Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gir all heder for denne fantastiske oppvisningen til Rafa. Skjønner ikke helt hva han tenker på noen ganger. HVEM SOM JÆVLA helst kan se at det laget sugde FØR kampen, men neida. Og gjør vi noe særlig med det under kampen? NEI det gjør vi ikke, for det blir for dumt. Torres kommer inn, men da for Riera som faktisk klarte seg greit i dag. Babel kommer SOM VANLIG inn ALT for seint og får ikke tid til å vise seg frem. Takk Benitez, takk. Det er sånne kamper som dette som gjør at vi ikke har sjangs på gullet, IGJEN. Helt sykt at det i det hele tatt går ann.

Lenke til kommentar

Gir all heder for denne fantastiske oppvisningen til Rafa. Skjønner ikke helt hva han tenker på noen ganger. HVEM SOM JÆVLA helst kan se at det laget sugde FØR kampen, men neida. Og gjør vi noe særlig med det under kampen? NEI det gjør vi ikke, for det blir for dumt. Torres kommer inn, men da for Riera som faktisk klarte seg greit i dag. Babel kommer SOM VANLIG inn ALT for seint og får ikke tid til å vise seg frem. Takk Benitez, takk. Det er sånne kamper som dette som gjør at vi ikke har sjangs på gullet, IGJEN. Helt sykt at det i det hele tatt går ann.

Lenke til kommentar

Hele dette drittlaget kan bare være igjen i garderoben og henge seg for alt jeg bryr meg om. Synd på vaskepersonalet på Britannia riktignok, men dette her fortjener en massemassakre. Er så skuffa og forbanna på både Rafa, taktikken og ikke minst spillerne at jeg vet faen ikke hva i helvete jeg skal gjøre. Det er så ekstremt latterlig dårlig! Vi leder denne drittligaen, allikevel har vi NULL GLØD, NULL ENTUSIASME og NULL VINNERVILJE! Det er jo som om man lurer på hvorfor vi gadd å reise til Stoke i det hele tatt. Fy faen for et møkkalag.

 

Gerrard er totalt umotivert. Lucas og Masche er de verste pasningsleggerne verden har sett. Kuyt vet ikke hva et mål er, og Benayoun tror ballen er en jævla alien med automatrifle. Fy faen så latterlig kamp av disse spillerne, og resten av gjengen. Som straff burde hele gjengen spille gratis til vi kan hente David Silva og Villa for lønna deres.

 

Herregud.

Lenke til kommentar

Tragisk. Jeg klarer ikke sette ord på det engang, men jeg skal prøve. Og jeg vil absolutt si at Rafa burde ta en GOD del av skylden for dette her, og dette er hvorfor:

 

1. Laget som startet sugde balle. Ingen som kunne score mål, ingen som i det hele tatt klarer å holde på en ball, og slå en normal pasning utenom Gerrard og Riera. Alt Kuyt gjør ser ut som flaks, men men. Han er jo så uhyre defensiv, så hvordan i H****** han har vært spiss engang i tiden, klarer jeg rett og slett ikke å tenke meg til! (Da tenker jeg offensivt.)

 

2. Var dette kampen å bruke Skrtel, eller å prøve han ut? Greit, Rafa visste han ikke kom til å få for mye å gjøre, men uansett. Stoke er et defensivt lag, og de sjangsene de kommer til er som regel på hodet - cornere og frispark.

Burde absolutt kjørt en offensiv midtstopper, noe som jeg tror vi har i stallen.. Hmm.. JA! AGGER SOM IKKE VAR PÅ BENKEN ENGANG!

 

3. Bytte. Hvorfor i helvette bytter han ut Riera, som er den eneste som har fungert i førsteomgang tidlig i andre? Helt enig at det var på tide å sette innpå Torres (for seint egentlig) men Riera!? Hvorfor ikke Bønna eller Lucas!? Eller KUYT forsåvidt!? Alle andre enn Riera liksom. Jaja, og ikke minst: Han venter til det 78 (was it?) før han bytter inn Babel.. Og Keane ser vi ingenting til. Vi trenger vel ikke en spiss til når vi spiller med EN REN spiss i en 0-0 kamp mot et drittlag? Nei nei, vi driter i å bytte.

 

Forbanna gjøk. Ødela hele helga førr meg!

Lenke til kommentar
I går var Rafa helt og mesterhjernen som tenkte på alt. Utrolig hvor fort ting snur.

Han er flink å prate for seg, så han kommer nok sikkert til å si noe etter kampen som får flesteparten av Liverpool-supportere til å si "Ååååh, GODT TENKT!". Men idag: NEI! Jeg nekter!

 

Latterlig folkens. Medgangssupportere hele gjengen.

Prøv å se deg i samme situasjon før du uttaler deg.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg leser her over forventer dere at Liverpool skulle overkjøre et forberedt Stoke lag på hjemmebane. Stoke er elendige offensivt, men de klarer seg absolutt brukbart bakover. Stoke hadde like mange sjanser som Liverpool, selv om de to største var begge i offside, så tilsier det ikke at dere ikke møtte motstand i det hele tatt, og at det hadde "vært et ran om Stoke hadde vunnet".

 

Det er i allefall min mening.

 

Dette innlegget er ikke et forsøk på å trolle, hvis noen skulle oppfatte det på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...