tc47 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Skadet skulderen. Tar kortison sprøyte før hver kamp, hører jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvorfor ligger vi så vanvittig dypt med forsvar og def. midt når Stoke har ballen? Vi slipper de jo upresset langt ned på egen banehalvdel til tider. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nå er det på tide med Torres sier jeg bare! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Herregud for en slitekamp dette kommer til å bli.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Skadet skulderen. Tar kortison sprøyte før hver kamp, hører jeg. Såpass ja. Rafa på tribunen? Trodde han var blitt frisk. Shit, holdt på å søle cola på tastaturet. Men det var vel offside. edit: leif Small i tverra den, men uansett var alle tre i offside Har ingenting å si, det hadde stått 1-0 siden de spilte videre. Jeg formulerte feil, det skulle stått: "Small i tverra den! Og alle tre var i offside i tillegg ". Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Herregud for en slitekamp dette kommer til å bli.. Det er sant. 1-0 vil jeg være kjempefornøyd med. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Altså, noen ganger kan man begynne å lure på om Bønna har sett en fotball noen gang altså, på corneren f.eks, klarer jo ikke å sende tidenes enkleste pasning en gang. Faen for et naut. Og mens jeg skreiv dette så hadde han en liten halvsjanse, det ser vi bort fra. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Altså, noen ganger kan man begynne å lure på om Bønna har sett en fotball noen gang altså, på corneren f.eks, klarer jo ikke å sende tidenes enkleste pasning en gang. Faen for et naut. Og mens jeg skreiv dette så hadde han en liten halvsjanse, det ser vi bort fra. Sant. Men så plutselig kommer en fin vending, som i det du skrev det Dessverre skjer det alt for skjelden. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Steike ta, Rafa! DETTE FUNGERER IKKE! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nå begynner jeg faen meg å bli frustrert. Hvem som helst klarer jo å se at dette ikke holder i angrep. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Dette er jævlig tragisk. Ikke lenge før den faktisk sitter uten noen form for offside eller noe nå altså, vi sliter faktisk med å klarere ballen fra forsvar og vi blir presset tilbake på banen med hele laget. Dette er helt sykt. Jeg legger all skylden på Rafa om dette ender med poengtap. Man stiller ikke med et sånt lag og setter 2-3 av de beste spillerne på benken. Det er ren undervurdering og sykt idiotisk. Faen nå er jeg forbanna. Var faen ikke mye offside heller. Edit: Og byttene kommer garantert ikke før etter 70-80min da det er for seint heller altså. Fittefaen. Endret 10. januar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Jækla dritt, dette kan ikke ende bra. Ingenting fungerer jo!!! Må få ut Benayoun og Lucas i pausen, og sette inn Keane og Torres. 4-4-2 med Kuyt som høyreving. Gerrard OMS og Masch DMS. Endret 10. januar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Med denne lagopstillinga og poengtap i dag lykkes iallefall Rafa med å sette presset på seg selv, det er sikkert. For dårlig å bli kjørt av Stoke. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja, og der tullet vi bort enda en ball. Dette blir sikkert en fantastisk artig kamp. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Riera er vel den eneste som faktisk gjør noe fornuftig offensivt utpå der. Bare synd alle de andre tullingene ødelegger. Enig med Kjetil, ut med Lucas og Bønna, inn med Keane og Torres. I PAUSEN!!! Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Stoke er faen meg farligere enn oss offensivt. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Riera er vel den eneste som faktisk gjør noe fornuftig offensivt utpå der. Bare synd alle de andre tullingene ødelegger. Enig med Kjetil, ut med Lucas og Bønna, inn med Keane og Torres. I PAUSEN!!! Enig! Men det kommer ALDRI til å skje i pausen. Maks et bytte, men tvilsomt det og! Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er tydelig at noe må forandres på i pausen. Om kampen fortsetter i samme spor i andre omgang også, så ser jeg for meg at vi kommer til å lide et skikkelig irriterende tap. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Aner vi skade på Lucas? Hadde ikke gjort noe slik som denne kampen ligger an. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Oi, litt i overkant stygt det da Kjetil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå