Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Fy faen, dere er heldige som slipper å møte Fellaini mot Everton. Han er suspendert i begge kampene mot dere, pga. ti gule kort... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 we know. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Fy faen, dere er heldige som slipper å møte Fellaini mot Everton. Han er suspendert i begge kampene mot dere, pga. ti gule kort... Hater slike spillere, høy og dum. Å forårsaker tusenvis av langballer bare ved å være på banen. I tillegg er han stygtspillende som fy. Å når man snakker om stygtspillende. Wilkinson på Stoke driver fortsatt å sparker folk i leggene, den mannen eier null teknikk. Så han tar det igjen med holding og sparking, møkkaspiller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Han har jo ti gule kort på 18 PL-kamper. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er jo en prestasjon i seg selv. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Bare han og Kong David (Nielsen ) som klarer noe slikt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ikke David Nilsen prat i denne tråden. Makan til idiot. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ikke David Nilsen prat i denne tråden. Makan til idiot. Han er min helt Håper han kommer tilbake til Sør Arena nå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ingen kødder med Allan Gaarde. Nielsen er en dermed en idiot. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ingen kødder med Allan Gaarde. Nielsen er en dermed en idiot. Mulig, men han er en god fotballspiller. Det er det som betyr noe. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jaja, dette føles egentlig som dagen derpå med tanke på kampen (nei jeg var ikke på fylla i går ), men nå ser vi framover mot Evertonkampene. Jeg er bombesikker på at vi vinner minst én av de og håper med alt jeg har at det blir ligakampen vi da vinner. I dagens kamp er det utvilsomt uavgjort som er det beste resultatet for oss, men som Hewitt sier foretrekker jeg heller seier til Chelsea enn til United. Håper på uavgjort eller Chelseaseier, men tror United vinner. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Uansett hvem Nielsen slår ned så gjør det det ikke noe bedre. Gaarde er jo en grei kar i hvertfall (har jeg inntrykk av). Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som vet hvor Agger var i går? Står ingenting på .no om at han var syk/skadet. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ikke peil. Vet ikke om jeg liker det. Ser også at vi blir linket til en brasiliansk midtstopper. Siden det ikke har kommet inn meldinger om skade/sykdom, og heller ikke at han blir spart, kan det være nærtliggende å tro at han er på vei bort? Håper virkelig ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det hadde vært rimelig teit. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Det hadde vært rimelig teit. Det hadde vært ufattelig teit. Edit: med mindre han går på crack eller no. Endret 11. januar 2009 av Banjaluka Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kommer ikke akkurat som noe sjokk om vi selger Agger. Tror jeg klikker hvis vi gjør det altså, hadde vært ufattelig tåpelig. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Rafa har gjort noen dumme kjøp, men hvis han begynner å gjøre slike salg, er noe alvorlig galt... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Rafa har gjort noen dumme kjøp, men hvis han begynner å gjøre slike salg, er noe alvorlig galt... Må være noe utenomsportslig som vi ikke vet om, iallefall. Får se om han er på banen/benk i neste kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Om han selges kan det ha noe med alkoholime og gjøre. Agger og øl-ryktene,Rafa har nok en grunn. Men tror ikke Agger selges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå