Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Latterlig folkens. Medgangssupportere hele gjengen.

Fordi vi er sure etter en elendig kamp? Moro å høre slikt tull.

 

 

For å dra meg ned til ditt nivå: Dere er ikke bedre selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I går var Rafa helt og mesterhjernen som tenkte på alt. Utrolig hvor fort ting snur.

 

Faktisk sant. Jeg var fornøyd etter pressekonferansen i går, men laget som starter i dag og grepene som blir gjort underveis er så hinsides elendig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Lenke til kommentar
Jeg er selv Liverpool-supporter. Er ikke fornøyd med spillet idag. Ikke i det hele tatt. Men jeg holder meg for god til å skjelle ut Benitez.

Regner med du er fornøyd med laget han stilte til start? Og byttene?

 

Selvfølgelig. Liverpool tapte mot et drittlag for 10min siden, selvfølgelig er vi (jeg iallfall) sure! Det burde du også være. Og Rafa er sikkert tilgitt imorgen, etter en god fylle ikveld.

 

Det blir jo nesten mer patetisk å komme med at du støtter laget Rafa starter med. En manager skal refses!

Lenke til kommentar

Forferdelig kamp ja. Nesten alle virker helt umotiverte. Skjer med at Gerrard henger med hodet hele forbanna kampen? Som kaptein skal du gå forann som et godt eksempel mann!

 

Savna Alonso. Masche og Lucas sentralt blir ikke godt nok, spesielt ikke med den formen Masche er i. Savner faktisk også Pennant(!), han pleide hvertfall komme rundt endel på kanten med gode innlegg, noe som Bønna og Kuyt sjeldent klarer.

Lenke til kommentar

Omg, noen andre som så intervjuet med Rafa etter kampen? Nei, jeg nekter å tro hva jeg har hørt. Dere må nesten høre det selv. Finn det på nettet etterpå eller noe. Husker ikke hele, men det ene og alene tingen som var latterlig, veldig latterlig og som jeg husker godt var:

 

- Han ble spurt hvorfor han valgte å si alt om SAF i går, en dag før denne kampen og ta dager før Utd - Chelsea kampen. Han svarer, "Vel, Ferguson har vært manager i 22 år, jeg kunne sagt det når som helst"

 

Det er faen meg på grensen til skikkelig personangrep. Har mistet ALT av respekt for denne mannen, og forventer egentlig Pool supportere til å være litt enig her at det er litt for mye.

Lenke til kommentar
Liverpool tapte mot et drittlag for 10min siden

 

Vet du er lei deg, men ett poeng er ett poeng. Kan være viktig at Stoke ikke tok en av 4-5 store sjanser om 4 måneder da PL er ferdig.

 

Jeg skrudde av tv'n etter 93minutter...

 

Det var på Setanta uansett, så ja. Men fy faen, også svarte han på noen spørsmål med "Ask Ferguson", ihvertfall to forskjellige spørsmål. Vet ikke hva som feiler han.

Lenke til kommentar

Kan også være viktig at vi tok de 4 tapte poengene mot Stoke da sesongen er ferdig. Men om ikke vi skjerper oss snart (hadde et lite håp etter Bolton og Newcastle kampen) tror jeg ikke det har noe å si lengre.

 

Nå må Gerrard og Torres stå frem, slik de gjorde ifjor på denne tiden!

Lenke til kommentar

Dette gjorde vondt...

 

Mye stygt blir sagt om Lucas, men jeg syns ikke han fortjener særlig mer kjeft enn andre. Den bakre delen var usikker ved flere tilfeller, spesielt på dødballer. Flere av angrepsspillerne var nærmest usynlige, mens Mascherano gjorde omtrent like mange feil som Lucas på midten. Det var null flyt i dette laget, og det er skammelig å ikke ta bedre vare på mulighetene når vi har en svært knapp ledelse i ligaen.

 

Det er lov å vise sinne i motgang, men jeg blir rett og slett flau når jeg leser igjennom mange av kommentarene som har blitt sagt i dag. Det er ikke slik jeg ønsker eller forventer å se Liverpool-supportere snakke om sitt eget lag og spillere. Hadde jeg sett slikt prat av andre lags supportere snakke sitt om sitt lag hadde jeg ledd godt, men når det er mitt eget lags supportere det er snakk om, er det ikke annet enn trist.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
Dette gjorde vondt...

 

Mye stygt blir sagt om Lucas, men jeg syns ikke han fortjener særlig mer kjeft enn andre. Den bakre delen var usikker ved flere tilfeller, spesielt på dødballer. Flere av angrepsspillerne var nærmest usynlige, mens Mascherano gjorde omtrent like mange feil som Lucas på midten. Det var null flyt i dette laget, og det er skammelig å ikke ta bedre vare på mulighetene når vi har en svært knapp ledelse i ligaen.

 

Det er lov å vise sinne i motgang, men jeg blir rett og slett flau når jeg leser igjennom mange av kommentarene som har blitt sagt i dag. Det er ikke slik jeg ønsker eller forventer å se Liverpool-supportere snakke om sitt eget lag og spillere. Hadde jeg sett slikt prat av andre lags supportere snakke sitt om sitt lag hadde jeg ledd godt, men når det er mitt eget lags supportere det er snakk om, er det ikke annet enn trist.

Det er bra du og andre personer klarer å holde kjeft og ikke hisse dere opp, men i dag har vi faen meg lov til å være forbanna og vel så det. Dessuten er det meste sagt i kampens hete og spontant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...