Smågal Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Går utifra at du kaller Arbeloa middelmådig. Veeeeel, epic failed. Han har seriøst vært konge denne sesongen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Satt litt på spissen, men alt er relativt. Sammenlign Arbeloa med spillerne over, og du vil se hva jeg mener. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jaja, ser poenget ditt. Kunne nesten ikke la den stå ubemerka Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvor mye betalte United for Hargreaves egentlig? Var det ikke ca £17M eller noe? Mye penger for en som ikke kan spille og kanskje må legge opp. Jumper's er ikke en kul skade for en fotball spiller. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Tja,med tanke på at han var svært delaktig i at vi hadde en av tidenes sesonger,så må jeg nesten si han var verdt hver eneste krone Tenk hvis han feks ikke hadde scoret mot Arsenal,eller Fulham eller bommet straffen mot Chelsea. Ohh Owen Hargreaves you are the love of my life Ohh Owen Hargreaves I'd let you shag my wife Ohh Owen Hargreaves I want curly hair too.... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Fortsatt mye penger for en som nesten er Fotballinvalid. Hvordan kom han igjennom den medesinske testen egentlig? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Tror han kom igjennom basert på syndromet som heter "denne-spilleren-skal-vi-ha-uansett".Han var jo faktisk halvskadet når vi kjøpte han,og hadde vel akkurat blitt frisk fra et benbrudd.Men jeg har uansett veldig troen på at han blir en uhyre viktig brikke til neste sesong.Da kan han jo kanskje vikariere på høyreving,hvis en viss Ronaldo ikler seg hvitt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Han er en god spiller uten tvil. Men, han har vell operert i begge kne, vet ikke om det er jumper's i begge, men. Jumper's er en alvorlig skade, som man egentlig aldri blir helt frisk av. Det er jo en en rift eller et hull i korsbåndet, noe som ikke er helt bra. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Noen som skal på 3L i kveld? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vurderte det sterkt, men tar heller kampen hjemme med gutta Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 fyfaen så deilig det blir å se Torres tilbake i kveld .. ! han har 3 mål på 2 kamper mot de så gir vel kanskje litt ekstra inspirasjon. Fryktelig viktig nå å ikke få han skada igjen når vi skal henge med i toppen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg tror Torres netter i kveld. Everton spiller godt atm, det er faktisk en god grunn til at vi kan slå dem. Håper raffa setter opp et lag som kan lage rom og bruker fart. Gleder meg til kamp Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Av en eller annen grunn har jeg en følelse av at Rafa igjen setter opp et merkelig lag som ikke skjønner noe av, men at vi vinner allikevel. Er blitt optimist igjen jeg nå, tipper vi tar dette hele 3-1 faktisk. Ikke noe sjokk om de scorer først. Torres, Kuyt og Babel putter. Edit: Jaja, jobben kaller frem til 21. Lykke til i kveld folkens! Endret 19. januar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Owen H. faktisk, lol. Mangel på kunnskap det der CCola. Neeh, mener dere klarte dere fint uten han i halve fjor (?). Så altfor viktig er han ikke for dere. Han er jo god, no doubt, men at dere hadde vunnet ALT med Owen H. på skadefri hele sesongen tror jeg neppe. Mangel på kunnskap fordi jeg ser helheten? Neppe. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Har også en merkelig fornemmelse for Torres og Kuyt, + en til. Frykter Bønna litt på høyre, men om han spiller bra kan jeg jo ikke klage(tror jeg). Jeg håper på dette laget: Arbeloa-Carra-Skrtel-Aurelio El-Zhar-Alonso-Gerrard-Riera Kuyt-Torres Babel inn for Riera og Keane inn for Torres. Så ett ledig bytte til hvem det måtte være. Kan jo trekke Kuyt ned på kan osv etter hvordan kampbildet skulle utvikle seg. Edit: Babel... Bønna.... Ble mye det samme og dermed en feil. Endret 19. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 El Zhar kommer aldri i livet til å starte. Og godt er det. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) El Zhar starter ikke nei, Kuyt på høyre og Keane inn for El Zhar så begynner det å ligne noe... Endret 19. januar 2009 av Termo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Noen som skal på 3L i kveld? Aye. Jeg vil se Reina, Arbeloa, Carragher, Skrtel, Aurelio, Kuyt, Alonso, Gerrard, ', Riera, Torres.Keane Sky vil se Reina, Arbeloa, Carragher, Skrtel, Aurelio, Kuyt, Alonso, Mascherano, Riera, Gerrard, Torres. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Reina Arby - Carragher - Skrtel - Aurelio Kuyt - Gerrard - Alonso - Riera Torres- Keane Gleder meg til kamp nå altså. Vi skal vinne i kveld og det tror jeg vi gjør med dette laget. Lenke til kommentar
Masche Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg håper vi starter med dette laget: Reina Arbeloa Carragher Skrtel Aurelio Mascherano Lucas Alonso Gerrard Torres Men slik tror jeg laget blir: Reina Arbeloa Carragher Skrtel Aurelio Kuyt Gerrard Alonso Riera Torres Keane. Kommentar: På det laget jeg tror det blir er jeg usikker på to plasser i forsvarsrekken. Om Arbeloa er helt kampklar, og hvis ikke må Carra på høyre og Sami inn sentralt. En annen plass jeg er usikker er Skrtel sin plass der det er 50/50 om han eller Agger starter, men jeg velger å gå for Skrtel. Aurelio ser jeg på som et soleklart førstevalg. Kuyt kommer helt sikkert til å få tillit fra start, men er usikker på om han spiller høyre eller spiss. Ut i fra kampen mot Stoke velger jeg å tro at Benitez tar til fornuft og setter Kuyt der jeg mener han passer best nemlig høyre. Gerrard kommer helt sikkert til å spille, og jeg velger å tro at han spiller sentralt litt offensivt. Alonso/Mascherano er jeg også veldig usikker på da Alonso akkurat har komt fra skade, men tror Benitez velger å starte med Alonso pga. en fantastisk god sesong. Riera er jeg nesten sikker på kommer til å starte, en spiller jeg liker veldig godt, da han kommer seg forbi spillere og skaper sjanser av nesten ingenting. Torres - Keane velger jeg å tro er spissparet. De har ikke spillt mye sammen men tror Benitez satser på dem i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå