Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Aner vi skade på Lucas? :D

 

Hadde ikke gjort noe slik som denne kampen ligger an.

Stygt og si det, men det er nesten så jeg håper på det jeg også. Bare en bitteliten skade, slik at han må bytte!

 

Men seriøst. Dette går ikke. Hvis det ikke blir gjort noen forandringer i pausen, blir jeg oppgitt..

Endret av sagberg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som begynner å HATE Rafa sine prioriteringer i forhold til første- ellever og innbytter underveis? Seriøst, begynner å bli dritt lei av at han bruker spillere mens de suger og så benker de når de begynner å få et snev av selvtillit. Skjønner virkelig ikke hva han driver med innimellom, vi kan ikke ha for mange av disse slitekampene i løpet av sesongen. Vi KOMMER til å tape poeng i noen av dem, sånn er det.

 

Mitt tips, 0-0.

Lenke til kommentar

Dette er det verste jeg har sett på lenge! Lucas suger balle, sammen med de fleste andre.. Kuyt fungerer ikke alene på topp, det vet ALLE. Satan altså Rafa!

 

Inn med Torres iallefall i pausen for Lucas. da kjører vi 4-4-2, med Torres, Kuyt på topp. Bønna har vært helt ok, i forhold til mange andre til nå, men går altfor mange dødløp. Men om han ikke kommer seg, i forhold til andre, i løpet av tidlig andre omgang, bytt med Keane. Det blir bra.

 

Slik som de spiller nå, kan jeg likeså se Leyton Orient - Bristol Rovers istedet..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Herre jemini!

Offsidemål og bare tullball!

The Jew spiller bra,Martin spiller bra. Liverpool spiller mindre bra(som helhet)

 

Kampens høydepunk så langt= Lucas ble (forhåpentligvis) skadet.

Lucas sentret ballen 4 ganger framover,resten var pur tilbakespill, mister ballen konstant,

er elendig. Gir bort ballen 2-3 ganger. Føler faktisk hat mot gutten. Få deg en brunfarge ivertfal,du er fra Brasil for FAEN!

Lenke til kommentar
Ingen her skjønner viktigheten av å rotere, skjønner Rafa det? Ja. Derfor han er trener.

1. Du hadde ikke sagt det om du var Liverpool supporter. Hva hadde du sagt om Ferguson benket Rooney, Ferdinand og Ronaldo annenhver kamp? (Keane, Torres, Agger. Litt på kant, men men)

 

2. Han bruker BESTANDIG Bønna!

 

3. Han gjør altfor treige bytter, og skjønner ikke helt hvorfor han til stadighet bytter defensivt når vi trenger offensive bytter.

Lenke til kommentar
Herre jemini!

Offsidemål og bare tullball!

The Jew spiller bra,Martin spiller bra. Liverpool spiller mindre bra(som helhet)

 

Kampens høydepunk så langt= Lucas ble (forhåpentligvis) skadet.

Lucas sentret ballen 4 ganger framover,resten var pur tilbakespill, mister ballen konstant,

er elendig. Gir bort ballen 2-3 ganger. Føler faktisk hat mot gutten. Få deg en brunfarge ivertfal,du er fra Brasil for FAEN!

 

Haha, si det til Elano og Gisele Bundchen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ingen her skjønner viktigheten av å rotere, skjønner Rafa det? Ja. Derfor han er trener.

1. Du hadde ikke sagt det om du var Liverpool supporter. Hva hadde du sagt om Ferguson benket Rooney, Ferdinand og Ronaldo annenhver kamp? (Keane, Torres, Agger. Litt på kant, men men)

 

2. Han bruker BESTANDIG Lucas!Og det skal han slutte med,

 

3. Han gjør altfor treige bytter, og skjønner ikke helt hvorfor han til stadighet bytter defensivt når vi trenger offensive bytter.

:dremel:

Lenke til kommentar

Syns det er flaut å se supportere uttale seg slikt om en egen spiller. Lucas har i likhet med resten av laget, ingen god dag på jobben. Han innsats mot Newcastle var glimrende, og et par uker senere ønskes han ut med skade?

 

Får håpe laget tar seg sammen i 2. omgang, og at vi kan ta kvelden med seks poengs forsprang til Chelsea.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Herre jemini!

Offsidemål og bare tullball!

The Jew spiller bra,Martin spiller bra. Liverpool spiller mindre bra(som helhet)

 

Kampens høydepunk så langt= Lucas ble (forhåpentligvis) skadet.

Lucas sentret ballen 4 ganger framover,resten var pur tilbakespill, mister ballen konstant,

er elendig. Gir bort ballen 2-3 ganger. Føler faktisk hat mot gutten. Få deg en brunfarge ivertfal,du er fra Brasil for FAEN!

 

Haha, si det til Elano og Gisele Bundchen :p

De har da brunfarge de. Lucas er jo et egg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...