ErlendRU Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hva med at begge lag angriper dommer og må sone hver sin -10 poeng straff? Meh, da hadde vi ikke vært fortjente vinnere når vi vinner. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det har vært etterlyst, her får dere en kjapp oppsummering rundt hva som er lurt og ikke lurt å gjøre på fotballforumet Ikke gå på person, ikke angrip personen bak meningen. Ikke la deg provosere. Ikke skriv hva du synes om en person her på forumet i noensomhelst tråd, med mindre det er positivt. Og dette er vel det mest viktigste: Ikke skriv med skrikende tekst i andre lags tråder, skal du mobbe gerrard gjør du det i denne tråden. Ikke le av andre lag i andre lags tråder, gjør det i denne tråden. Ikke provoser i andre lags tråder, ikke vær skadefro i andre lags tråder (haha, dere tapte!) osv. Slikt er enormt provoserende da de andre lagenes supportere vil føle at andre invaderer "sitt" domene. Om dere opplever at andre lags supportere kommer i denne tråden og gjør tilsvarende ting, HOLD KJEFT, og rapporter innlegget. Til slutt vil jeg bare si at ingen lider en brå og plutselig død. Man får sterkere og sterkere reaksjoner før strikken ryker. Har dere synspunkter på det her, eller fler spørsmål, så er det bare å sende meg pm . Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Syns forøvrig vi stadig blir flinkere til å holde oss i sjakk, selv om det sklir ut av og til. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kan bli flinkere til å disse united i denne tråden når det skal gjøres. Ellers greie punkter der Alastor. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jess! Benitez på benken mot Stoke, håper vi får se ham på banen snart Nei, Sammy Lee har gjort en god jobb, konge man. Minnet nesten litt om når Houllier var ute. Jeezes, er Fergie også i denne tråden? Bare for at jeg sa vi stod over fruktlotteriet dette året, så skulle ikke scums ver med heller? Hermekråker! Endret 7. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=18058&zone=1 Life isn't fair. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvorfor har dere så mye imot Voronin egentlig? Jeg liker han jeg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har ikke noe i mot han. Han er bare ikke god nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ønsker jo at han skal ha det bra. Kommer ikke til å spille for Liverpool når han kommer tilbake,så er jo greit om han kan fortsette i tyskland. Samt han har hesehale,og når man er forbi en viss alder er hestehale en uting. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Midtbane er vel den plassen vi dekker best. Og Voronin er ikke god nok til å hevde seg i toppen der. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Midtbane er vel den plassen vi dekker best. Og Voronin er ikke god nok til å hevde seg i toppen der. Er ikke han spis :-P har faktisk sansen for Voronin , en helt grei reserve Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Oisann, ja han er det. Men forsatt så er han ikke god nok Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kunne gjerne tenkt meg å ha han som en reserve, men om vi henter inn Morientes til sommeren for en slikk og ingenting, så vil jeg heller at vi gjør det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Å gud nei! Once was enough! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Å gud nei! Once was enough! Samme med Owen, Heskey, Voronin. Hvorfor dvele ved fortiden, når man har noe som fungerer i nåtiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Å gud nei! Once was enough! Samme med Owen, Heskey, Voronin. Hvorfor dvele ved fortiden, når man har noe som fungerer i nåtiden. Og igjen er vi så enig at jeg blir mistenksom. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Synes ikke Morientes fikk prøve nokk, han fikk vel bare 1 sesong, hadde vi gitt han 1 til, tror jeg han kunne hevet seg mye. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Å gud nei! Once was enough! Samme med Owen, Heskey, Voronin. Hvorfor dvele ved fortiden, når man har noe som fungerer i nåtiden. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Keane, Torres, N'gog, El zhar, til nøds Babel og Kuyt. Vi har nok spisser. Kjøper vi en spiss til er det waste of money. Dessverre er omtrent alle disse bedre enn Voronin. Endret 8. januar 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) oooh! DEJA VU!!! Edit: guttorms innlegg Endret 8. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå