Smågal Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Chill, er ikke nødvendig at du må få sterke følelser for hendelsene, og heller ikke rett at du skal rakke ned på andre som kanskje har det? Mener det er basic knownledge å vite om det, selv om du kanskje ikke bryr deg. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jada, er bare lei av å se alle supportere skrive om det hele tiden. Greit om du er fra liverpool og kjenner pårørende, men fra indre troms i Norge og sier at du tenker på de 96 døde hver dag? Jaja, har man sterke følelser for medsupportere så har man.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 er sikkert ingen av oss som tenker på de hver dag. Sikkert noen som linket til det fordi det er basic knownledge som sagt, og tydeligvis var det noen som ikke visste om det. Dessuten er ikke det ofte desse temaene dukker oppi tråden og skader ikke med en liten bump av og til Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 var ikke her jeg mente heller, men se på liverpool.no forumet der man forbreder seg til aksjon mot dagbladet og nattevisen osv. fordi de siterer the sun i liverpoolrelaterte saker.. jeg mener, hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Du må da ikke lese på kopforum. Endret 9. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 var ikke her jeg mente heller, men se på liverpool.no forumet der man forbreder seg til aksjon mot dagbladet og nattevisen osv. fordi de siterer the sun i liverpoolrelaterte saker.. jeg mener, hvem bryr seg? Det den avisen gjorde var så grusomt at ingen burde lese den lenger, i alle fall ikke supporterne til LFC. Jeg la inn linkene fordi dette er et tema jeg personlig brenner litt for, selv om jeg ikke levde da det skjedde. Det var en grusom tragedie, og når "alle" skyldte på Liverpools supportere ble det enda verre. Bare å se disse filmene igjen, og lese dagbladets dokumentar, gjør sterkt innstykk på meg i alle fall. Jeg sier absolutt ikke at du er en dårligere supporter enn noen andre pgs dette. Men du er vel ikke inne på sidene til The S*n hver dag og leser? Du må da ikke lese på kopforum. KF er blitt mye mer saklig og dermed et mye bedre forum de siste månedene. Begynt å henge der igjen litt selv. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Slutta med kopforum ja... Alle der inne bryr seg bare om en ting og det er å heve seg over den andre i diskusjoner og kunnskap om klubben! Måtte nesten le av dem for den synginga de skulle ha på ullevaal.. De lærte meg nesten å hate andre norske liverpoolsupportere og gjorde mitt forhold til klubben dårligere med alt det der. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Snipp+snapp Problemet for mange er at denne saken aldri ble ferdig. Noen bør bli stilt til ansvar, sånn er det bare. Du kan selv tenke deg andre storulykker/tragedier. Nesten alltid blir det erstatninger og endelige etterforskning + ansvars"fordeling". Det kan godt være delte menininger om denne saken, men kritikk mot dem som støtter opp om tragedien syns jeg strengt tatt er unødvendig. Fanatisme er aldri bra, i noen form. Det er jeg enig i. Jada, er bare lei av å se alle supportere skrive om det hele tiden. Greit om du er fra liverpool og kjenner pårørende, men fra indre troms i Norge og sier at du tenker på de 96 døde hver dag? Jaja, har man sterke følelser for medsupportere så har man.. Det handler ganske enkelt om å bry seg. Om alle skulle gitt faen i alt som skjer rundt om i verden, hadde den antagelig sett enda verre ut en den allerede gjør. Endret 9. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Slutta med kopforum ja... Alle der inne bryr seg bare om en ting og det er å heve seg over den andre i diskusjoner og kunnskap om klubben! Måtte nesten le av dem for den synginga de skulle ha på ullevaal.. De lærte meg nesten å hate andre norske liverpoolsupportere og gjorde mitt forhold til klubben dårligere med alt det der. Skriv i preteritum, fordi det er ikke slik nå lenger. Hehe, det med synginga var bare latterlig ja Men KF har hevet seg, etter omfattende PM-ing fra bl.a. meg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har også begynt å lese litt i trådene der, er ikke alt som er like bra. Men det er ivertfall ikke like håpløst som tidligere. Litt av sjarmenen med å være i denne tråden er jo at man får motargument fra folk som ser sakene fra en annen side. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Litt av sjarmenen med å være i denne tråden er jo at man får motargument fra folk som ser sakene fra en annen side. Helt sant. Om enn ikke like saklige alltid Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ikke snakk norsk-faglig med meg da.. har svak 3er i norsk, men til gjengjeld 6 i gym! håhå Kommer nok aldri til å skrive for å diskutere på kopforum igjen, kanskje et eller annet innlegg for å provosere litt.. skrev f.eks at da de sku synge på ullevaal at jeg sku ha på meg den norske landslagsdrakta og synge nasjonalsangen tilbake. Ble litt oppstyr da ja. Lo godt av et innlegg fra klanen før kampen: Gabardinmannen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det noen som har sett noe særlig til Oscar Cardozo IRL? Han er jo den ideelle spissmakker til Torres hvis statsene på FM er realistiske, noe de pleier å være. Sinnsykt sterk på hodet, god teknisk, kjapp, venstrebeint, vanvittige langskudd og frispark. Men nå spekulerer jeg kun utfra FM og youtube-filmer. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 KopForum kommer jeg aldri til å henge på. Har kanskje rundt 10 sporadiske innlegg der for halvannet år siden, det blir med det. Virker som en trasig miljø og jeg diskuterer mye heller med Man Utd supportere og Arsenal supportere. Walse: (skjekk linken i signaturen min) Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sjekka den. Sikkert bra forum, men driver ikke på så mye sånt lenger. Liker best å lese hva andre mener.. Men hadde det ært om landslaget hadde det vært andre boller ja!! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/01/09/sport/f...league/4307499/ Jeg spør meg selv også. Tydeligvis får Ronaldo til alt, også utenfor banen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 liverpool.no er Norges mest besøkte fotballnettsted! Hardware.no ligger foran, men flesteparten kommer vel ikke her for å diskutere fotball United.no er ikke på listen engang, dvs at steder som donald.no, hest.no, lov-ham.no er mer besøkt enn dem Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nei, det betyr at united.no ikke er villig til å BETALE norsk-gallup for å holde statistikk over besøk. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nei, det betyr at united.no ikke er villig til å BETALE norsk-gallup for å holde statistikk over besøk. Hva mener du med det? De fleste nettsider har vel selv informasjon om hvor mange medlemmer eller besøkende per dag Men jeg ser poenget, synes det er merkelig at United.no ikke er med på listen, noe mystefistisk Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Den såkalte "topplisten" og rangering over unike brukere, antall klikk osv som tns-gallup har koster en sum å være med på pr år. Jeg vet ikke hvor mye det koster, men det er en betydelig sum. Kulturo.no fikk feks ikke penger til å være med på denne listen. Så det er et bevisst valg fra united.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå