Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skadet skulderen. Tar kortison sprøyte før hver kamp, hører jeg.

Såpass ja.

 

Rafa på tribunen? Trodde han var blitt frisk.

 

Shit, holdt på å søle cola på tastaturet. Men det var vel offside.

 

edit: leif

 

 

Small i tverra den, men uansett var alle tre i offside :rofl:

 

Har ingenting å si, det hadde stått 1-0 siden de spilte videre.

 

Jeg formulerte feil, det skulle stått: "Small i tverra den! Og alle tre var i offside i tillegg :rofl:". :p

Lenke til kommentar
Altså, noen ganger kan man begynne å lure på om Bønna har sett en fotball noen gang altså, på corneren f.eks, klarer jo ikke å sende tidenes enkleste pasning en gang. Faen for et naut. Og mens jeg skreiv dette så hadde han en liten halvsjanse, det ser vi bort fra.

 

Sant. Men så plutselig kommer en fin vending, som i det du skrev det ;) Dessverre skjer det alt for skjelden.

Lenke til kommentar

Dette er jævlig tragisk. Ikke lenge før den faktisk sitter uten noen form for offside eller noe nå altså, vi sliter faktisk med å klarere ballen fra forsvar og vi blir presset tilbake på banen med hele laget. Dette er helt sykt. Jeg legger all skylden på Rafa om dette ender med poengtap. Man stiller ikke med et sånt lag og setter 2-3 av de beste spillerne på benken. Det er ren undervurdering og sykt idiotisk. Faen nå er jeg forbanna. Var faen ikke mye offside heller.

 

Edit: Og byttene kommer garantert ikke før etter 70-80min da det er for seint heller altså. Fittefaen.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...