Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Både Pennant og Agger kommer til å storspille for sine nye klubber dersom de virkelig forsvinner. Men jeg nekter i alle fall å tro at Agger forsvinner før jeg ser ham i annen lags drakt. Eneste grunn for at jeg skal kunne akseptere et sånt salg må være at vi får såpass mye for ham som vil gå umiddelbart til å sikre oss en klassespiller.

£8M? Kunne like gjerne gitt han bort gratis.

Som sagt tror jeg det ikke før jeg ser det.

Lenke til kommentar
Både Pennant og Agger kommer til å storspille for sine nye klubber dersom de virkelig forsvinner. Men jeg nekter i alle fall å tro at Agger forsvinner før jeg ser ham i annen lags drakt. Eneste grunn for at jeg skal kunne akseptere et sånt salg må være at vi får såpass mye for ham som vil gå umiddelbart til å sikre oss en klassespiller.

£8M? Kunne like gjerne gitt han bort gratis.

Som sagt tror jeg det ikke før jeg ser det.

Nesten 100mill for en spiller som ikke har vist form på 2år? Å som i tillegg er stopper, å har ikke så altfor lenge igjen av kontrakten? Prisen er ikke så gal.

Lenke til kommentar
Nesten 100mill for en spiller som ikke har vist form på 2år? Å som i tillegg er stopper, å har ikke så altfor lenge igjen av kontrakten? Prisen er ikke så gal.

Nå var det vel mer 60 millioner kroner, og han viste vel litt i sin debut-sesong?

Angående prisen (salgsprisen som Milan visstnok skal tilby) så er den ikke så gal, dere kan ikke forvente mer for en skada spiller ;)

Lenke til kommentar

Nå var det vel mer 60 millioner kroner, og han viste vel litt i sin debut-sesong?

Angående prisen (salgsprisen som Milan visstnok skal tilby) så er den ikke så gal, dere kan ikke forvente mer for en skada spiller ;)

Har ingen formening om hva han er verdt akkurat nå, men HVIS vi skal selge ham bør det kun være fordi vi får så mye at vi har råd til å hente inn mer enn bare stallfyll. Ellers er det jo ingen grunn i å selge ham. Vi ser i alle fall potentiale i ham!

Lenke til kommentar

Gleder meg ekstremt til Everton kampen nå, vil befinne meg ring-side på Anfield sammen med en kompis. Startet i ny jobb og som en velkomst gave fikk jeg 2 Liverpool-Everton billetter da vi har sponset Liverpool de siste to årene.

oooo the benefits...

Lenke til kommentar

Sinnsyk drøm i natt om at Liverpool entrer banen mot Everton, og Gerrard roper sammen lagspillerne og holder en sånn tale som de holder på forskjellige filmer før de enorme krigene o.l. i Ringenes Herre.

Videre i drømmen knuse først Gerrard rekorden for tidligste målet i PL, med å putte etter 13 sekunder. For så å knuse Fowler sin hattrick rekord, med å score 3 mål på 3 minutter.

Tilslutt vinner Liverpool 8-0.

Har sanndrømt før ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så hvorfor er du våken nå? Døgnrytme på G? :)

Drømmer ofte om Pool før storkamper jeg også(sånn tiligpåmorgendrømmer)

Lenke til kommentar
Sinnsyk drøm i natt om at Liverpool entrer banen mot Everton, og Gerrard roper sammen lagspillerne og holder en sånn tale som de holder på forskjellige filmer før de enorme krigene o.l. i Ringenes Herre.

Videre i drømmen knuse først Gerrard rekorden for tidligste målet i PL, med å putte etter 13 sekunder. For så å knuse Fowler sin hattrick rekord, med å score 3 mål på 3 minutter.

Har sanndrømt før ;)

Eller så er det noen som har lagt noen sure sokker under puta, sånn at sansene dine har blitt litt forstyrret...

Lenke til kommentar

Det der var da en latterlig drøm........

Lenke til kommentar

Everton må ikke undervurderes. De har lenge spilt uten spisser, men scorer likevel mål i hver eneste kamp. De er blant annet livsfarlige på dødballer. Dessuten lever sånne derbyoppgjør alltid sine egne liv, og i slike kamper har som regel form og x antall skadede spillere ingenting å si.

Men med vår enestående evne til å undervurdere motstandere, er jeg redd vi må spille en kamp mot dem først får å lære. Det vil si tap på mandag, men seier i FA-cupen... Forhåpentligvis er Evertons gode form noe som får oss til ikke å undervurdere motstanden denne gangen, for vi er normalt best mot god motstand.

Så det ble et argument for både tap og seier, da ender det vel uavgjort da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...