Maynard James Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Oh, Var Pavarotti Liverpool fan? =D Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 De prater hele tiden om at vi scorer ofte på slutten. United har vell gjort det flere ganger enn oss i år. Kanskje i år, men ikke denne sesongen. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 I tillegg til at dere vant kamper dere var like gode eller underlegne motstanderen. Hvilke kamper har vi vunnet der vi har vært underlegne motstanderen egentlig? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ja, det vil jeg gjerne også høre. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det skjer alltid. Slår aldri feil. Har ikke skjedd så ofte denne sesongen gitt. Vi har vunnet en kamp på overtid (Hjemme mot Sunderland), samt denne idag, hvor scoringen IKKE kom på overtid. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Scoringen er innenfor 90 min, en fotballkamp og ikke fra hjelp av mengde minutter lagt til av dommeren. Så da er det faktisk ingenting å grine over uansett, og at seieren var totalt fortjent har mye å si og. Benitez og BareMarius: To kamper er mye, og Manchester City borte og Middlesbrough hjemme er det ikke noe vits i å diskutere imot en gang. Wigan syns jeg og, men inkluderer det ikke bare for å være litt snill. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det viser seg at vi ikke får noen hjelp av de andre laga. Dette må gjøres på egenhånd! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Fy bæsj, vi er kun 2 poeng foran AV, med en kamp tilgode. Tror folket at de holder løpet ut? Har vi en ny konkurent hvert år om de 4 beste? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Benitez og BareMarius: To kamper er mye, og Manchester City borte og Middlesbrough hjemme er det ikke noe vits i å diskutere imot en gang. Wigan syns jeg og, men inkluderer det ikke bare for å være litt snill. Uenig i at vi var dårligere enn motstanderne i disse kampene, men vi spilte ikke spesielt bra i disse kampene nei. Middlesbrough kampen så jeg ikke, så her vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Middlesbrough kampen; Captain Fantastic med en suser på overtid! Edit; Men dårligere en dem. neppe Endret 17. januar 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ja veldigsaklig, hva med Carragher sitt 1-1 mål da? Husker du det? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Nei, han fikk ikke målet alikavel om jeg husker rett.. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Liverpool har vært heldige så langt i år, det er vel ikke noe å diskutere? Når det er sagt, har det vist seg at gode lag ofte har marginene på sin side, det være seg dommertabber, scoringer på overtid, og mangel på skader på viktige spillere. United scorte da mange mål på overtid i sin glansperiode på slutten av 90-tallet, Arsenal var heldige sist de vant ligaen, det samme kan sies om mitt favorittlag Chelsea. Poenget mitt er at "flaks" gjevner seg ut over tid, og at laget som til sist står på toppen av tabellen ofte har hatt mye "flaks". Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Liverpool har vært heldige så langt i år, det er vel ikke noe å diskutere? Når det er sagt, har det vist seg at gode lag ofte har marginene på sin side, det være seg dommertabber, scoringer på overtid, og mangel på skader på viktige spillere. United scorte da mange mål på overtid i sin glansperiode på slutten av 90-tallet, Arsenal var heldige sist de vant ligaen, det samme kan sies om mitt favorittlag Chelsea. Poenget mitt er at "flaks" gjevner seg ut over tid, og at laget som til sist står på toppen av tabellen ofte har hatt mye "flaks". De var heldige når de var "the Invicibles" og spilte glimrende og aldri tapte en kamp i en hel sesong? Ellers, ganske enig. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jo det kan diskuteres, kan det vel ikke? Vi avgjorde ofte kamper på tampen i starten, men i ettertid har vi vært prega av skade på flere spillere, og likevel prestert på høgt nivå(ref man utd , chelsea). Men også har vi vært dårlige i kamper vi kunne gjort det så uendelig mye bedre i. Benitez er for feig når vi spiller mot lag vi skal ha kontroll mot. Og virker som han undervurderer lag dårligere en top 4. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 United scorte da mange mål på overtid i sin glansperiode på slutten av 90-tallet,Arsenal var heldige sist de vant ligaen, det samme kan sies om mitt favorittlag Chelsea. Haha. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Ja, jeg mener Arsenal var heldige i enkelte kamper, bla. to 2-1 kamper mot Chelsea om jeg ikke husker helt feil. (forkjølelse med "hostemedisin" gjør at hukommelsen er litt tåkete) Det at de gikk en hel sesong uten å tape, støtter etter min mening opp under argumentet mitt. De var for all del ufattelig god, men de spilte også endel uavgjortkamper den sesongen som kunne bikket begge veier. Endret 17. januar 2009 av Henrik Hauken Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Det viser seg at vi ikke får noen hjelp av de andre laga. Dette må gjøres på egenhånd! Skulle bare mangle, jeg er klar til å ta den kampen, er dere? Tipper 3-0 på mandag, og det er om ting begynner å fungere som jeg håper. Da ser jeg typisk Kuyt som første scorer, En eller annen, om det blir før eller etter Torres vet jeg ikke. In Justice i belive! "My idea is to build Liverpool into a bastion of invincebilety!" Bill Shankley! Veldig saklig, jeg personlig hadde sett pris på om du redigerte bort: If it ain`t broken, dont Hicks it. Jeg har hatt signaturen selv, fjernet den da jeg innså at 2 av de 96 hadde Hicks som etternavn. Henholdsvis 15 og 19 år, begge jenter. R.I.P For den som måtte lure, det er ikke i pm pga kansje flere hadde godt av samme infoen. Endret 18. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=546326 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Selfølgelig kan det skje. Men, tror de kommer til enighet med eierne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå