Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

En grunn til at United kan bruke mer er jo at de har vunnet vesentlig mer enn oss de siste årene, og dermer fått mye mer premiepenger.

EDIT: Noen som vet nøyaktige tall på hvor mye penger man får for å vinne de ulike turneringene?

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

United tjener mye mer både på premiepenger, supportersalg, billettinntekter osv. Selvfølgelig får dem "ikke like mye minus" som oss. Ser vi på antall "stjernespillere" kjøpt, så ender vel United et lysår fremfor oss. Uten at jeg har regnet noe særlig på det.

I tillegg hadde dem endel spillere som var verdt myye mer en Liverpool hadde da Rafa tok over, så han kunne ikke selge for å kjøpe.

Lenke til kommentar
United tjener mye mer både på premiepenger, supportersalg, billettinntekter osv. Selvfølgelig får dem "ikke like mye minus" som oss. Ser vi på antall "stjernespillere" kjøpt, så ender vel United et lysår fremfor oss. Uten at jeg har regnet noe særlig på det.

Når jeg sier minus og netto, tenker jeg kun på spillerkjøp og spillersalg. Snakker vi minus slår nok United alle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Noen som vil tippe lagoppstilling?

My guess

Carra-Hyppia-Agger-Aurellio

Kuyt-The Jew-Gerrard-Reira

Torres-Keane

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tipper identisk det samme som sky sports jo. :p

Om Martin spiller bra på treningen kan jeg godt se han inn for Agger.

Edit: hehe, Latias.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det morsome var at du lurte på akkurat det samme som meg. Bare at du trykket på svar-knappen før meg. :)

Martin er nylig frisk fra skade, men (som sagt) om han har gjort det bra på treningene så vil jeg starte med han.(som nevnt over)

Legg ut kampene til prediction league du nå!

Lenke til kommentar
Nå er det wh1te sin tur. Han har hatt den tabellen oppe minst 20 ganger ifjor.

Må vi ikke glemme at Rafa vant CL i 2005 da. Og Liverpool laget vi ser nå er et helt annerledes lag, enn det Liverpool-laget som han tok over. Forbedring på samtlige posisjoner. Gi han 2-3år til, selvfølgelig i toppen (top 3-4), og om det enda ikke har skjedd noe, da kan vi begynne å tenke på noen andre.

Aldri om jeg vil gi Benitez 3 år til for å vinne noe!

Hvorfor ikke?

Rafa har noe stort på gang. Se hva han har gjort med laget med noenlunde begrensende betingelser. Han måtte støvsuge omtrent hele laget som var igjen. Man kan gjerne argumentere med at han har kjøpt mange, ikke alt kvalitet, men det har jo også litt å gjøre med at Rafa omtrent erstattet hver eneste spiller som var på laget på et par år. Og ungdomsavdelingen vår er igjen fantastisk bra med mange spennende spillere som fort kan ende opp med å ta steget inn på A-laget, eksempelvis Insua. Rafa har skapt et lag som virkelig kan begynne å utfordre Man Utd, Chelsea og Arsenal om PL-trofeet, og om noen år vil jeg tro at troppen bare er enda sterkere. Sammenlign dagens stall med den som var der når Benitez overtok, det er gigantforskjeller. Spør du meg burde Rafa få veldig god tid på å bygge videre på laget. Det viktigste for meg er at vi viser fremgang i svært tøff konkurranse, hvor Man Utd og Chelsea har hatt enorme forsprang når det kommer til spillertroppen.

Lenke til kommentar
Noen som vil tippe lagoppstilling?

My guess

Carra-Hyppia-Agger-Aurellio

Kuyt-The Jew-Gerrard-Reira

Torres-Keane

Første jeg tenkte var for en latterlig midtbanefirer med Bønna sentralt. Men egentlig så er det laget meget spennende og offensivt. Ingen tvil om at Gerrard vil få noen flere defensive oppgaver enn om Masche spilte.

Jeg ønsker å se Skrtel igjen også.

Lenke til kommentar

Jeg har allerede satt opp laget, men har tenkt på at Kuyt kunne vert dratt ned på midten og El-Zhar inn på høyre kant.

Med Kuyt der får man både i pose og sekk. Med lucas får man ingenting og med masche får man mest i sekken.

Dog tror jeg Benitez starter med Lucas i morgen. Altså, kan ikke tro jeg sier dette, men offansivt ser jeg heller Lucas en Masche....jaja nå sa jeg det....

Kampen mot Stoke:

Carra-Hyypia-Skrtel-Aurelio

Kuyt-Lucas-Gerrard-Riera

Torres-Keane

Revidert:

Carra-Hyypia-Skrtel-Aurelio

El-Zhar-Kuyt-Gerrard-Riera

Torres-Keane

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Masche fikk seg en strekk forige kamp og er i bestefall klar. Men jeg ser likegjerne Kuyt som en småskadet Masche. Vi skal ikke risikere han.

Savner å drepe kamper tidlig, skulle ønske vi kunne gjøre det i morgen. Da kunne Masche eventellt kommet innpå etterhvert. Jeg har satt opp et offasivt lag som jeg håper kan klare det jeg søker. Så topper vi med Babel mot store slitne Stokespillere på slutten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...