kake111 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Pennant er en spiller jeg har veldig sansen for og håper han bare fortsetter å bli bedre. Han kan bli en nøkkelspiller for Liverpool om ikke så altfor lenge. 8446665[/snapback] sko gjærne gjort det selv, men går desverre på skole...... men er det noen lfc fans fra Kristiansand her inne eller `? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Drekk en øl for oss da (håper du er over 17 år ) 8423632[/snapback] Det ble nok øl ja Kjempetur! 3-0? Ja, skeptisk. Da blir iallfall Benitez glad (begge to). Har ikke troen på storseier. 1-0.. Ja meget fornøyd Endret 24. april 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Hvordan tror dere første 11eren imorra ser ut? Endret 24. april 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) - Jeg forstår ikke hvorfor Chelsea alltid snakker om sine problemer. Vi mangler også spillere, men tenker bare på å prøve å vinne kampen Sitat sjefen me like alot. Pepe Finnan Farra Agger Arbeloa Pennant Mascer.... Alonso Riise Gerrard Crouch Endret 24. april 2007 av Svantekiller Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Reina Finnan - Agger - Carragher - Arbeloa Gerrard - Sissoko - Mascherano - Riise Crouch - Kuyt Veldig usikker på oppstillingen, det er flere muligheter her, men jeg tror at Benitez kommer til å starte med tre sentrale midtbanespillere, spesielt siden det er en bortekamp. Det betyr enten at Gerrard spiller hengende spiss eller overtar høyrekanten fra Pennant. Men tipper denne startoppstillingen, så får vi se. Jeg på min side håper på denne: Reina Finnan - Agger - Carragher - Arbeloa Pennant - Sissoko/Mascherano/Alonso (samme hvem) - Gerrard - Riise Kuyt - Crouch Vil ha med Pennant slik han spiller for tiden altså. Og med to gode hodespillere i Kuyt og Crouch kan vi utnytte gode innlegg godt. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Vanskelig å ha med alle vet du Men jeg tror at vi bør satse på innlegg igjen, altså kantspill. Se hva mr. Pennant gjør fortiden han fortjener en plass. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Reina Finnan - Agger - Carra - Arbeloa Pennant - Gerrard - Alonso - Riise Kuyt - Crouch Jeg tror dette er det sikreste alternativet vi har atm. Sissoko kunne vært god å ha pga at han er en skikkelig fighter, men desverre har han mistet ballen altfor ofte og vært generelt dårlig de siste kampene. Bellamy kunne også vært kjekt, som en trussel til bakrommet til Chelsea. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Tipper dette fra Rafa: Reina Finnan - Carragher - Agger - Arbeloa Gerrard - Sissoko - Mascherano - Riise Bellamy - Crouch Subs: Dudek Hyypiä Alonso Zenden Pennant Gonzalez Kuyt Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Håper heller Kuyt starter enn Bellamy. Også håper jeg vi går for å score et mål fremfor å forsvare i 90 minutter. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Mascherano og Gerrard sentralt, ikke Momo.. Pennant på høyre.. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) reina finnan-carragher-agger-arbeloa marcherano pennant-gerrard-alonso-riise bellamy Endret 25. april 2007 av stisse2k Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 The Times skriver at Rafa kanskje kommer til å bruke Bellamy som lokkemiddel for å få Mark Hughes til å selge/bytte Gamsten. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 :::::::::::::::::::::Pepe:::::::::::::::::::::::: Finnan:::::Carragher::::::Agger::::::Arbeloa ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::Xabi Alonso::Mascherano*::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Pennant:::::::::Gerrard©::::::::::::Riise::: :::::::::::::::::::::Kuyt**:::::::::::::::::::::: *Kanskje velger man å satse på Sissoko. Personlig håper jeg Mascherano. ** Både Bellamy og Crouch er alternativer. Men Starter neppe med kun Craig på topp. Vet ikke helt om jeg tror på at Benitez velger å gå for to spisser. Men er rimelig sikker på at Bellamy kommer innpå iløpet av kampen, hvis han ikke starter. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 :::::::::::::::::::::Pepe::::::::::::::::::::::::Finnan:::::Carragher::::::Agger::::::Arbeloa ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::Xabi Alonso::Mascherano*::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Pennant:::::::::Gerrard©::::::::::::Riise::: :::::::::::::::::::::Kuyt**:::::::::::::::::::::: *Kanskje velger man å satse på Sissoko. Personlig håper jeg Mascherano. ** Både Bellamy og Crouch er alternativer. Men Starter neppe med kun Craig på topp. Vet ikke helt om jeg tror på at Benitez velger å gå for to spisser. Men er rimelig sikker på at Bellamy kommer innpå iløpet av kampen, hvis han ikke starter. 8467070[/snapback] Er faktisk helt enig i den oppstillingen der, håper startelveren blir slik. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 La også merke til at Benitez i kampen mot Wigan prøvde Pennant på venstresida - kan tyde på at Gerrard blir kjørt ut på høyre, slik; ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Gerrard::Mascherano::Alonso::Pennant ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::Crouch::::Bellamy:::::::::::: ? Uten at jeg håper det skjer. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Var ikke dum den oppstillinga der aero^^. Synes Gerrard burde få en fri rolle slik at han kan spille der hvor han selv føler for det egentlig, om det være seg på midtbanen eller i angrep. Eller, der ballen er kan vi si. Nå er mattetentamen unnagjort, og forventningene til kveldens kamp begynner og stige drastisk utover! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jepp, og det er fint vær her i Trondheim! Tror aftenen skal krones med en utepils før jeg stikker ned til Three Lions. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hva tipper dere på resultatet? Tror det blir jevnspilt og tett, men tipper 1-1, kanskje til og med 1-2. Har en god følelse i dag altså. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jevnt, tett og målfattig. Det er jo to lag som er godt organiserte bakover, og som slipper inn få mål. 1-0 eller 0-1. 0-0 er heller ikke noe dårlig resultat.. På den lyse siden har Chelsea mange spillere som er ett kort unna suspansjon, så håper f.eks Drogba klarer å pådra seg ett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jepp, og det er fint vær her i Trondheim! Tror aftenen skal krones med en utepils før jeg stikker ned til Three Lions. 8467971[/snapback] I second that Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå