ErlendRU Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg kan ikke i min villeste fantasi skjønne tanken bak det å spille med Zenden. Han var god i en eller to kamper i starten av sesongen, resten av gangene han har fått sjansen har det vært dårlig. Og jeg savner Pennant og Crouch fra start. Bellamy viste, ikke overraskende, svært lite. Tror faktisk ikke jeg så ham etter at lagene kom på banen ... Svakt i dag, men vi har et helt greit utgangspunkt. 8472873[/snapback] hvilke alternativer har vi på venstrekant når riise må spille venstreback (finnan skadet-> arbeloa høyreback) kewel bli frisk 8472885[/snapback] Hva som helst, bare ikke Zenden. Skandale altså. Zenden er desverre som Sissoko, mister ballen altfor mye og er generelt dårlig offensivt. Pennant fikk jo prøve seg litt der forrige kampen. Heldigvis og forhåpentligvis er Kewell snart tilbake. 8472904[/snapback] ut i fra stallen vår, hvem? 8472917[/snapback] Da ville jeg prøvd Pennant som sagt. Har jo også Gonzalez, men tror kanskje ikke han er helt mannen for slike oppgjør enda, men dog bedre enn Zenden. Håper på Kewell-comeback i løpet av noen uker. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 For ikke å snakke om innleggskvaliteten til Zenden da, men jaja. Utgangspunktet er ikke så altfor dårlig. Skuffende at vi skaper så og si 0 fremover i dag.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvis dette resultatet står seg, går vi videre. Hvis Chelsea scorer, er jeg redd vi må takke for oss. 8472649[/snapback] You took my words. Jeg tror vi har en stor sjanse for å vinne på hjemmebane. De tre dårlige i dag: Riise, Agger og Mascerano Zenden overrasket meg i dag. Godt initiativ og fine innlegg, synd ingen følger opp. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) De tre dårlige i dag: Riise, Agger og MasceranoZenden overrasket meg i dag. Godt initiativ og fine innlegg, synd ingen følger opp. Såg du kampen? Riise og Agger er grei, de var under parti.. Eneste som presterte idag var kapteinen, Alonso og Reina.. Endret 25. april 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Synd dere tapte i dag. Riise gjorde som vanlig mye dumt. :| 8472896[/snapback] Nok en kvalitetspost fra en som har sett kampen på VG Nett. 8472905[/snapback] Hvorfor sier du noe slikt!? Jeg så den på TV3. Og nå husker jeg to store feil. Den ene gangen var når han spilte ballen tilbake til en Chelsea-spiller og andre dårlig markering av Drogba når han headet. Utover det var det en del markeringsfeil. Han hadde dog noen fine innlegg. Når jeg sier at Riise gjorde mye dumt/dårlig, så betyr ikke det at han spilte veldig dårlig. De tre dårlige i dag: Riise, Agger og MasceranoZenden overrasket meg i dag. Godt initiativ og fine innlegg, synd ingen følger opp. Såg du kampen? Riise og Agger er grei.. Eneste som presterte idag var kapteinen, Alonso og Reina.. 8473130[/snapback] Jeg mener også at Gerrard spilte bra til tider. Endret 25. april 2007 av Sipi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Synd dere tapte i dag. Riise gjorde som vanlig mye dumt. :| 8472896[/snapback] Nok en kvalitetspost fra en som har sett kampen på VG Nett. 8472905[/snapback] Hvorfor sier du noe slikt!? Jeg så den på TV3. Og nå husker jeg to store feil. Den ene gangen var når han spilte ballen tilbake til en Chelsea-spiller og andre dårlig markering av Drogba når han headet. Utover det var det en del markeringsfeil. Han hadde dog noen fine innlegg. 8473132[/snapback] Jeg sier noe slikt fordi når det gjelder fotball er jeg subjektiv, partisk og har så (-) kort lunte. Dessuten synes jeg det var en ganske unødvendig og ikke minst totalt misvisende post. Riise gjorde som vanlig mye dumt? Fyren er Norges beste spiller som hadde en dårlig dag på jobb. Kan også nevne at jeg ikke mener noen ting personlig når jeg diskuterer fotball. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg sier noe slikt fordi når det gjelder fotball er jeg subjektiv, partisk og har så (-) kort lunte. Dessuten synes jeg det var en ganske unødvendig og ikke minst totalt misvisende post. Riise gjorde som vanlig mye dumt? Fyren er Norges beste spiller som hadde en dårlig dag på jobb. Kan også nevne at jeg ikke mener noen ting personlig når jeg diskuterer fotball. 8473166[/snapback] Hehe, jeg skjønner det - min far er en iherdig Liverpool-fan, og har sikkert like kort lunte som du har. Riise er kanskje en av Norges beste forsvarsspillere, selvom han er elendig til å markere og han skyter litt for ofte fra rundt tredve-førti meter. Men jeg skal ikke la dette gå ut over Liverpool-tråden. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg er redd oppgjøret er tapt nå... Chelsea får ligge å kontre og slå langballer som de gjør best og med så planløst angrepsspill som vi har, så er jeg redd det blir mer stang ut enn inn på Anfield... Blir nærmest såret av å se Zenden spille. Som flere har påpekt så var det bare Gerrard, Alonso og Reina som spilte opp mot sitt beste og jeg mest skuffet over hvor lite vi faktisk skapte fremover til tross for et lite trykk i en god periode i 2.omgang...alle tre spissen var tamme idag, nå må Rafa ut med penga for David Villa! Vi trenger en slik en som kan avgjøre selv! Har vondt i magen før returkampen... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Jeg er redd oppgjøret er tapt nå... Chelsea får ligge å kontre og slå langballer som de gjør best og med så planløst angrepsspill som vi har, så er jeg redd det blir mer stang ut enn inn på Anfield... Blir nærmest såret av å se Zenden spille. Som flere har påpekt så var det bare Gerrard, Alonso og Reina som spilte opp mot sitt beste og jeg mest skuffet over hvor lite vi faktisk skapte fremover til tross for et lite trykk i en god periode i 2.omgang...alle tre spissen var tamme idag, nå må Rafa ut med penga for David Villa! Vi trenger en slik en som kan avgjøre selv! Har vondt i magen før returkampen... 8473300[/snapback] Skjer med å vær positiv i Chelsea-tråden, men negativ her? Endret 25. april 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Positiv og positiv, fru blom Vil ikke si at jeg var så særlig mye mer positiv i Chelsea-tråden, Prebo Endret 25. april 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Positiv og positiv, fru blom Vil ikke si at jeg var så særlig mye mer positiv i Chelsea-tråden, Prebo 8473473[/snapback] Ikke? Virket nå slik.. Gir ikke opp etter et 1-0 tap, husk kampen i januar.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Ok, kanskje formulerte jeg meg litt for dårlig, det beklager jeg Joda kampen i januar var glimrende den, men jeg har en vond magefølelse og jeg tror ikke denne kampen blir så lik den i januar, fordi nå kan Chelsea spille på resultat... Men vi krysser fingrene, og vi gir ikke opp som du sier! Endret 25. april 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Syns det er på tidet at Reina blir byttet med Dudek nå jeg Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Syns det er på tidet at Reina blir byttet med Dudek nå jeg 8473654[/snapback] Du er Chelsea fan ja? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvis dette resultatet står seg, går vi videre. Hvis Chelsea scorer, er jeg redd vi må takke for oss. 8472649[/snapback] Zenden overrasket meg i dag. Godt initiativ og fine innlegg, synd ingen følger opp. 8473024[/snapback] Øhm.. Du kødder nå ikke sant?! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvis dette resultatet står seg, går vi videre. Hvis Chelsea scorer, er jeg redd vi må takke for oss. 8472649[/snapback] Zenden overrasket meg i dag. Godt initiativ og fine innlegg, synd ingen følger opp. 8473024[/snapback] Øhm.. Du kødder nå ikke sant?! 8473692[/snapback] Du har kanskje rett i at han prøvde, men han får jo ikke til en dritt! Han skaffet oss riktignok noen cornere, men corner til Liverpool fører jo aldri til noe likevel. Dessuten hadde han feilpasning på feilpasning. Sammen med Arbeloa var han det største irritasjonsmomentet i dag. Og begge disse fikk spille i 90 min! Uforståelig! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det er forståelig at Arbeloa fikk spille, i og med at vi egentlig ikke har noen andre å sette der når Finnan er skadet, så han er det beste alternativet, men han hadde langt ifra noen god dag på jobb, sammen med så og si resten av laget. Gerrard, Alonso og Reina er vel de eneste jeg ville gitt godkjent. Men nå er jeg lei av at vi spiller for defensivt med tre sentrale midtbanespillere. Jeg tror denne oppstillingen på Anfield er nøkkelen til finale: Reina Finnan/Arbeloa - Carragher - Agger - Riise Pennant - Gerrard - Alonso - Gonzalez/Bellamy Kuyt - Crouch Jeg blir oppgitt om vi ikke stiller med en 4-4-2. Det er riktignok viktig å ikke slippe inn mål også, men er vi konsentrerte og gode, i motsetning til i dag, går det fint. Vi har holdt nullen mot Chelsea i 4 av 5 CL-kamper, og på Anfield i serien i år. Og det er noe som heter at man ikke vinner om man ikke satser litt, og det er egentlig ganske logisk. Lenke til kommentar
Hallem Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Heilt håplaus kamp.. Tar dei på Anfield! Right? uten den instillinga så kan dåkke berre drite i og følle me på LFC <3 Beste fansen I Verden! Hørte The kop sang YNWA på brua! steik! For En fans! kun en av de i Verden! Woho! <3 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det er forståelig at Arbeloa fikk spille, i og med at vi egentlig ikke har noen andre å sette der når Finnan er skadet, så han er det beste alternativet, men han hadde langt ifra noen god dag på jobb, sammen med så og si resten av laget. Gerrard, Alonso og Reina er vel de eneste jeg ville gitt godkjent. 8473888[/snapback] Joda når Finnan er ute har vi ikke så mange andre alternativer, og Arbeloa har jo klart seg bra tidligere. Men i dag var han og Zenden kun frustrerende. Alonso og Reina var de aller beste spillerne i dag. Selv Gerrard hadde en dårlig 1. omg, men hevet seg jo enormt i 2. omgang. Kuyt skal også ha ros bra jobbing de første 45 min. Dessverre ble han helt usynlig i 2. omgang. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Skikkelig skuffende kamp. Jeg er overbevist om at Benitez burde ansette meg som assistent; å starte med Zenden? Hva er det? Velvel, helt til slutt; selv om 1-0 er skummelt, tror jeg L'Pool har det som trengs for å ta dem hjemme. Come on you reds! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå