jo ikke klage(tror jeg).

Jeg håper på dette laget:

Arbeloa-Carra-Skrtel-Aurelio

El-Zhar-Alonso-Gerrard-Riera

Kuyt-Torres

Babel inn for Riera og Keane inn for Torres. Så ett ledig bytte til hvem det måtte være. Kan jo trekke Kuyt ned på kan osv etter hvordan kampbildet skulle utvikle seg.

Edit: Babel... Bønna.... Ble mye det samme og dermed en feil.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Noen som skal på 3L i kveld?

Aye.

Jeg vil se

Reina,

Arbeloa, Carragher, Skrtel, Aurelio,

Kuyt, Alonso, Gerrard, ', Riera,

Torres.Keane

Sky vil se

Reina,

Arbeloa, Carragher, Skrtel, Aurelio,

Kuyt, Alonso, Mascherano, Riera,

Gerrard,

Torres.

Lenke til kommentar

Jeg håper vi starter med dette laget:

Reina

Arbeloa Carragher Skrtel Aurelio

Mascherano

Lucas Alonso

Gerrard

Torres

Men slik tror jeg laget blir:

Reina

Arbeloa Carragher Skrtel Aurelio

Kuyt Gerrard Alonso Riera

Torres Keane.

Kommentar: På det laget jeg tror det blir er jeg usikker på to plasser i forsvarsrekken. Om Arbeloa er helt kampklar, og hvis ikke må Carra på høyre og Sami inn sentralt. En annen plass jeg er usikker er Skrtel sin plass der det er 50/50 om han eller Agger starter, men jeg velger å gå for Skrtel. Aurelio ser jeg på som et soleklart førstevalg. Kuyt kommer helt sikkert til å få tillit fra start, men er usikker på om han spiller høyre eller spiss. Ut i fra kampen mot Stoke velger jeg å tro at Benitez tar til fornuft og setter Kuyt der jeg mener han passer best nemlig høyre. Gerrard kommer helt sikkert til å spille, og jeg velger å tro at han spiller sentralt litt offensivt. Alonso/Mascherano er jeg også veldig usikker på da Alonso akkurat har komt fra skade, men tror Benitez velger å starte med Alonso pga. en fantastisk god sesong. Riera er jeg nesten sikker på kommer til å starte, en spiller jeg liker veldig godt, da han kommer seg forbi spillere og skaper sjanser av nesten ingenting. Torres - Keane velger jeg å tro er spissparet. De har ikke spillt mye sammen men tror Benitez satser på dem i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...