Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du mener ikke Carragher er Liverpools beste midtstopper? Isåfall må jeg kalle deg "uvitende" ;)

Jeg skal innrømme at jeg tenkte over den etter at jeg skrev den, og iallfall før editen. :p

 

Neida, sikkert mange som mener Carra er Liverpool's beste, men de fleste inne på .no tror jeg syntes det fordi han er mest kjent, vært der lengst, og han er liksom CARRA!

 

Jeg mener både Agger og Skrtel er bedre enn Carra.

Lenke til kommentar
Så hvorfor Benitez kjøpte han (utenom stallfyll) lurer jeg egentlig litt på. :p

Vi kjøpte han vell strengt tatt ikke ? Men han hever jo lønn som alle andre.

Akkurat som vår venn fra down under gjorde, han hadde jo lange skadeavbrekk, men beholdt sin "gudestatus" for det.

 

Så du mener ikke Carragher er Liverpools beste midtstopper? Isåfall må jeg kalle deg "uvitende" ;)

Man er vell ikke nødvendigvis uvitende selv om man har delte meninger ;) Men ja, jeg tok den med en klype salt.

Syns forøvrig Hyypia er helt sjef atm.

 

Ah, Ferrariverkstedets venner har spilt kamp i dag ja. Hele 1-0 da gitt, og mål etter 1 min.... jeez. Fint vi slipper å høre på 1-0 klagingen på en stund, minner mer og mer på Grant sitt lag resultatmessig, men de plukker de nødvendige poengene.

Ja Danielzu vi satser på han senker dem, som Bellamy prøvde å senke oss. Hangeland holder tett bak så blir det bra det.

 

Hvor er The Game egenlig?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Degen var jo omtrent banens beste mot Tottenham (Ligacup), da vi spilte helt utrolig dårlig, mener å huske at han hadde noen gode løp offansivt fram og skapte faktisk noen sjanser. Mener selv vi må gi Degen mer tid, synd han har vært skadet så mye.

Endret av Nessi
Lenke til kommentar
Hvordan kan du være så sikker på at vi klarer oss med Darby som backup? har du sett han så mye? Syns det er alt for tidlig å få Degen ut, han kom gratis, og han har vært skadet.

Fordi Arbeloa er veldig sjeldent skada, og Darby gjorde en god figur den kampen jeg fikk med meg såfall. Og folk som følger reservelaget sier han klarer seg fint som backup for Arby og i tillegg har vi carra, nei vi trenger ikke porselendegen.

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...