Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om ikke nødvendigvis en rik sjeik så ivertfall noen som ikke prøver å dra sin egen gjeld over på klubben. Som ikke er fulle i lån som til alle tider må refinanseieres. Slik situasjonen er i dag, kan vi risikere the bank of Scotland blir nye eier.

 

Mulig du sikta til Parry Latias, men jeg svarte uansett.

Lenke til kommentar

Enormt viktig å få Xabi tilbake. At Degen nå var skadefri var vell egentlig en gammel nyhet, men han har kansje ikke trent med resten før nå. Er ikke så bekymret for at Agger ikke er klar nå som IronSkrtel er tilbake(de 2 timer hverandre godt får en si)

 

Derimot intet nytt om Arbeloa? Carra på høyre er way to slow offansivt.

Lenke til kommentar
Hurra :D

 

Viktig for laget, viktig for Xabi.

Ahh.. Ble redd når jeg leste i toppteksten at Agger ikke deltok :ph34r:

 

Men ja, håper begge er å se i startoppstillinga mot Everton. Care to guess anyone?

 

Reina

 

Carra :: Skrtel :: Agger :: Aurelio

 

Kuyt :: Alonso :: Gerrard :: Riera

 

Keane :: Torres

 

Edit. Liiten leif :p

Endret av Iiluminati
Lenke til kommentar

Ingen går vel ut for Carra, men inn kommer jo førstevalget på høyreback, Arbeloa. Carra er en veldig god midtstopper og en grei høyreback når det er nødvendig, men jeg gleder meg til å få Arbeloa tilbake igjen og Carra ned i midten.

 

Enig i det laget der., men:

 

Agger og Skrtel har aldri spilt sammen i hele sin karriere, så er det litt risikabelt mot smurfene?

En gang må jo være den første. Jeg føler meg mye tryggere med Agger-Skrtel enn en av dem med Hyypiä. Tror ikke dette er kampen der vi trenger Hyypiäs kvaliteter mest, da vil jeg heller ha inn Agger med sine offensive kvaliteter i tillegg til at jeg synes han er bedre enn Hyypiä defensivt også med unntak av hodespillet. Når Carra spiller back så burde vi ikke ha problemer med å kjøre Agger og Skrtel sammen synes jeg.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Å si jeg er utrygg er vel en overdrivelse, men jeg legger ikke skjul på at jeg synes han er blitt for treig og gammel til å spille noenlunde fast i mange kamper på rad. Jeg foretrekker midtstoppere med litt andre kvaliteter, og de har vi i klubben. Hyypiä blir ofte litt for treig og statisk for meg. Men når det er sagt er han jo ekstremt god, erfaring til tusen, sjelden feil valg og på hodet er han suveren. Det er noen kamper som passer Hyypiä som hånd i hanske, for eksempel slik som mot Stoke på lørdag. Men ellers er jeg nok mer for en duo av Agger-Carra-Skrtel.

Lenke til kommentar

Tingen er jo at det er viktig å få kjørt inn Skrtel-Agger. Har virkelig troen på begge dem, og de i fremtiden kommer til å danne et glimrene stopperpar. :)

 

Om Everton kampen er for viktig til å "teste" dem sammen, tror jeg ikke blir noe problem. De har sikkert spilt masse ilag på trening, og kjenner hverandre såpass godt, at det skulle ikke være noe problem i det hele tatt. Selvsagt, en gang må være den første.

 

Men må si jeg har mine tvil til at dem begge starter på mandag.. "Kjenner" Rafa såpass godt at jeg har heller tro på Skrtel-Hyypia, med Agger på benken. Noe vi har sett så altfor mange ganger før. Hyypia er dritgod - no doubt, men han er 35(?) år nå, og det vil være på tide med litt yngre blod inn på førsteellveren. Carra og Hyypia vil jeg si er perfekt "innbytte/stallfyll", klok, gammel og god. To ringræver.

Lenke til kommentar

Jeg tror Everton kampen kan være en fin anledning for Agger-Skrtel til å debutere sammen som stoppere, som det sies, en gang må jo bli den første, de kjenner nok hverandre godt fra treningsfeltet og siden Carra sannsynligvis spiller høyreback kan han instruere og dirigere underveis.

Lenke til kommentar
Jeg tror Everton kampen kan være en fin anledning for Agger-Skrtel til å debutere sammen som stoppere, som det sies, en gang må jo bli den første, de kjenner nok hverandre godt fra treningsfeltet og siden Carra sannsynligvis spiller høyreback kan han instruere og dirigere underveis.

 

Sant det. Enda viktigere er det at Lucas ikke spiller.

 

Gleder meg til kampen :D

Lenke til kommentar

Jeg tror fortsatt det er noen år til Carra kan kalles stallfyll, samtidig som Arbeloas skade skaper en fin sjanse til å få sett Skrtel og Agger spille sammen, hvis Rafa vil. Flott å se Alonso tilbake i trening. Og så må vi for guds skyld starte med Torres og Keane, og ikke Lucas og Bønna. Rafa må ha tatt lærdom av Stoke kampen, hvis ikke blir jeg rett og slett skuffa.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...