Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vært etterlyst, her får dere en kjapp oppsummering rundt hva som er lurt og ikke lurt å gjøre på fotballforumet :)

 

 

Ikke gå på person, ikke angrip personen bak meningen. Ikke la deg provosere. Ikke skriv hva du synes om en person her på forumet i noensomhelst tråd, med mindre det er positivt.

 

Og dette er vel det mest viktigste:

Ikke skriv med skrikende tekst i andre lags tråder, skal du mobbe gerrard gjør du det i denne tråden. Ikke le av andre lag i andre lags tråder, gjør det i denne tråden. Ikke provoser i andre lags tråder, ikke vær skadefro i andre lags tråder (haha, dere tapte!) osv. Slikt er enormt provoserende da de andre lagenes supportere vil føle at andre invaderer "sitt" domene.

 

Om dere opplever at andre lags supportere kommer i denne tråden og gjør tilsvarende ting, HOLD KJEFT, og rapporter innlegget.

 

Til slutt vil jeg bare si at ingen lider en brå og plutselig død. Man får sterkere og sterkere reaksjoner før strikken ryker.

 

Har dere synspunkter på det her, eller fler spørsmål, så er det bare å sende meg pm :).

Lenke til kommentar

Jess! Benitez på benken mot Stoke, håper vi får se ham på banen snart :D

Nei, Sammy Lee har gjort en god jobb, konge man. Minnet nesten litt om når Houllier var ute.

 

Jeezes, er Fergie også i denne tråden? Bare for at jeg sa vi stod over fruktlotteriet dette året, så skulle ikke scums ver med heller? Hermekråker!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ønsker jo at han skal ha det bra. Kommer ikke til å spille for Liverpool når han kommer tilbake,så er jo greit om han kan fortsette i tyskland.

 

Samt han har hesehale,og når man er forbi en viss alder er hestehale en uting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Å gud nei! Once was enough!

 

Samme med Owen, Heskey, Voronin. Hvorfor dvele ved fortiden, når man har noe som fungerer i nåtiden.

Og igjen er vi så enig at jeg blir mistenksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...