Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser alle utelukker Masche og Alonso. Er det bekreftet at de er ute? Nei, tviler på det, inn med en av de to og du har drømmelaget mitt guttyboy.

 

Vell Tiden vil vise.

 

 

Men da blir de klare da :) Nesten så jeg heller ser en Xabi/Masche på halvmaskin og smertestillende enn Lucas i måvinn kamper i PL.

Lenke til kommentar

Jeg tar gjerne Tevez jeg. :) Hadde veldig lyst på han før han gikk til United. Ja, han har vært der og det er dritt, men de eier han ikke og har vel heller ikke så mye å si på hvor han går eller ikke utenom at de kan tilby han kontrakt. Har han ikke også sagt at han går hvis han får en god kontrakt fra en annen klubb? Kjør på spør du meg. Det at vi har Masche gjør ikke saken verre tror jeg. Men blir vel eventuellt ikke før til sommeren.

 

Angående den stakkars bilen til Ronaldo, likte denne kommentaren: - Garantert filming. Veggen var nok ikke i nærheten av bilen. :D

 

Edit: Torres, Tevez og Keane som spisser i troppen i tillegg til unggutta er jo en våt drøm spør du meg. N'Gog suger så han kan vi selge. Men da blir vel sjansene enda mindre for Babel som rein spiss.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...