Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Til dere som klager på noen kommentarer: Ikke ta alt så seriøst. Når jeg skriver at hele gjengen burde blitt hengt i garderoben så er det ikke blodseriøst, jeg lever og ånder tross alt for disse gutta ... Men det må være lov for en supporter å bli dødsskuffa, og også litt forbanna når spillerne man forguder, spillerne man betaler masse for å se skuffer så til de grader. Selvfølgelig skjer det også, og spillerne er mennesker de også, men det må være lov å stille spørsmål både ved manager og spillere når det er behov for det. Jeg forventer mye av Liverpool, og når vi ikke innfrir blir jeg skuffa, og i enkelte tilfeller forbanna slik som i dag. Det må være lov, det er snakk om følelser. At det hagler noen upassende kommentarer etter kamper som i dag er egentlig bare et tegn på hvor mye det betyr for en.

 

YNWA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig jeg også. Frustrasjonskommentarer i kampens hete vitner om lidenskap :) Man mener ikke alt, men man blir bare så jævla forbanna akkurat når det skjer.

 

Og det er fullt forståelig, spesielt når spillere som tjener millioner i uka omtrent ikke prøver.

 

Men denne runden er glemt allerede, ser frem mot neste match.

Lenke til kommentar

Var ikke dette jeg ville se når jeg kom hjem fra jobb. Herregud så tragisk. Uavgjort imorra da.

 

9 dager til neste kamp! Huff det blir lenge...

 

Gud jeg blir lei av folka i Man Utd tråden som sammenligner alt med deres lag.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Jeg ønsker å takke for all omtanke jeg har blitt vist i denne tråden, og for alle PM mottat. Det varmer virkelig. Samtidig vil jeg beklage at jeg postet et slikt innlegg tidligere i dag, siden det kan se ut som om jeg gjorde det for å få sympati. Det var ikke meningen. Jeg er ikke den eneste som har mistet noen, og det er ikke noe spesielt med meg. Men det endte opp slik fordi jeg fikk sjokkmeldingen mens jeg satt og leste i denne tråden, og da ble dette en rask reaksjon.

 

For de som ønsker litt mer informasjon, kan sjekke min midlertidige signatur. Nok off topic nå.

Lenke til kommentar

Kondolerer super. Trist å høre.

 

Gammel var han? Hadde han problemer med helsa fra før, siden han falt om da han fikk influensa?

 

Sånt er trist, og håper ikke du går rundt og føler at det hele er din skyld, når slikt kan ramme alle når influensa kommer. Du kan ikke låse deg inne i et rom og sitte foran pcen hele tiden mens du er syk. Du må leve livet.

 

Er vel den værste måten å miste noen på, helt brått ut fra ingenting.

Lenke til kommentar
Tja, de må få opp steamen på bortebane om de skal klare det.

Snakker du om Chelsea? Hvis ja, må du finne deg en bortetabell for sesong 08/09. De har jo nesten vunnet alle bortekampene...

 

Tipper at united vil komme sterkere etterhvert. Hvis de vinner i dag + hengekampen er de to poeng foran oss?

Ja, er foran dere om vi vinner alle tre kampene.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Hvis de vinner de tre kampene de har til gode er de et poeng foran oss, ja. Men jeg spår at de greier maks 7 poeng på disse tre kampene, og vi vil dermed fortsatt være i førersetet. Uavgjort i dag hadde vært ekstremt bra for oss, men jeg tar også gjerne en Chelsea-seier. Det fordi vi har igjen Chelsea på hjemmebane, en kamp vi har større sjans til tre poeng enn på Old Trafford tror jeg. Derfor er det best for oss om Chelsea kommer nærmest. Fy søren så surt resultatet i går var, men det er bare til å glemme det og se fremover. Vi er fortsatt i en jævla god posisjon, det gjelder bare å ta seg fullstendig sammen og prestere som man skal gjøre. Everton hjemme om en ukes tid er tre lette poeng, så må vi bare fortsette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...