Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott lesing. :)

 

Ja, helt klart. Trodde Benitez var en smarting jeg, men utifra visse ting som blir sagt så fremstår han som en uvitende idiot.

 

"- Han klager stadig vekk på terminlisten, men i jula, da Manchester United spilte den 29.desember og alle andre den 28.desember, hørte vi ikke en lyd. Det er bare to ting vi kan gjøre for at Alex Ferguson skal synes at terminlisten er rettferdig oppsatt, og at Manchester United ikke er urettferdig behandlet. Den ene er en ren trekning av oppsettet, der terminlisten snus på hodet ved halvspilt serie. Det andre er at vi reiser til Fergusons kontor før seriestart og lar han sette opp alt sammen. Så kan vi andre ta det derfra.

 

- Vi vet om alt som skjer på Old Trafford i forbindelse med kamper. Ferguson er den eneste manageren i Premier League som kan tillate seg å fotfølge dommeren inn i garderboen både i pausen og etter kamp, henholdsvis for å påvirke ham og skjelle ham ut. Han er den eneste manageren som slipper unna med dette. Dette er fakta, og ikke "mind games"."

 

For det første: Han glemmer merkelig nok at United var i østen, og spilte to kamper like før dette. Og det var bare bra at United fikk kamp 29, siden de spilte 26, og nettopp hadde kommet hjem fra Japan med ekstrem jetlag.

 

For det andre: Sir Alex har fått bøter og karantener for det sistnenvte, det med angrep på dommere.

 

Rafa Benitez sank DYPT i mine øyne nå. Er det mulig å være så jævla bitter?

 

Haha. At du gidder.

 

I stedet for å komme med usaklig piss, så argumenter for deg selv da. Gud bedre...

 

Du overså de to punktene jeg nevnte eller?

Lenke til kommentar
Jeg synes Rafa gjør det rette. Rett og slett leser opp fakta. Fakta eier alt. Alltid.

 

Spar meg. Benitez er en hykler. Han sier at SAF er den eneste som får lov til å angripe dommere uten at det kommer noen straff. Og det er 100 % rent bullshit. SAF har blitt straffet for dette flere ganger.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Dette har tatt av! Beste laget vinner, og hvert lag har sin fair share med hjernedøde fans.

 

Angående comebacket til Benitez syns jeg det var rimelig traust, men så hadde jeg sikkert hata SAF som pesten om jeg holdt med Pool også, så jeg skal være enig i at vi er uenige og la det bli med det.

Lenke til kommentar

Selvom mesteparten garantert er ment som provosering og trolling mot Ferguson, har Rafa noen poeng. Han bomma litt med 29 desemberkampen, men men..

 

Feks det at Ferguson "angriper" dommere, har jeg sett noen ganger. Møter dem på midtbanen i pausen, og prater/kjefter dem inn i garderoben. Og det Rafa mener er galt med det, er at andre managere ville fått straff for det.

 

Altså, ingen spesiell situasjon som guttorm sier.

Lenke til kommentar
Sant som faen at rednose har prata me dommere flere ganger helt fra midtbanen til langt innigarderoben uten at det har skjedd noe som helst, klar vi ikke veit hva som blir sagt men det er selvsagt for å påvirke stakaren.

Evt for å få en utredning på hva dommeren tenkte i enkelte situasjoner. Det er ikke ofte at dette skjer. Som regel er Sir Alex en av de første i garderoben. Det er heller ikke noen lov mot å diskutere med dommere.

Lenke til kommentar
men så hadde jeg sikkert hata SAF som pesten om jeg holdt med Pool også, så jeg skal være enig i at vi er uenige og la det bli med det.

 

Jeg hater ikke AF, syns det er meget imponerende det han har oppnådd som manager, sånn som han oppfører seg er en del av gamet det har blitt lagt opp til de siste årene av media.

Som Hyrlen sier, han blir publisert. Samme med den vell kjente "The special one". Så nå når han er borte, og Arsenal tilsynelatende ikke er noe trussel, så må han jo røyne seg ut på noen.

 

Syns fokuset burde vert en annen plass, syns hele opplegget blir litt teit. Men jeg mener media står bak mye av dette.

Lenke til kommentar

La meg få omformulere; altfor ofte gående ved dommerene fra midt til garderobe med hendene veivende i alle veier og nesen mer rød en før. Da er det ikke bare for å vite hva dommeren tenkte i den å den situasjonen. Men for å si til han at han kan for faen ikke dømme slik

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar

Denne mannen er kompisen min så ta det med ro..

http://www.dagbladet.no/2009/01/05/sport/f...spania/4257408/

 

ManU-tråden er stengt grunnet drittkasting så ikke prøv engang å starte med samme dritten her. Som oftest sitter problemet mellom skjermen og stolen så les mine lepper: vennligst tenk to ganger før dere skriver i denne tråden.. ;)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...