Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyttesatan dette er til å grine av altså. Også Chelsea også da. Herregud altså. Og de sier at vi vinner ufortjent om vi vinner ligaen?

 

Edit: Sier ikke at det var en ufortjent seier i seg selv, men hey, klarer man ikke å sette ballen i mål, klarer man det ikke. Det er jo i bunn og grunn det fotball handler om.

 

Edit: Huhei Fat Frank putta. Jaja. Dagen gikk fra å være ekstremt lys for 10 min siden til dritt nå. Mangler bare at vi fucker opp på mandag.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Fyttesatan dette er til å grine av altså. Også Chelsea også da. Herregud altså. Og de sier at vi vinner ufortjent om vi vinner ligaen?

 

Edit: Sier ikke at det var en ufortjent seier i seg selv, men hey, klarer man ikke å sette ballen i mål, klarer man det ikke. Det er jo i bunn og grunn det fotball handler om.

Vi klarte det jo? Ikke var det flaks heller. Dere vant mange kamper på dommeravgjørelser og gullhår i starten, noe som ikke har skjedd så ofte i det siste. I tillegg til at dere vant kamper dere var like gode eller underlegne motstanderen.

Lenke til kommentar
Edit: Sier ikke at det var en ufortjent seier i seg selv, men hey, klarer man ikke å sette ballen i mål, klarer man det ikke. Det er jo i bunn og grunn det fotball handler om.

Hva er poenget ditt? Begge lag vinner jo fortjent? Det er ikke ufortjent selv om målet kommer sent.

Poenget var at jeg først sa at en del mener at om Liverpool vinner ligaen i år er det ufortjent, men det er faen ikke noe mer fortjent om United eller Chelsea vinner heller for de har spilt like dritt de også. Jeg sa jo at det ikke var en ufortjent seier da.

 

Nå ble jeg straks mer pessimist til mandagen, faen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...