El Pistolero Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Sant nok. La ham være:P Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hyypia er så genialt rå. Vanligvis når du tjener flere hundretusen pund i uka så blir du litt ovenpå, men Hyypia er så rolig og har et avslappet forhold til alt. Den dokumentaren var forøvrig konge. Jeg håper at Hyypia får en rolle i trenerteamet eller noe sånt når han legger opp. Edit: http://www.footyfilms.com/musicvideo.php?vid=52255d23d Ahhhhhh...... Endret 7. januar 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Edit: http://www.footyfilms.com/musicvideo.php?vid=52255d23d Ahhhhhh...... Fyfaen, syke jævel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Vant Fa-cupen i 06 Finale i Cl i o7(tap) null og niks i 08. Happy? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Scousers: Hva håper dere resultatet på Old Trafford blir til søndag? H, U eller B? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Uavgjort hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Holder (fremdeles) en knapp på uavgjort. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 1 off-topicinnlegg + en hel haug kommentarer er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ironi? Nei. Vi er bedre enn dem og det viser vi både på banen og her inne. Nytter ikke om det er bare jeg som viser det. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Håper som andre på uavgjort. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er veldig usikker, lurer faktisk på om Chelsea seier hadde vert det beste for oss. I utgangspungtet håpet jeg også på uavgjort. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Med andre ord et uavgjort førsteprioritert, etterfulgt av borteseier - og tre poeng til United er minst ønskelig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bra å se at vi er større utfordrere enn Chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har vel med at vi(jeg ivertfall) misliker united mye mer enn Chelsea. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har vel med at vi(jeg ivertfall) misliker united mye mer enn Chelsea. Samme her. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har vel med at vi(jeg ivertfall) misliker united mye mer enn Chelsea. + At Chelsea viser seg å være en mindre trussel en først antatt. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hyypia er helt sjef. Noen som så dokumentaren som gikk på tv for en tid tilbake? Tennissokker i slippersene, capsen bak frem og tidenes mest hengslete gåstil. Fikk aldri sett dokumentaren, men må absolutt få sett den. Personlig digger jeg den lille sekvensen på Gerrard filmen "A year in my life" når han kjører til trening og han tar igjen Hyypia på motorveien. Caps på hodet og propper i ørene, samt gliset og nikkingen. Priceless! Endret 7. januar 2009 av Termo Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Håper på 0-0, da begge lag, på en måte, mister 2 poeng i toppstriden. Spår en drittkjedelig kamp. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hva med at begge lag angriper dommer og må sone hver sin -10 poeng straff? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå