Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når skal Rafa få kontrakt? Skulle skrive under i november jo.

Vinner han ingenting i år skal du se at han ikke får noe kontrakt. Ser man på hans meritter så har han ikke utrettet mye på så mange år, ei heller med så mye midler.

 

.. Ser du på rednose sine første 7 år var det ikke mye han utrettet heller.

Lenke til kommentar
Når skal Rafa få kontrakt? Skulle skrive under i november jo.

Vinner han ingenting i år skal du se at han ikke får noe kontrakt. Ser man på hans meritter så har han ikke utrettet mye på så mange år, ei heller med så mye midler.

 

.. Ser du på rednose sine første 7 år var det ikke mye han utrettet heller.

Nei å han var vel omtrent 2cm fra å få sparken. Forskjellen var jo at Sir Alex overtok et relativt gammelt lag, å et lag i nedgang.

Lenke til kommentar
Nei si det du. La forøvrig nettopp merke til at Degen er friskmeldt :D Ny klassespiller tilgjengelig.

 

Hehe, som å få en ny spiller inn i stallen :p

 

Han tror jeg er et hav fra å være i nærheten av førstelaget, og jeg vil heller se at vi satser på Darby. Degen er nok et av Rafas litt merkelige kjøp, som jeg virkelig undrer meg over. Grunnen til at vi kjøpte han, og forsåvidt Voronin, må være at de var gratis.

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Spar meg. Benitez er en hykler. Han sier at SAF er den eneste som får lov til å angripe dommere uten at det kommer noen straff.

Han siktet han ikke til en spesiell situasjon?

 

Altså, ingen spesiell situasjon som guttorm sier.

 

Han sikter til en spesiell situasjon hvor AF hadde sagt noe om den ene spesefikke dommeren og fotballforbundet, og deretter sier han at AF er den eneste som slipper unna med sånt. Det gjelder ikke nødvendig vis alt, klar AF blir straffet, og det sier han jo også.

Lenke til kommentar
Når skal Rafa få kontrakt? Skulle skrive under i november jo.

Vinner han ingenting i år skal du se at han ikke får noe kontrakt. Ser man på hans meritter så har han ikke utrettet mye på så mange år, ei heller med så mye midler.

 

.. Ser du på rednose sine første 7 år var det ikke mye han utrettet heller.

Nei å han var vel omtrent 2cm fra å få sparken. Forskjellen var jo at Sir Alex overtok et relativt gammelt lag, å et lag i nedgang.

Nå var vel ikke Liverpool heller et topplag når Benitez tok over. Vi lå der å sjanglet blant de 10 beste. Han har bygget opp et lag, og vis han ikke lykkes denne sesongen, så tror jeg mye kanskje er kjørt. Men så har han ikke like godt arbeidsforhold som Sir Alex har. Eiere som slår seg vrang, og en daglig leder som vender ryggen mot. Penger er det heller ikke overflod av.

Lenke til kommentar

Hvis man sammenlikner laget Houllier stilte med i sin siste kamp for Liverpool, 1-1-kampen mot Liverpool 16. mai 2004, så er det bare to personer igjen som spiller fast i dagens Liverpool-lag, Jamie Carragher og Steven Gerrard. Hyypia startet også, men kan ikke regnes som fast i dag, siden han er fjerdevalg.

 

Så at Rafa ikke har måttet bytte ut spillere er bare tull.

Lenke til kommentar
Nå var vel ikke Liverpool heller et topplag når Benitez tok over. Vi lå der å sjanglet blant de 10 beste. Han har bygget opp et lag, og vis han ikke lykkes denne sesongen, så tror jeg mye kanskje er kjørt. Men så har han ikke like godt arbeidsforhold som Sir Alex har. Eiere som slår seg vrang, og en daglig leder som vender ryggen mot. Penger er det heller ikke overflod av.

Nå skal ikke jeg være kjip og dra fram én ting av det du skriver, men er det ikke Pool som har brukt 20m£ ellerno mer enn Utd de siste årene?

Lenke til kommentar
Når skal Rafa få kontrakt? Skulle skrive under i november jo.

Vinner han ingenting i år skal du se at han ikke får noe kontrakt. Ser man på hans meritter så har han ikke utrettet mye på så mange år, ei heller med så mye midler.

 

.. Ser du på rednose sine første 7 år var det ikke mye han utrettet heller.

Nei å han var vel omtrent 2cm fra å få sparken. Forskjellen var jo at Sir Alex overtok et relativt gammelt lag, å et lag i nedgang.

Nå var vel ikke Liverpool heller et topplag når Benitez tok over. Vi lå der å sjanglet blant de 10 beste. Han har bygget opp et lag, og vis han ikke lykkes denne sesongen, så tror jeg mye kanskje er kjørt. Men så har han ikke like godt arbeidsforhold som Sir Alex har. Eiere som slår seg vrang, og en daglig leder som vender ryggen mot. Penger er det heller ikke overflod av.

Sir Alex jobbet under ærede Martin Edwards, en større gnier skal du lete lenge etter. Så under "always-a-red-Kenyon". Så han har ikke hatt så flotte arbeidsforhold han heller. Poenget var at om man ikke leverer får man sparken, det erfarte Sir Alex nesten. Å det er ei guds lykke at det ikke er han som sitter i Canal+ studioet fra tid til annen.

Lenke til kommentar

Nå er det wh1te sin tur. Han har hatt den tabellen oppe minst 20 ganger ifjor.

 

Må vi ikke glemme at Rafa vant CL i 2005 da. Og Liverpool laget vi ser nå er et helt annerledes lag, enn det Liverpool-laget som han tok over. Forbedring på samtlige posisjoner. Gi han 2-3år til, selvfølgelig i toppen (top 1-4), og om det enda ikke har skjedd noe, da kan vi begynne å tenke på noen andre.

Endret av Iiluminati
Lenke til kommentar
Nå var vel ikke Liverpool heller et topplag når Benitez tok over. Vi lå der å sjanglet blant de 10 beste. Han har bygget opp et lag, og vis han ikke lykkes denne sesongen, så tror jeg mye kanskje er kjørt. Men så har han ikke like godt arbeidsforhold som Sir Alex har. Eiere som slår seg vrang, og en daglig leder som vender ryggen mot. Penger er det heller ikke overflod av.

Nå skal ikke jeg være kjip og dra fram én ting av det du skriver, men er det ikke Pool som har brukt 20m£ ellerno mer enn Utd de siste årene?

Det kan godt hende. Fordi vi trenger spillere, noe ikke United har gjort på et like høyt nivå som oss. Men Benitez må jo begynne å krangle til seg penger når han skal kjøpe spillere, mens Sir Alex sier bare hvem han vil ha, innen en respektabel pengegrense, så legger Glazer familien frem penger.

Lenke til kommentar
Nå er det wh1te sin tur. Han har hatt den tabellen oppe minst 20 ganger ifjor.

 

Må vi ikke glemme at Rafa vant CL i 2005 da. Og Liverpool laget vi ser nå er et helt annerledes lag, enn det Liverpool-laget som han tok over. Forbedring på samtlige posisjoner. Gi han 2-3år til, selvfølgelig i toppen (top 3-4), og om det enda ikke har skjedd noe, da kan vi begynne å tenke på noen andre.

Aldri om jeg vil gi Benitez 3 år til for å vinne noe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...