Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
På lånt tid ja, hvis Man Utd innfrir. Nå har de det i sine egne hender.

Det kan vel sies om alle lag i PL? Om Arsenal vinner alle kampene sine så ryker de på toppen de også.

Lenke til kommentar

Dette tror jeg var vendepunktet i sesongen. Dessverre for dere, så vinner nok det beste laget til slutt. Kan ikke se for meg at dere klarer å unngå tap på Old Trafford bl.a og mtp hvor få kamper United taper, ser det ikke bra ut for dere.

 

fakkt: United kan lede ligaen før deres kamp på mandag, med like mange kamper spilt.

 

Edit: Må legge til at jeg tror Chelsea hever seg. De kommer til å være med helt inn.

Endret av Don Vito Corleone
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Dette tror jeg var vendepunktet i sesongen. Dessverre for dere, så vinner nok det beste laget til slutt. Kan ikke se for meg at dere klarer å unngå tap på Old Trafford bl.a og mtp hvor få kamper United taper, ser det ikke bra ut for dere.

 

fakkt: United kan lede ligaen før deres kamp på mandag, med like mange kamper spilt.

 

Edit: Må legge til at jeg tror Chelsea hever seg. De kommer til å være med helt inn.

Dette er jo synsing. Vi får se hva som skjer. Jeg personlig tror ikke United får 6p fra hengekampene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sølvkorn maybe.

 

Rafa fikk svar fra Ferguson etter kampen

 

Når han får roet seg ned, vil han forhåpentligvis reflektere over det han sa og forstå at det var latterlig, uttalte Ferguson til Sky Sports.

 

- Jeg synes han fremstod som en sint mann. Jeg tror han var oppskaket av en eller annen grunn. Det er alt jeg vil si om dette. Det var ikke fakta han la fram, men jeg vil ikke diskutere dette.

 

- På dette tidspunkt synes jeg vi skal kosentrere oss om å ta igjen lederlaget, som er Liverpool. Vi har et par kamper til gode, og vi ønsker selvsagt å ta dem igjen.

Lenke til kommentar
Riktignok spilte vi elendig i går, og 0-0 var veldig skuffende. Men at United slo Chelsea i dag gjorde at vi likevel økte forspranget til Chelsea! La oss fokusere på det positive.

Konkurrerer dere om andreplassen? Hvis ikke ser jeg ikke logikken :S

Nei. Vi "vant" poeng mot Chelsea, noe som er positivt, og vi tapte poeng med tanke på United.

Lenke til kommentar
Riktignok spilte vi elendig i går, og 0-0 var veldig skuffende. Men at United slo Chelsea i dag gjorde at vi likevel økte forspranget til Chelsea! La oss fokusere på det positive.

Konkurrerer dere om andreplassen? Hvis ikke ser jeg ikke logikken :S

Vi økte forspranget til Chelsea - det er positivt med tanke på at vi spilte elendig mot Stoke. Vet at United er ett poeng foran hvis de vinner hengekampene sine, men kampene skal først spilles før de evt kan si at de er foran oss. Synes jeg har sett mye av den samme tendensen hos både Liverpool og United at de er ekstra tent og spiller bra mot god motstand, men sliter mot dårligere lag. Derfor tar jeg det absolutt ikke for gitt at United vinner sine to hengekamper heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...