Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var ikke her jeg mente heller, men se på liverpool.no forumet der man forbreder seg til aksjon mot dagbladet og nattevisen osv. fordi de siterer the sun i liverpoolrelaterte saker.. jeg mener, hvem bryr seg?

 

Det den avisen gjorde var så grusomt at ingen burde lese den lenger, i alle fall ikke supporterne til LFC.

 

Jeg la inn linkene fordi dette er et tema jeg personlig brenner litt for, selv om jeg ikke levde da det skjedde. Det var en grusom tragedie, og når "alle" skyldte på Liverpools supportere ble det enda verre. Bare å se disse filmene igjen, og lese dagbladets dokumentar, gjør sterkt innstykk på meg i alle fall.

 

Jeg sier absolutt ikke at du er en dårligere supporter enn noen andre pgs dette. Men du er vel ikke inne på sidene til The S*n hver dag og leser?

 

Du må da ikke lese på kopforum.

 

KF er blitt mye mer saklig og dermed et mye bedre forum de siste månedene. Begynt å henge der igjen litt selv.

Lenke til kommentar

Slutta med kopforum ja... Alle der inne bryr seg bare om en ting og det er å heve seg over den andre i diskusjoner og kunnskap om klubben! Måtte nesten le av dem for den synginga de skulle ha på ullevaal.. De lærte meg nesten å hate andre norske liverpoolsupportere og gjorde mitt forhold til klubben dårligere med alt det der.

Lenke til kommentar
Snipp+snapp

 

Problemet for mange er at denne saken aldri ble ferdig. Noen bør bli stilt til ansvar, sånn er det bare. Du kan selv tenke deg andre storulykker/tragedier. Nesten alltid blir det erstatninger og endelige etterforskning + ansvars"fordeling".

Det kan godt være delte menininger om denne saken, men kritikk mot dem som støtter opp om tragedien syns jeg strengt tatt er unødvendig.

Fanatisme er aldri bra, i noen form. Det er jeg enig i.

 

Jada, er bare lei av å se alle supportere skrive om det hele tiden. Greit om du er fra liverpool og kjenner pårørende, men fra indre troms i Norge og sier at du tenker på de 96 døde hver dag? Jaja, har man sterke følelser for medsupportere så har man..

 

Det handler ganske enkelt om å bry seg. Om alle skulle gitt faen i alt som skjer rundt om i verden, hadde den antagelig sett enda verre ut en den allerede gjør.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Slutta med kopforum ja... Alle der inne bryr seg bare om en ting og det er å heve seg over den andre i diskusjoner og kunnskap om klubben! Måtte nesten le av dem for den synginga de skulle ha på ullevaal.. De lærte meg nesten å hate andre norske liverpoolsupportere og gjorde mitt forhold til klubben dårligere med alt det der.

 

Skriv i preteritum, fordi det er ikke slik nå lenger.

 

Hehe, det med synginga var bare latterlig ja :) Men KF har hevet seg, etter omfattende PM-ing fra bl.a. meg.

Lenke til kommentar

Ikke snakk norsk-faglig med meg da.. har svak 3er i norsk, men til gjengjeld 6 i gym! håhå

 

Kommer nok aldri til å skrive for å diskutere på kopforum igjen, kanskje et eller annet innlegg for å provosere litt.. skrev f.eks at da de sku synge på ullevaal at jeg sku ha på meg den norske landslagsdrakta og synge nasjonalsangen tilbake. Ble litt oppstyr da ja.

Lo godt av et innlegg fra klanen før kampen: Gabardinmannen

Lenke til kommentar

Er det noen som har sett noe særlig til Oscar Cardozo IRL?

 

Han er jo den ideelle spissmakker til Torres hvis statsene på FM er realistiske, noe de pleier å være. Sinnsykt sterk på hodet, god teknisk, kjapp, venstrebeint, vanvittige langskudd og frispark.

 

Men nå spekulerer jeg kun utfra FM og youtube-filmer.

Lenke til kommentar

KopForum kommer jeg aldri til å henge på. Har kanskje rundt 10 sporadiske innlegg der for halvannet år siden, det blir med det. Virker som en trasig miljø og jeg diskuterer mye heller med Man Utd supportere og Arsenal supportere.

 

 

Walse: (skjekk linken i signaturen min)

Lenke til kommentar
Nei, det betyr at united.no ikke er villig til å BETALE norsk-gallup for å holde statistikk over besøk.

Hva mener du med det? De fleste nettsider har vel selv informasjon om hvor mange medlemmer eller besøkende per dag :dontgetit:

 

Men jeg ser poenget, synes det er merkelig at United.no ikke er med på listen, noe mystefistisk :p

Lenke til kommentar

Den såkalte "topplisten" og rangering over unike brukere, antall klikk osv som tns-gallup har koster en sum å være med på pr år. Jeg vet ikke hvor mye det koster, men det er en betydelig sum. Kulturo.no fikk feks ikke penger til å være med på denne listen.

 

Så det er et bevisst valg fra united.no :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...