ErlendRU Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Synes det er bra at Rafa står opp mot eierne jeg. Nå kan de vise at de virkelig vil ha ham, ved å gi han bedre kontroll over klubben. Noe jeg ser på som svært positivt om skjer, for Parry er en inkompetent fjott som burde vært ute av klubben for lenge siden. Synd Pennant aldri fikk ordentlig sjansen, må være noe mer som ligger bak nå i høst altså, har jo knapt nok vært på benken en gang, så jævla dårlig er han absolutt ikke. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Pennant har vel hatt sine kvelder med fester og drikke, og for seint til treningene. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Pennant har vert et uro moment ja, vi skal bare være sjeleglade vi får penger for han. Dog har han ikke selv akseptert avtalen enda. Benitez ville ha ham bort, vi ville ha ham på høyre kant, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (...), tilfeldigvis måtte Calderon gå av i dag, tørr jeg gjette at Diverse potensielle overtagere lover å hente Benitez? Skjønner godt at du er redd for Rafa. Rafalution! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Skjønner godt at du er redd for Rafa. Er jeg redd Rafa, merkelig formulert. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Når Rafa drar fram manuset sitt er alle redde! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Når Rafa drar fram manuset sitt er alle redde! Haha, han dro vel opp et ark med krav som han leste opp til eierene for at han skulle signere Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 åsså sa han: These are the fakkts: I'm the manager, I wanna be da boss.... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Clicky Hadde jeg vært poolsupporter nå hadde jeg grått tror jeg. Agger har jeg sansen for. Den ansvarlige for salget kan trygt gå å skamme seg litt. Forresten. Liverpool winger Jermaine Pennant says he wants to stay at Anfield despite the club accepting a bid from Portsmouth. (Sky Sports News, 1433 GMT) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Fy faen altså, tror faen meg jeg dreper noen om Agger selges altså. Det skal MYE til for å rette opp inntrykket av det. Lurer på hva slags idiot som fikk gjennom dette altså. Også for 9M Euro da. Herrejesus jeg tror jeg fyker på veggen snart.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Skjønner jo godt at Benitez ikke får siste ordet vedrørende spillersalg Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja for mannen kjøper aldri gode spillere .. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Quote fra Hicks : - Rafa skal være manager for Liverpool de neste fem årene, og vi vil arbeide oss gjennom alt dette Mest fornuftige denne mannen har sagt tror jeg Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kødder dere med meg? Dette er riktignok goal.com men hvis Agger selges... Hva i svarte helvete skal vi faen meg gjøre da? Hangeland? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Om vi hadde solgt Agger og kjøpt hangeland hadde jeg seriøst pissa meg ut. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Både Pennant og Agger kommer til å storspille for sine nye klubber dersom de virkelig forsvinner. Men jeg nekter i alle fall å tro at Agger forsvinner før jeg ser ham i annen lags drakt. Eneste grunn for at jeg skal kunne akseptere et sånt salg må være at vi får såpass mye for ham som vil gå umiddelbart til å sikre oss en klassespiller. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Quote fra Hicks : - Rafa skal være manager for Liverpool de neste fem årene, og vi vil arbeide oss gjennom alt dette Mest fornuftige denne mannen har sagt tror jeg 1+ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hva faen? Agger skal ikke bort, og ihvertfall ikke til "bare" 9mill euro/ca 8 mill pund! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Både Pennant og Agger kommer til å storspille for sine nye klubber dersom de virkelig forsvinner. Men jeg nekter i alle fall å tro at Agger forsvinner før jeg ser ham i annen lags drakt. Eneste grunn for at jeg skal kunne akseptere et sånt salg må være at vi får såpass mye for ham som vil gå umiddelbart til å sikre oss en klassespiller. £8M? Kunne like gjerne gitt han bort gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå