Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Akkurat når jeg er sikker på at du ikke er et troll,så slår du til med slike kommentarer. Anyways: Tror ikke Alonso blir klar til lørdag. Lucas starter nok. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Når vi fikk Torres, hvorfor skulle vi ikke få Tevez? El Nino er et lite lysår foran Tevez. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 "Han er nok (dessverre for dere) alt for god til å gå til pools.." Logisk utsagn... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Edit: Torres, Tevez og Keane som spisser i troppen i tillegg til unggutta er jo en våt drøm spør du meg. N'Gog suger så han kan vi selge. Men da blir vel sjansene enda mindre for Babel som rein spiss. N'Gog har bevist mer enn Babel i år. Sier ikke at N'Gog er bedre bare for å ha det klart. N'Gog er også ett år eller to yngre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 "Han er nok (dessverre for dere) alt for god til å gå til pools.." Logisk utsagn... Jepp! Svært lite ulogisk med det utsagnet... Bare å tenke litt Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vi etterforsker et trafikkuhell i flyplasstunnelen A538. Det ser ut som en Ferrari har kræsjet med et hinder i tunnelen, bekrefter Politiet i Manchester. Tydelig noen så Skrtel i Manchester og bad han stikke og leke på motorveien :S Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Tviler på at vi får Tevez uansett. Jeg vil se mer av N`Gog, dog ikke i de viktigste kampene. Haha, leste at Ronaldo krasjet bilen sin. Ingen bombe at han kjøper rød Ferrari. Bil for folk som liker å vise seg fram. Endret 8. januar 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 hehehe.. Den siste der var bra guttorm! :!: Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vil aldri se Tevez i Liverpooldrakten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hadde jeg hatt like mye penger som Ronaldo hadde jeg kjørt en Aston Martin DB9 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hadde jeg hatt like mye penger som Ronaldo hadde jeg kjørt en Aston Martin DB9 Hehe, flere som så fifth gear på morraen i dag eller? Fantastisk bilde btw. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke fifth gear her. Kun TopGear Big fan. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vidic hadde jo grisebanket hele den gjengen der med gipsa ben og bind for øya. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Hallo igjen Pool supportere, godt (forhåpentligvis ikke fotballmessig) nytt år http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2492364.ece Morsomt at de velger akkurat deres trener å ha med i overskriften elller? Vidic hadde jo grisebanket hele den gjengen der med gipsa ben og bind for øya. Jepp, spesielt Mascherano. Altfor lav til å være noe trussell for Vidic. Og Dossena, Carragher og Agger? Please. Skrtel hadde det tatt litt lenger tid med, men han er jo lille versjonen av Vidic. No problems. Endret 8. januar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tror han skulle slitt litt med Dossena også Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, dossena er en jævel. Tjukk og god Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tror han skulle slitt litt med Dossena også Moro at det kan faktisk bli tenkt/sagt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 TC, skuffet over at det ikke er Ferguson som er der? Forresten, kort og grei link Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Skrtel er den råeste av dem alle. Raskere enn Vidic er han og. Spiser han til kvelds. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Angående den stakkars bilen til Ronaldo, likte denne kommentaren: - Garantert filming. Veggen var nok ikke i nærheten av bilen. Hahaha. Ler så jeg griner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå