Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Lurer på om Agger har en kjøpe seg fri klausul på siste tiden av kontrakten, noen som kan bekrefte event avkrefte?

Bruker han denne og dra, kan han til helvete bare dra, da er det ene og alene pga pengene. Det har vell tidliger også vert snakk om at han ikke er førnøyd med lønna?

Uten at jeg skal være helt sikker tror jeg at jeg leste på .no en gang at det ikke er noen slik klausul i kontrakten til Agger.

Edit; Hmm

Dansken, som kom til Liverpool i 2006 fra Brøndby, skal ha en klausul i kontrakten som gjør at han kan forlate England etter sesongslutt.

The Guardian hevder at Daniel Agger kan forlate Liverpool for £7M til sommeren

Liverpool insisterer imidlertid på at det ikke foreligger noen klausul i midtstopperens kontrakt, som gjør at han kan forlate Merseyside for £7M til sommeren.

Ja, hva skal man tro :p

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flipper om vi selger Agger altså. Viser bare hvor inkompetente idiotene som styrer denne klubben er i så fall. Kan aldri se for meg at Rafa går med på dette, så om Agger blir solgt må det være noen i ledelsen som har overstyrt Rafa. Blir litt som på FM, sykt irriterende. Han har ikke spilt mer enn greit etter skaden nei, men vi veit hva han er god for. På det beste den beste midtstopperen i klubben, lett.

Lenke til kommentar

Nå er det ikke viktigest for meg å diskutere hvem som er best, det viktige er vell ingen her av oss som ønsker å se Agger dra.

Samtidig har jeg vondt for å tro at noen i Liverpool ønsker å selge ham. Dermed står/faller det på hva som egentlig står i kontrakten hans.

Jeg for min del er rimelig trygg på at han blir, men blir jo litt skeptisk når jeg leser de siste ryktene.

Lenke til kommentar

Det er hele tiden danske aviser som påpeker dette, og kommer med nyeste informasjon. At de kanskje vil påvirke Agger til å gå til Milan, eller om bare danskene som har lyst til det, for vi vente å se til Agger sier noe. Men håper så inderlig at han blir!

Lenke til kommentar
Det er hele tiden danske aviser som påpeker dette, og kommer med nyeste informasjon. At de kanskje vil påvirke Agger til å gå til Milan, eller om bare danskene som har lyst til det, for vi vente å se til Agger sier noe. Men håper så inderlig at han blir!

Sjansen er svært liten, Milan har kjøpt Thiago Silva ;)

Lenke til kommentar

Sjansen er svært liten, Milan har kjøpt Thiago Silva ;)

Han drar vel til Milan etter sesongen, siden de allerede har brukt opp ikke EU-kvoten sin?

Lenke til kommentar

Etter jeg hørte at Milan hadde kjøpt midtstopper-brassen, tror jeg nok ikke de er interessert i Agger no more. Herlig!

Etter jeg hørte at Milan hadde kjøpt midtstopper-brassen, tror jeg nok ikke de er interessert i Agger no more. Herlig!

Nå gjenstår det bare å gi gutten ny kontrakt.. C'mon Parry!

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...