Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bra kamp ikveld? var på jobb .:( min tredje lverpool kamp jeg måtte sett via tekst Tv iår :p

seier da ;)

8437897[/snapback]

Wigan hadde én eneste sjanse i kampen, Liverpool hadde mange uten å imponere altfor mye. En helt grei seier med andre ord. Pennant har virkelig funnet seg til rette nå. Herlig jobb like før 1-0 da han kaster seg og dermed unngår at ballen går til innkast til Wigan. Rett etterpå legger han perfekt innlegg som fører til mål. Kuyt var også stadig vekk en trussel, og Gonzales begynner etterhvert å vise noe. Var nære scoring et par ganger i dag. Arbeloa er også imponerende i mine øyne. Ellers var utskjelte Zenden det største irritasjonsmomentet i dag. Synes han fikk ufortjent mye pepper etter forrige kamp da han faktisk kjempet bra, men i dag fikk han ikke til en eneste pasning...

Lenke til kommentar

Rykter og spektulasjoner. Har jeg lite tro på.

Skulle det vise seg å være sant, så er det uansett Ferguson og Man Utd som taper på det. Owens beste dager er forbi, og nå som han er så skrøpelig som han er, er det enda mindre grunn til å satse på ham. Owen ødela karrieren sin da han forlot Liverpool.

Lenke til kommentar
Uansett om hans dager er forbi, ville det være et svik mot alle Liverpool supportere og Liverpool FC om han gikk til Manu. Han er en helt på Anfield og han herja med Manu. Han ikke gå dit!

8440058[/snapback]

Akkurat som Ince var for oss.

Edit: Selvfølgelig vil jeg ikke ha Owen, mannen ødela Ronny Johsen i sin tid.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

8440213[/snapback]

Ince forlot dere i 95 til fordel for Inter, for så å gå over til oss hvis jeg husker riktig... men det var jo et svik, sånne ting skal ikke skje når han hadde spillt over 200 kamper for dere. Han er jo manager for Macclesfield Town nå da, kanskje han bør erstatte Ferguson når den tid kommer?

Lenke til kommentar

8440213[/snapback]

Ince forlot dere i 95 til fordel for Inter, for så å gå over til oss hvis jeg husker riktig... men det var jo et svik, sånne ting skal ikke skje når han hadde spillt over 200 kamper for dere. Han er jo manager for Macclesfield Town nå da, kanskje han bør erstatte Ferguson når den tid kommer?

8441773[/snapback]

Du var vel 4 år da, så at du husker det er vel lite trolig :wee:

Men ja et svik, hvertfall når han jublet foran United fansen når han utlignet til 2-2 mot oss. Husker den kampen veldig godt, jævla Elleray må være scouser.

Lenke til kommentar

8440213[/snapback]

8441773[/snapback]

Nja. Ince er ikke akurat populær her da.

Han var i Inter før Liverpool ja.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Du var vel 4 år da, så at du husker det er vel lite trolig :wee: 

Men ja et svik, hvertfall når han jublet foran United fansen når han utlignet til 2-2 mot oss. Husker den kampen veldig godt, jævla Elleray må være scouser.

8441798[/snapback]

Wikipedia er hjelpsomt, og jeg spiller fifa 99 på N64 nå så jeg finner mer ut om legendene. Men for å strø salt på såret:

In 2002 Elleray was voted onto the FA Council as the member for Independent Schools, in 2004 accepted the position as Honorary President of The Board of the Referees’ Association of England for three years[3], and is a FIFA and UEFA referee assessor and instructor.

Pluss at ahn utviste en viss Keane fire ganger i sin dommerkarriere...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

godt å se at pennant blomstrer for tiden. tror ikke det var tilfeldig at han ble bedre straks han fikk ferdigdempede pasninger fra mascherano, og en arbeloa som stadig hjelper han ved overlappinger. pennant, en av øyrikets beste vingspillere for øyeblikket? få hadde vel spådd det da sesongen startet.

Lenke til kommentar

Åh, steike som jeg gleder meg til i morgen! Skolebøker og office-dokumenter blir pent lagt på hylla for et par dager, mens jeg stikker ned på Three Lions, softer med et par Guinness mens Liverpool forhåpentligvis storspiller mot Chelsea. Når resultatet er i boks er det ut på byen og feire i et par dager. (Om resultatet skulle bli ugunstig, blir det sørgedrikking)

Konge! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...