Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Kjipt at det skal være sånn. Men alt for å få penger.

 

Forstår ikke hvorfor f.eks liverpool.no vil betale for det. Det er en supporter side, som alle liverpool fans vet om, og de som ikke vet om siden, er ikke en ekte supporter. Men hardware.no osv trenger reklame/PR slik det er lettere å få inntekter fra reklame på sin egen side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den såkalte "topplisten" og rangering over unike brukere, antall klikk osv som tns-gallup har koster en sum å være med på pr år. Jeg vet ikke hvor mye det koster, men det er en betydelig sum. Kulturo.no fikk feks ikke penger til å være med på denne listen.

 

Så det er et bevisst valg fra united.no :)

Seriøst? Herregud å latterlig måling det er da :roll:

Lenke til kommentar
Det er en supporter side, som alle liverpool fans vet om, og de som ikke vet om siden, er ikke en ekte supporter.

Morsomt hvordan alle på forumet vet hva en ekte supporter er. Man må feks vite om The S*n, liverpool.no, Hillsbrough osv. :)

 

Har en kompis på snart 40år som jeg nok tror aldri har hørt eller vært på liverpool.no, men han har vært i Liverpool utallige ganger å sett kamp, og han er æresmedlem i The Kopite. Er han ikke ekte supporter?

Lenke til kommentar
Lo godt av et innlegg fra klanen før kampen: Gabardinmannen

Haha, fantastisk. Jeg skulle se kampen med 5 Liverpool-supporter (de heier også på Enga) i sommer, og de var helt "Åååj jæi håper at tårres og sjerard skårer fem mål hver og at enga blir knust assss".

 

Det virker som at enkelte mennesker tar bachelor i klubben de heier på og sprer rundt seg med det "ekte supporter" greiene.

Lenke til kommentar
Flott lesing. :)

 

Ja, helt klart. Trodde Benitez var en smarting jeg, men utifra visse ting som blir sagt så fremstår han som en uvitende idiot.

 

"- Han klager stadig vekk på terminlisten, men i jula, da Manchester United spilte den 29.desember og alle andre den 28.desember, hørte vi ikke en lyd. Det er bare to ting vi kan gjøre for at Alex Ferguson skal synes at terminlisten er rettferdig oppsatt, og at Manchester United ikke er urettferdig behandlet. Den ene er en ren trekning av oppsettet, der terminlisten snus på hodet ved halvspilt serie. Det andre er at vi reiser til Fergusons kontor før seriestart og lar han sette opp alt sammen. Så kan vi andre ta det derfra.

 

- Vi vet om alt som skjer på Old Trafford i forbindelse med kamper. Ferguson er den eneste manageren i Premier League som kan tillate seg å fotfølge dommeren inn i garderboen både i pausen og etter kamp, henholdsvis for å påvirke ham og skjelle ham ut. Han er den eneste manageren som slipper unna med dette. Dette er fakta, og ikke "mind games"."

 

For det første: Han glemmer merkelig nok at United var i østen, og spilte to kamper like før dette. Og det var bare bra at United fikk kamp 29, siden de spilte 26, og nettopp hadde kommet hjem fra Japan med ekstrem jetlag.

 

For det andre: Sir Alex har fått bøter og karantener for det sistnenvte, det med angrep på dommere.

 

Rafa Benitez sank DYPT i mine øyne nå. Er det mulig å være så jævla bitter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...