Niram Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Enig, Rafa kommer til å drøye i det lengste. Og da er det sikkert for seint. Anyways, kamp! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Vårt første bytte blir sikkert Aurelio->Dossena... Edit: Er den norske kommentatoren på canal+ full? Endret 10. januar 2009 av sagberg Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 1. Du hadde ikke sagt det om du var Liverpool supporter. Hva hadde du sagt om Ferguson benket Rooney, Ferdinand og Ronaldo annenhver kamp? (Keane, Torres, Agger. Litt på kant, men men) 2. Han bruker BESTANDIG Bønna! 3. Han gjør altfor treige bytter, og skjønner ikke helt hvorfor han til stadighet bytter defensivt når vi trenger offensive bytter. Morsomt at du tok det jeg skrev seriøst. Var ment som sviende satire Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Lucas har hatt èn-to gode kamper i hele år. Resten har han vært "under pari" for å si det slik. Corner. Hyypia-goal? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Haha, hva faen skjer med ræva fransk-engelsk hos kommentatoren? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 SÅ JÆVLA SJOKK AT BØNNA SKULLE ROTE BORT DEN CORNEREN DA!! FITTEFAEN! Nå klikker jeg skikkelig altså, kjenenr det bruseer.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvorfor roter vi bort cornere slik, når vi har hodeskyts som Carra, Hyypia og Skrtel i feltet? Bønna Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Herre jemini! Offsidemål og bare tullball! The Jew spiller bra,Martin spiller bra. Liverpool spiller mindre bra(som helhet) Kampens høydepunk så langt= Lucas ble (forhåpentligvis) skadet. Lucas sentret ballen 4 ganger framover,resten var pur tilbakespill, mister ballen konstant, er elendig. Gir bort ballen 2-3 ganger. Føler faktisk hat mot gutten. Få deg en brunfarge ivertfal,du er fra Brasil for FAEN! Haha, si det til Elano og Gisele Bundchen De har da brunfarge de. Lucas er jo et egg. Elano: http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/4436...elano_getty.jpg Bundchen: http://jeanettes-celebrity-corner.com/wp-c...le_bundchen.jpg Litt flaut for Elano når han er like "brun" som Ireland Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det var jo hysterisk, burde blitt stand-up komiker.... Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Haha, hva faen skjer med ræva fransk-engelsk hos kommentatoren? hahaha, reagerte på det samme! Utrolig merkelig! Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det skal altså ikke være mulig å gi Stoke så store sjanser! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 FY FAEN!! Hvis Reina svikter oss, DA er det kjørt! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Farlig av Reina der ja... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er lov å skli, ikke kom og si det var en Gerrard-dive! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Captain Hypocrite diver igjen gitt. Det er lov å skli, ikke kom og si det var en Gerrard-dive! Dummeste jeg har hørt. Endret 10. januar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Lurer på hvor mye og i hva Bønna betaler Rafa for å få lov til å være på banen jeg. Edit: Torres! Faen meg 60 min for seint! Har mine tvil om at det kommer til å utgjøre store forskjellen, tar vel ut Riera eller noe. Edit2: Fy faen, jeg bare kødda jeg da, går jo ikke ann å gjør et sånt bytte når Bønna og Lucas er på banen, fy faen altså. Endret 10. januar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 JA!!! TORRES INN SNART!!! "He get's the ball, he scores again" Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Endelig Torres. Få noen mål nå da:) edit: Hvorfor ikke Lucas ut og kjøre litt mer offensivt? Endret 10. januar 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Jah, Torres. Endret 10. januar 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå