guttorm Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Var rart han ikke var på benken. Hvem skulle vi satt inn om en av midtstopperene ble skadet? Uansett så har liverpool gått ut å sagt at Agger ikke skal selges, så jeg er ikke bekymret for det. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Var rart han ikke var på benken. Hvem skulle vi satt inn om en av midtstopperene ble skadet? Uansett så har liverpool gått ut å sagt at Agger ikke skal selges, så jeg er ikke bekymret for det. Dossena som stopper? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dossena the man! Han kan spille overalt! Fy faen for et kjøp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dougie. Bareieren på Three Lions er i c+-studio ikveld. Kult! Dette skal spøkes om neste gang. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nå er det bare å håpe på det beste... 0-0 Nå er det ikke lenger opp til oss, så.. may God have mercy on us Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Fyttikatta for en latterlig kamp vi spilte i går. Reina somler faen meg som en apekatt og Gerrard spiller som om han driter i hele jævla kampen. Lucas og Masche er 2 spillere jeg aldri i mitt liv igjen se spille sammen på sentralt midt, satan så tåpelig med null kreativitet i det hele tatt. Alonso ftw! Skrtel var i de minste et lite lyspunkt Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Sukk. Vidic gav United ledelsen rett før pause Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Håper ikke united vinner,men jeg håper heller ikke at de taper. Ergo: 1-1§! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tror du er i feil tråd Lunatic Lenke til kommentar
salomo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tror du er i feil tråd Lunatic Hehe... :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 "Are you watching Merseyside" runger over OT. Skummelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vi slo også Chelsea..... Ikke at det sier noe. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Satan jeg hater Chelsea mye i dag. Hater mest oss selv som ikke klarte bedre mot fittelaget Stoke. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Enig. Nå har muligens Man U et lite psykologisk overtak.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vi slo også Chelsea.....Ikke at det sier noe. Vi slo dem til og med på brua, deres første nederlag der på fire år Men denne helga kunne knapt vært verre. Utslått av influendsa, alt av vintersport går skeis unntatt kombinerten, vi taper to viktige poeng og United gruser Chelsea. Vi kan fortsatt ta 57 poeng, og vil med full pott (totalt usannsynlig) ende på 97. Vi bør altså ikke tape mer enn maks ti poeng. Spiller vi jevnt slik vi har gjort og tar 2,19047619 poeng per kamp, ender vi på 83,2 poeng, noe jeg ikke tror holder. Positivt: Vi har en tendens til å spille bedre siste halvdel av sesongen. Negativt: Vi må ha færre poengtap enn United... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vi er jo top of the league. smat laget med minst tap i Premier League. Men de derre stygge o-okampene da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå