Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
United scorte da mange mål på overtid i sin glansperiode på slutten av 90-tallet, Arsenal var heldige sist de vant ligaen, det samme kan sies om mitt favorittlag Chelsea. Poenget mitt er at "flaks" gjevner seg ut over tid, og at laget som til sist står på toppen av tabellen ofte har hatt mye "flaks".

Vet at andre har påpekt dette, men jeg måtte bare si noe jeg og. Dette var en ubegripelig påstand. The Invincibles rævkjørte PL.

Lenke til kommentar

Det det er 90% sikker at media har blåst opp siden Benitez ikke ville godta den første kontrakten. Er skråsikker på at de kan få til en ny kontrakt, som tilfredstiller begge parter. Benitez har bygd opp et lag nå som er med helt, helt på toppen av ligaen, og det vil være tragisk vis han reiste nå. Grunnen til at jeg er bare 90% sikker er pga eierene og en viss daglig leder som kan være idiotiske nok til å gjøre noe sånt. Skjer det, så lever eierene et farlig liv.

Lenke til kommentar

Tror også de lever et bokstavelig talt farlig liv dersom de omtrent sparker Rafa.

Skal sies at jeg ikke er helt sikker på om at Rafa får ny kontrakt, og jeg må jo på den objektive siden si at jeg skjønner det. Rafa har ikke handlet de riktige hele tiden, og jeg lurer på hva som hadde skjedd om han hadde fått viljen sin og kjøpt Barry, og dermed solgt Alonso, som har vært vår desidert beste spiller til nå.

Lenke til kommentar

Tror jeg neppe. Alonso har i tillegg til å vært best for Liverpool, vært rett og slett elegant. Han storspiller hver eneste kamp (få unntak), og vi hadde godt i mye minus om vi hadde solgt Alonso og kjøpt Barry. Håper ikke Rafa har noe lignende på gang nå til sommern.

Lenke til kommentar
Fyttikatta lurer på hvor vi hadde vært på tabellen om vi hadde solgt Alonso.

Lurer på hvor vi hadde vært på tabellen om Torres hadde vært skadefri hele sesongen :roll:

Lurer på hvor United hadde vært på tabellen om Ronaldo hadde vært skadefri på begynnelsen av sesongen.

Lurer på hvor United hadde vært på tabellen om Owen ikke hadde hatt kneproblemene.

Lurer på hvor United hadde vært på tabellen om Brown, Ferdinand og Evra ikke hadde vært så mye skadet/suspendert.

:)

Lenke til kommentar
At han ikke kunne gjort Utd til et bedre lag.

Det der er så feil at jeg ikke finner ord. Så du f.eks CL-finalen i mai? Mannen herjet høyresiden på en måte jeg aldri har sett lignende.

Husker du Liverpool vs. United på Anfield i fjor? O.Hargreaves og Anderson spilte så sinnsykt den kampen at Gerrard og Torres aldri fikk til en dritt. Legg i tillegg til at mannen har en innleggsfot jeg ikke har sett i United siden Beckhams dager, så skjønner du fort at nå er du på bærtur lille venn :)

Lenke til kommentar
At han ikke kunne gjort Utd til et bedre lag.

Bullshit. Hargreaves var eminent i flere kamper ifjor, i tillegg har han en frisparkfot som kunne hjulpet oss veldig. Å han kan ikle alle roller med unntak av spiss og Keeper. Å nå som vi ikke har Venstreback hadde han vært uvurderlig, for ikke snakke om mangelen på kreativitet offensivt. Er en grunn til at Bayern niholdt på han.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Lurer på hvor United hadde vært på tabellen om Ronaldo hadde vært skadefri på begynnelsen av sesongen.

Lurer på hvor United hadde vært på tabellen om Owen ikke hadde hatt kneproblemene.

Lurer på hvor United hadde vært på tabellen om Brown, Ferdinand og Evra ikke hadde vært så mye skadet/suspendert.

Lurer forresten på hvor Liverpool hadde vært på tabellen om Arbeloa og Degen hadde vært skadefri.

Lurer på om Brown er 3. valget bak Rafael og Neville (som også er kaptein på united av en eller annen latterlig grunn).

Lenke til kommentar
Lurer på om Brown er 3. valget bak Rafael og Neville (som også er kaptein på united av en eller annen latterlig grunn).

Hadde egentlig tenkt å skrive et flott svar om høyrebacksituasjonen i United, men når jeg leste det siste der innså jeg at du ikke var verdt det.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Owen H. faktisk, lol.

Mangel på kunnskap det der CCola.

Lurer forresten på hvor Liverpool hadde vært på tabellen om Arbeloa og Degen hadde vært skadefri.

Dårlig forsøk på å sammenligne en middelmådighet og en spiller vi så vidt har sett i et par kamper med 5 klassespillere.

Og Brown er selvfølgelig 1. valg når han er tilbake i form fra sin skade som har holdt han ute denne sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...