Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man Utd spilte elendig mot derby, og har ikke hatt mange gode kamper tidligere. De fikk en veldig god kamp mot chelsea, og nå er de i skyene. Tror vi skal snakke om enn 2-3 serierunder, om dere vinner de, og hengekampene.

Vi har ikke tapt på hva, 14 serierunder? ikke sluppet inn mål på 13timer i Premier League. Vi har ikke spilt dårlig. Å gårsdagens kamp tror jeg nok kan vise seg å være den viktigste denne sesongen for gutta. Nå har de fått vist hva de kan mot motstand av ypperste klasse.

 

Ja vi spilte elendig mot Derby i Mikkemus-cupen, men det skyldes mer motivasjon enn evne.

Lenke til kommentar
Man Utd spilte elendig mot derby, og har ikke hatt mange gode kamper tidligere. De fikk en veldig god kamp mot chelsea, og nå er de i skyene. Tror vi skal snakke om enn 2-3 serierunder, om dere vinner de, og hengekampene.

Vi har ikke tapt på hva, 14 serierunder? ikke sluppet inn mål på 13timer i Premier League. Vi har ikke spilt dårlig. Å gårsdagens kamp tror jeg nok kan vise seg å være den viktigste denne sesongen for gutta. Nå har de fått vist hva de kan mot motstand av ypperste klasse.

 

Ja vi spilte elendig mot Derby i Mikkemus-cupen, men det skyldes mer motivasjon enn evne.

Vi har tapt 1 kamp, har lik målforskjell som dere. Vi har også slått alle storlagene. Og dere har 2 kamper mindre spilt enn oss(dvs at dere kan tape enda flere kamper, og slippe inn mer mål enn oss når dere kommer opp på likt antall kamper)

 

Så har plutselig dere blomstret, og kommer til å vinne tittelen, så er sannelig vi like gode, om ikke bedre.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Vi har tapt en kamp i år.

So? Ingen har påstått at ligalederen spiller dårlig heller.

 

@Pirja, dere har spilt over evne. Vi har spilt langt under. Om du ikke så kampen igår er det forståelig at du ikke helt ser det, men jeg har ikke sett United spille så godt siden vi slo Arsenal i Fa-cupen ifjor. Total kontroll over ligaens nestbeste lag. I tillegg er vi nesten helt skadefri, å har en mye større og bedre tropp. Alle odds er på United sin side, selv om vi roter bort poeng i hengekampene. Å kampen igår var ufattelig viktig, i tillegg scorer både Berbatov og Rooney som er også er veldig kritisk.

 

Å jeg har stor tro på gull som jeg har hatt hele veien, ikke for at Liverpool rakner. Men siden Chelsea rakner. Om Liverpool fortsetter samme poenghøst som de har hatt til nå vil fortsatt United gå forbi dem før sesongslutt.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Greate, Riise spiller bra i Roma trøya og her sitter vi med Dossena.

Kommer helt an på hvordan du ser på bra. Men han er positiv for min del, han har tross alt verken driti ut seg selv eller laget :D

 

Vell om man sammenligner dem direkte så.... :D

 

Håper Stoke kampen blir enda en faktor når vi skal heve oss til Everton kampen Danielzu. Det kan sikkert bli tøft nok, men jeg har god tro på seier. Blir viktig å få Alonso tilbake innen mandag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tror nok vi vinner hjemme mot Everton. Ivertfall i PL, tror Rafa slår til med en svakere stall i FA-kampen.

Tipper vi topper laget med Keane-Torres på mandag.

 

Men ak nå heier man litt på Zaki. :D

Lenke til kommentar

Nå skal de kåre Torres til player of the year på Eurosport! :D Hehe, neida, er vel desverre ikke så mye tvil om hvem som vinner. :( Rart at det ikke går på sesong og blir kåret på sommeren. Ronaldo hadde jo en knallsesong i fjor og en litt dårligere sesong til nå i år, samme med Torres for så vidt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...