Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Reina

Carragher - Hyypiä - Skrtel - Aurelio

Benayoun - Lucas - Mascherano - Riera

Gerrard

Kuyt

 

Subs: Cavalieri, Keane, Torres, Dossena, Babel, Plessis, El Zhar.

 

Småskeptisk til at Agger ikke er i troppen engang. Og sorry mac, men Keane og Torres på benk? >.<

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forskjellen er at Sir Alex snakker om klubber som helhet somregel, å går ikke til rene angrep på managere. Å Sir Alex sine kommentarer er også ofte sammenligninger der han trekker frem United i første rekke. Er vel kun mot Real Madrid og Calderon jeg har hørt han være litt på bærtur.

Ser ikke hvordan det er bedre å kritisere klubben som helhet, og dra med støtteapparat og spillere, fremfor å kritisere kun manageren.

Du ser ikke forskjellen på å kritisere en person fremfor klubben som helhet? Han angriper Sir Alex personlig, han anklager moralen hans osv. En av Englands mest respekterte, som attpåtil er blitt adlet. Når i tillegg beskyldningene er feilaktig så blir det jo bare en farse.

 

At Ferguson hevder United har mer rutine kan ikke akkurat kalles et angrep på Liverpool, å langt fra et så frekt et. Det er jo bare fakta, Liverpool har ikke vært i nærheten av et ligagull på flere tiår snart. Å verden utenfor PL, vel ingen i Liverpool har vunnet noe særlig der heller med unntak av en CL-triumf 3-4 av dem var med på for noen år siden.

 

Mye mulig dette var kalkulert av Rafa, men han går for langt. Å han tar det som bruker og være småfrekke og vittige kommentarer managere imellom foran kamper til et mye lavere nivå. Dette er ikke mind games, det er drittkasting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Fy søren! Nå har jeg gjort meg klar til kamp og skal hygge meg sammen med noen kamerater, så får jeg nettopp en sjokkmelding om at en annen kamerat av meg døde i dag! Nå betyr ikke kampen noen ting for meg lenger. :cry:

Kondolerer(selv om det er det ordet i norges ordbok som betyr minst)

 

Som jeg sa ista, vil ikke dømme taktikken til Rafa før etter 50min.

Den kan være lur.

Lenke til kommentar
Fy søren! Nå har jeg gjort meg klar til kamp og skal hygge meg sammen med noen kamerater, så får jeg nettopp en sjokkmelding om at en annen kamerat av meg døde i dag! Nå betyr ikke kampen noen ting for meg lenger. :cry:

Huff huff, sorry dude..

 

Får håpe Liverpool gjør dagen bare litt bedre..

Lenke til kommentar
Fy søren! Nå har jeg gjort meg klar til kamp og skal hygge meg sammen med noen kamerater, så får jeg nettopp en sjokkmelding om at en annen kamerat av meg døde i dag! Nå betyr ikke kampen noen ting for meg lenger. :cry:

Oi, damn. Kondolerer.. Fotball er viktig, men blir selvfølgelig ingenting i forhold til slike ting. Forferdelig.

Lenke til kommentar
Fy søren! Nå har jeg gjort meg klar til kamp og skal hygge meg sammen med noen kamerater, så får jeg nettopp en sjokkmelding om at en annen kamerat av meg døde i dag! Nå betyr ikke kampen noen ting for meg lenger. :cry:

 

Kondolerer jeg også. Fælt når noen forsvinner helt uventet.

 

Fy faen for et lag! Hva tenker Rafa med? Keane og Torres på benk, Agger på tribunen? Huff huff huff!

 

Kuyt ensom spiss borte mot Stoke??? Frustrasjon over hele meg nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...