Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Keanu: Wow. Dèjà vu Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Real forumhikke gitt Kampen mot Stoke: Carra-Hyypia-Skrtel-Aurelio Kuyt-Lucas-Gerrard-Riera Torres-Keane Dette er med forbehold om at Alonso og Masche er skadet. Dog et bra lag selv med 2 sentrale spillere ute. Litt i tvil på Agger vs Skrtel, Agger kan godt spille. Men Hyyipa skal være med uansett. Uff, svake Lucas mot store sterke stoke, liker det ikke. Endret 8. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ser alle utelukker Masche og Alonso. Er det bekreftet at de er ute? Nei, tviler på det, inn med en av de to og du har drømmelaget mitt guttyboy. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Real forumhikke gitt Kampen mot Stoke: Carra-Hyypia-Skrtel-Aurelio Kuyt-Lucas-Gerrard-Riera Torres-Keane Dette er med forbehold om at Alonso og Masche er skadet. Dog et bra lag selv med 2 sentrale spillere ute. Litt i tvil på Agger vs Skrtel, Agger kan godt spille. Men Hyyipa skal være med uansett. Uff, svake Lucas mot store sterke stoke, liker det ikke. Blir mange baklengs i den kampen Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Keane, Torres, N'gog, El zhar, til nøds Babel og Kuyt. Vi har nok spisser. Kjøper vi en spiss til er det waste of money. Dessverre er omtrent alle disse bedre enn Voronin. Synd det er bare Torres, og tildels Keane som fungerer av de spissene. Som toppklubb burde man IALLEFALL ha 3 fungerende spisser. Owen/Morientes på benken, og tospann med Torres hadde sikkert blitt meget bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Torres 5mål Keane 5mål Kuyt 5mål Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Daniel: Du glemte vel Carra 5 mål? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nå er det jo snakk om Heskey også vel.. Personlig ønsker jeg Emile til klubben, tror dessverre dette ville blitt nytt stallfyll. Spar pengene og kjøp Agüero til sommeren i steden Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Torres 5målKeane 5mål Kuyt 5mål Ja på 20 kamper. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ser alle utelukker Masche og Alonso. Er det bekreftet at de er ute? Nei, tviler på det, inn med en av de to og du har drømmelaget mitt guttyboy. Vell Tiden vil vise. Låne ut El-Zhar? Me think not! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nå er det jo snakk om Heskey også vel.. Personlig ønsker jeg Emile til klubben, tror dessverre dette ville blitt nytt stallfyll. Spar pengene og kjøp Agüero til sommeren i steden Ah, det hadde vært drømmen! Synd de sikkert vil ha £40m for han.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Heskey er nederst på min ønskeliste, hakket over Øyvind Storflor. Carra er ikke spiss,og vi snakket om spisser. (og han har 3 mål i PL(et plussmål) Kuyt har ikke spilt spiss i 20 kamper,Torres tror jeg har spilt 20 kamper iår engang. Keane,vel--- Endret 8. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Heskey er nederst på min ønskeliste, hakket over Øyvind Storflor. Carra er ikke spiss,og vi snakket om spisser. (og han har 3 mål i PL(et plussmål) Kuyt har ikke spilt spiss i 20 kamper,Torres tror jeg har spilt 20 kamper iår engang. Keane,vel--- Neida, men så er jo ikke Kuyt spiss engang, og Torres er jeg fullstendig klar over. Men om Torres blir skadet i 3mnd igjen? Skal vi kjøre med Kuyt og Keane på topp? Nei, da kjører vi med Owen og Keane på topp Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Carra er ikke spiss,og vi snakket om spisser. (og han har 3 mål i PL(et plussmål) My mistake Daniel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kuyt ER spiss. Men han brukes som ving. Jotun: En av mange? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Men Daniel, jeg er forsåvidt litt enig med deg. Om vi ikke kjøper litt kvalitet (noe jeg mener er alà Owen), så ikke kjøp i det hele tatt. Som sagt jeg nekter å se enda et "Rafakjøp" bli realitet.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nææh.... Svært sjeldent eg tar feil! Sorry! Men sånn er det bare! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kuyt ER spiss. Tja, du ser jo hvor mange mål han scorer som spiss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Det var Heskey som jeg ikke ønsker. Owen ønsker jeg heller ikke,men han kan kjøpes(billig) Kuyt har spilt spiss i 5-6 kamper og nettet 5mål. Endret 8. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Lovenkrands er frigitt fra Schalke, kjøp:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå