Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så dårlig var han ikke, er vel en grunn til at Benitez har fått han til Liverpool.

På lik linje med alle de andre knallkjøpene Rafa har gjort?

Han kom gratis....

Ja som Torres, Mascherano, Agger, Skrtel, Reina, Riera, det er jo en forferdelig liste.

 

Arbeloa og Alonso er nå skadefrie, og aktuelle.

 

Bursdagsgave fra Rafa: Benkplass.

Det var da vell mye og håpe på ? :D

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Agreed. Ønsker å se mye mer av Pennant jeg. Synd Rafa elsker Kuyt og Bønna, noe som gjør det umulig for Pennant å få spille. Syntes det var meget rart at ikke Pennant fikk spille i det hele tatt i Torres's skadefravær. Han kunne iallfall ha kommet inn, eller spilt noen kamper istedet for Bønna. Syntes også det er rart at han "rangeres" bak El-Zhar..

Lenke til kommentar

Fordi mer og mer tyder på at Agger-ryktene faktisk ikke er bullshit. Også Echo skriver at det er noe i ryktene, og de er normalt sett velinformerte. Tipsbladet-greiene var jo veldig spekulative, men jeg synes det er greit at .no oppdaterer oss på Agger-saken, for det er en veldig viktig sak.

Lenke til kommentar
Neppe, Hewitt. Rafa har nemmelig gått ut og sagt det er uaktuelt og selge Agger i januar.

Det er jeg klar over, men man kan likevel ikke ignorere alle de ryktene som nå svirrer om Agger. Og hvis Agger ikke vil skrive under ny kontrakt, er det for så vidt lite Liverpool kan gjøre annet enn å prøve å få mest mulig ut av ham. Nå skal det sies at jeg verken tror eller håper at Agger forlater Liverpool, men jeg er likevel bekymret for utviklingen denne saken har tatt og får ikke fred før nyheten om at Agger har signert ny kontrakt kommer.

Lenke til kommentar
Bruker han denne og dra, kan han til helvete bare dra, da er det ene og alene pga pengene. Det har vell tidliger også vert snakk om at han ikke er førnøyd med lønna?

Det er vel mest pga han ikke får spilletid hos Rafa. Skjønner han jævla godt jeg. Spiller så fantastisk bra, og får faen ikke spille..

Lenke til kommentar

Hva?? Han har jo vært blant de beste hver gang, og .no støtter meg nok i den uttalelsen. (Selvom det er bestandig ikke noe å satse på.) men uansett.. Som sagt, han gjør så mye usynlig (noe alà Rio på Utd.), dekker rom, forhindrer angrep helt alene, og er mye bedre offensivt en de andre, og jeg må si at jeg har sett endel tendenser på det i de kampene han har spilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...