CCola Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det var Heskey som jeg ikke ønsker. Owen ønsker jeg heller ikke,men han kan kjøpes(billig) Kuyt har spilt spiss i 5-6 kamper og nettet 5mål. Kuyt har spilt nærmere 10 kamper som spiss, og han har som jeg husker scoret iallfall 3 av de 5 målene som ving. ^^ Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ser alle utelukker Masche og Alonso. Er det bekreftet at de er ute? Nei, tviler på det, inn med en av de to og du har drømmelaget mitt guttyboy. Vell Tiden vil vise. Men da blir de klare da Nesten så jeg heller ser en Xabi/Masche på halvmaskin og smertestillende enn Lucas i måvinn kamper i PL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke i PL.^^ Totalt har han nettet 7. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kuyt var en bra spiss i Nederland, men det er vell flere som mener han har mistet litt av glansen etter kantspillet. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kuyt var en bra spiss i Nederland, men det er vell flere som mener han har mistet litt av glansen etter kantspillet. Spillestilen i Nederland er vel endel annerledes enn i England. Tydeligvis meget defensive spisser der borte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 http://murphysliverpool.blogspot.com/2009/...-liverpool.html Dagens latter for meg. Trykk på eget ansvar Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Spillestilen i Nederland er vel endel annerledes enn i England. Tydeligvis meget defensive spisser der borte Hehe :!: Tevez ja, av en eller annen grunn klarer jeg ikke helt å se det for meg Endret 8. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Klarer heller ikke se det for meg jeg heller, men Tevez er en spiller jeg liker. Hadde ikke sagt nei. Og i og med at han ikke eid av Scum, så er det ikke umulig å hente han. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tevez kommer aldri til å komme til Liverpool tho.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tevez må innom en annen klubb før han kan hentes til pool. Så United-stanken forsvinner. Mens vi snakker om United-spillere. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545813 Synd på bilen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tevez som spiller hadde ikke vært å forakte, men jeg syntes han virker noe sutrette og nå krever han en haug med penger. Han har sikkert sett bilen Ronaldo har kjøpt for sine^^ Ville sikkert blitt bedre hvis han kom til liverpool, men ser det som vært lite sannsynlig Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ville sikkert blitt bedre hvis han kom til liverpool, men ser det som vært lite sannsynlig Hvorfor i all verden skulle han bli det? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Han elsker jo Masche. Ikke så vanskelig å skjønne heller Edit: Leste innlegget ditt litt for fort StringEmil Min feil. Endret 8. januar 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Skal ikke se bort i fra at Tevez forlater Manu, men om det blir til fordel for Liverpool er vel heller tvilsomt. Han har ikke spilt mange kampene fra start i år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Han er nok (dessverre for dere) alt for god til å gå til pools... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Han er nok (dessverre for dere) alt for god til å gå til pools... Han er vel det.. Vi får jo bare drittspillere som Torres.. Lenke til kommentar
-tia- Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Han er nok (dessverre for dere) alt for god til å gå til pools... EDIT: Han er nok (desverre for oss) alt for treig til å gå til pools... Mannen ville uansett ikke passet inn i noen liverpool formasjon med det første. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Jeg tar gjerne Tevez jeg. Hadde veldig lyst på han før han gikk til United. Ja, han har vært der og det er dritt, men de eier han ikke og har vel heller ikke så mye å si på hvor han går eller ikke utenom at de kan tilby han kontrakt. Har han ikke også sagt at han går hvis han får en god kontrakt fra en annen klubb? Kjør på spør du meg. Det at vi har Masche gjør ikke saken verre tror jeg. Men blir vel eventuellt ikke før til sommeren. Angående den stakkars bilen til Ronaldo, likte denne kommentaren: - Garantert filming. Veggen var nok ikke i nærheten av bilen. Edit: Torres, Tevez og Keane som spisser i troppen i tillegg til unggutta er jo en våt drøm spør du meg. N'Gog suger så han kan vi selge. Men da blir vel sjansene enda mindre for Babel som rein spiss. Endret 8. januar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Han er nok (dessverre for dere) alt for god til å gå til pools... Haha, årets utsagn! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Han er nok (dessverre for dere) alt for god til å gå til pools... Haha, årets utsagn! I'm the man vet du Kjetil! Men var mer seriøst enn du later til å ta det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå