Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Infenso, det har mye å si om hvilken type en person er. Er man en som ser kampen og reagerer på alt der og da, samtidig som man skriver her på forumet, så blir det sånn at det blir litt overdrevet i kampens hete, noe som er nøkkelord her, som Erlend sier. Er man sånn som ser hele kampen, tenker litt også poster, så blir det mer rolig og utrolig å lese alt alle sier under kampen.

Lenke til kommentar

Du aner ikke hvor mye jeg hisset meg opp under denne kampen, Erlend, men jeg venter med å legge ut kommentarer før etter kampen er ferdig. Jeg har forståelse for mange av de dumme og spontane kommentarene som kom under kampen, men det får da være måte på. Kommentarer om at man ønsker egne spillere ut med skade tok kaka.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar

Fy faen Rafa, dette må du ene og alene ta ansvaret for.

Midtbanen går fullstendig opp i liminga, fullstendig!

 

Nuff said, fylla next!

 

(skal dog ikke ta sorgene på forskudd, avstandene på tabellen kan være de samme på mandag, men det er TRIST at vi nok en gang roter bort sjangsene til å rykke ifra United.)

 

Er ikke sint, bare veldig veldig skuffa :(

Lenke til kommentar

Jeg er selv Liverpool-supporter, men for en sjelden gang skal jeg ta av meg Liverpool brillene:

 

Folk kan si hva de vil om Lucas. Men jeg mener at han ikke er god nok for Liverpool. Han har en god kamp innimellom, men det holder ikke! Se på United med Anderson og Chelsea med Mikel, dette er virkelig gode spillere. Lucas er middelmådig i forhold. Ja vel, greit nok at han er et arbeidsjern og en spiller med høy intensivitet i spillet og er flink til å bryte ned motstanderne på den måten. Men hvor blir det av pasningskvaliteten? Hvor blir det av de rette avgjørelsene? Her er jo eksempelvis Mikel og Anderson milevis foran!

 

Mange sier han får ufortjent mye kritikk, noe jeg mener kun er sprøyt. Det må gå an å slå en 7-meters pasning i PL uten å bomme på medspiller eller gi ballen en kollosal sprett på vei bort, slik han så ofte gjør. Jeg blir ganske enkelt møkk lei av å se han spille så ofte som han gjør.

Jeg synes Benitez er en kjempe manager, men jeg stusser over hvorfor han lar den brasilianske spilleren med norsk teknikk, spille såpass mye.

 

Dette blir ikke sagt på grunnlag av Stoke kampen hvor det var flere av profilene som ikke hadde noe stor dag, men pga hans generelle kvalitet.

 

Nå blir jeg vel ikke stemplet som en ekte Liverpool-supporter siden jeg gjør noe så horribelt som å være sterkt kritisk til egen spiller, men det er dette den "nøytrale" supporteren ser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Daniel du svarte ikke på spørsmålet mitt tidligere! :p

 

Du bruker å være på Three Lions nesten hver kamp, right? Fremdeles er du nesten her (på forumet) under hver kamp? Hoow? :p

Dette spørsmålet har jeg ikke sett.

Når jeg er i Orkanger(til mine foreldre) så ser jeg kampen med min pc. Når jeg er hjem(trondheim) er det Three Lions.'

 

Har vært i Orkanger siden desember. ;)

 

Edit:finner fremdeles ikke spørsmålet. :p

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
1. problem: Rafa undervurderer.

 

2. problem: Vi eier ikke vinnervilje, innsats o.l osv.

 

Rafa undervudere ikke , men vi ser nå rotasjons politikken på høyt plan. Mot Newcastle funket det, i dag funket det ikke!

 

Vell vell, im off. Skal lese tråden i morra. Har ikke fått sett så mye så langt.

 

Skrtel var konge da, i love you nr 37!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Når jeg er i Orkanger(til mine foreldre) så ser jeg kampen med min pc. Når jeg er hjem(trondheim) er det Three Lions.'

 

Har vært i Orkanger siden desember. ;)

Ahh, I see I see ;D

 

Nå er det fylla!

Samme her.

 

Fant ikke spørsmålet ditt btw. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...