Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Da er det heller bedre å satse på Martin Hansen, i tilfelle både Reina og Cavalieri blir skadet. 18-åringen er dansk u-landslagsspiller og fremtiden, mens Itandje bare er stallfyll og lønnstaker.

Sjansen for at både Reina og Cavalieri blir skadet samtidig er jo rimelig liten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit å ha litt stallfyll også. Det som er negativt med stallfyll med slike spillere som Degen, Dossena og Voronin er at de har like stor lønn som noen av A-lags spillerne våre.

 

EDIT: Jeg mener forsåvidt at Agger er vår beste midtstopper. Hans offensive kvaliteter er myyye bedre enn både Carra og Skrtel sine, og hans defensive er nokså like god. Det er som Hyrlen sier at han gjør mye "usynlig", mens Skrtel går i de harde taklingene, og hodestøtene. Sammen er "de" dynamitt!

Endret av Iiluminati
Lenke til kommentar

Har sett for lite av Degen til å si noe om han, men skal være ærlig å si at jeg ikke har så veldig stor tro på han sånn i utgangspunktet. Alikevell synes jeg han bør få sjangsen til å vise seg verdig og jeg håper han holder seg skadefri framover så han kan vise at jeg (og andre) tar feil og vi har enda en utfordrer til høyrebackplassen.

Lenke til kommentar
Ja men den tar vi forgitt ;)

Haha, sant :p

 

Ser forøvrig at Carra leder Hvem er den beste midstopperen i Liverpool-Poll på liverpool.no.

 

Ikke overraskende egentlig. Tror mesteparten av folkene som henger på .no er mer uvitende enn "oss proffesionelle Liverpool elskere". :p

 

EDIT: Ikke det at Carra er dårlig, for all del, meen ja! You get me!

Endret av Iiluminati
Lenke til kommentar
Den kampen jeg fikk sett av Degen i ligaen var ræva. Dårlig fremover,(altså endel dårligere en arbeloa) og defansivt på nivå med carra på høyreback. Men karen har ikke fått mange sjansene, anyway, tror tiden hans blir kort.

Tenker du på ligacup, han spilte vel mot Crewe og Tottenham. Og fikk skaden han nå er tilbake fra i sistnevnte kamp. Er ganske sikker på at han ikke har spilt i PL.

Lenke til kommentar

Ønsker ikke å utale meg om Degen enda, utenom at jeg syns det blir feil å dømme han som dårlig etter å ha spilt 2 kamper.

Syns også det er dumt å være negativ bare for han har vert skadet, kunne jo skjedd hvem som helst.

Førvrig kan jo skademarerittet være over nå, hvem vet, kansje vi får en helt grei høyreback.

Lenke til kommentar

Joda, kan jo hende det. Det er jo ikke det at Degen er ubrukelig i stallen, det er jo heller det at han er ubrukelig på banen, rett og slett fordi han er skadd hele tiden, og om jeg ikke misforstod hadde han visst vært det før han kom til Liverpool også. Så hvorfor Benitez kjøpte han (utenom stallfyll) lurer jeg egentlig litt på. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har ingen mening angående Degen enda,har jo ikke sett gutten spille engang.(Tottenham-kampen var det bare kauking og tårer) Om han en dag blir fit for fight så sier jeg bring em on! Vil ikke si at jeg har trua på gutten heller.

 

Zaki skuffet oss idag, la oss håpe Murphy fixer biffen på lørdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...