Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Synes det er bra at Rafa står opp mot eierne jeg. Nå kan de vise at de virkelig vil ha ham, ved å gi han bedre kontroll over klubben. Noe jeg ser på som svært positivt om skjer, for Parry er en inkompetent fjott som burde vært ute av klubben for lenge siden.

 

Synd Pennant aldri fikk ordentlig sjansen, må være noe mer som ligger bak nå i høst altså, har jo knapt nok vært på benken en gang, så jævla dårlig er han absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både Pennant og Agger kommer til å storspille for sine nye klubber dersom de virkelig forsvinner. Men jeg nekter i alle fall å tro at Agger forsvinner før jeg ser ham i annen lags drakt. Eneste grunn for at jeg skal kunne akseptere et sånt salg må være at vi får såpass mye for ham som vil gå umiddelbart til å sikre oss en klassespiller.

Lenke til kommentar
Både Pennant og Agger kommer til å storspille for sine nye klubber dersom de virkelig forsvinner. Men jeg nekter i alle fall å tro at Agger forsvinner før jeg ser ham i annen lags drakt. Eneste grunn for at jeg skal kunne akseptere et sånt salg må være at vi får såpass mye for ham som vil gå umiddelbart til å sikre oss en klassespiller.

£8M? Kunne like gjerne gitt han bort gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...