Latias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Synd de har null spiss pluss Fellaini ute, kan likesågodt ikke spille kampen Anichebe er spilleklar... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Håper spillerene står frem og tar ansvar nå. Det begynner å bli vell mye fokus utenfor banen med alt mulig vissvass. Nå håper jeg vi kan vise vinnervilje og heve oss. Come on you REDS! We gonna sustain this! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Om det er en kamp der spillerene vil vinne,så er mot Everton. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er det en kamp Everton vil vinne, så er det mot Liverpool. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg så ikke bortekampen, der vant vi relativt konfortabelt 2-0. Hva vil være anderledes nå? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Jeg så ikke bortekampen, der vant vi relativt konfortabelt 2-0. Hva vil være anderledes nå? Akkurat den kampen var det merkelig lite action i. Merseysidederbyer inneholder ofte masse gule kort, røde kort, straffespark og selvmål. Alt kan skje. Ellers er Everton i vesentlig bedre form nå enn de var sist vi møtte de. Men vi får vente til mandag å se, men de som forventer en enkel seier kan ikke ha sett mange merseysideoppgjør tidligere. Endret 17. januar 2009 av Superparanoid Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvis vi ikke undervurderer dem vinner vi. La oss håpe på poengtap til United nå. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Til de som kjenner til Murphys lov så kan jeg informere om at Liverpool beklagligvis ikke vil vinne mot Everton på Mandag. Grunnen er at jeg skal til Anfield Road for å se Liverpool for förste gang på hjemmebane. Ergo er "Murphys Lov" der og sier at jeg ikke vil kunne få oppleve tre poeng og masse mål. Ser for meg 0-0 eller 0-1. Desverre. . . . de som ikke tror på Murphys lov har ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg så ikke bortekampen, der vant vi relativt konfortabelt 2-0. Hva vil være anderledes nå? Var ikke relativt komfortabelt i 1.omgangen, da var vi møkk. I andre våkna vi litt mer og Torres fiksa tilslutt biffen og skulle i tillegg hatt hat-trick Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Mange mål denne runden. Hele to mål fordelt på 6kamper. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Altså jeg vet jo lokalderby er lokalderby. Nesten som stafett er staffet. Uansett ser jeg ingenting jeg frykter spesielt i denne kampen, men jeg forventer INNSATS. Noe som var totalt fraværende i forige kamp. Spill ball, bruk farten. Jeg sier 3 tuch mot Bolton, mål. Vi spiller for tregt! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Chelsea - Stoke 0 - 1 !! STOKE FTW Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Stoke!! Ligger et mål i lufta til United nå også. Men Bolton har hatt et par sjanser da.. Endret 17. januar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 United tar nok poeng, Bolton er rævva Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Poeng ja, men hvor mange? Redd de tar 3.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Blir vel nok en 1-0 seier til United. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er artig å se hvor triste og leie United supporterene er. "baba, vi taper dette, baba uavgjort, buuhuu" Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er artig å se hvor triste og leie United supporterene er. "baba, vi taper dette, baba uavgjort, buuhuu" ? Du ser det du vil se tydeligvis Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er artig å se hvor triste og leie United supporterene er. "baba, vi taper dette, baba uavgjort, buuhuu" Mye gøyere å bli overrasket positivt enn negativt Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Faen i helvete. Så typisk av scumsene. Faen, Chelsea og. Endret 17. januar 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå