Benitez Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Still. Hypia er flere hakk dårligere nå enn han var på toppen av kariæren. Han har ikke fast plass på A-laget, og er ellers litt treig og gammel. Men han er forsatt en glimrende stopper, men ikke på nivå med Vidic og Ferdinand. Hypia er høy, kanskje derfor han duger litt enda i feltet. Sorry Pirja, men jeg blir gal av å se måten du skriver navnet på. Han heter Sami Hyypiä, ikke Hypia! Unnskyld Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Still. Hypia er flere hakk dårligere nå enn han var på toppen av kariæren. Han har ikke fast plass på A-laget, og er ellers litt treig og gammel. Men han er forsatt en glimrende stopper, men ikke på nivå med Vidic og Ferdinand. Hypia er høy, kanskje derfor han duger litt enda i feltet. Ok chill det er ingen som seriøst ment, har sagt han er like komplett som dei beste. Men når det kommer til hodedueller og luftstyrke er han absolutt på høyde med vidic og ferdinand. Om ikke hakket sterkere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Penest smil har han i allefall. Endret 7. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Han er så kul! EDIT: Tror faktisk jeg skal skaffe meg Hyypia avatar Ingen andre som har det, huhu ^^ Endret 7. januar 2009 av Iiluminati Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 uff, en uke er så forkastelig lenge å vente når man har lyst og se kamp Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Typisk at jeg har arbeidshelg, slik at jeg ikke får sett denne kampen heller. Egad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) hele 3 dager. Sami var ønsket i city ifjor btw. Endret 7. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) uff, en uke er så forkastelig lenge å vente når man har lyst og se kamp Sånn går det når dere ikke klarer å henge med i alle turneringene Jeg syns denne uka har gått fort jeg Edit: Har forresten vanskelig for å forstå at noen er interessert i en 35 år gammel stopper. Da må de i så fall håpe på å få han på billigsalg. Endret 7. januar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har forresten vanskelig for å forstå at noen er interessert i en 35 år gammel stopper. Da må de i så fall håpe på å få han på billigsalg. Hvorfor er det så vanskelig å forstå? Han er meget god, billig, og holder i 1-2 sesonger. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Glemte at kontrakten hans går ut til sommeren og at han da går nærmest gratis. Da ble det litt mer forståelig Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Still. Hypia er flere hakk dårligere nå enn han var på toppen av kariæren. Han har ikke fast plass på A-laget, og er ellers litt treig og gammel. Men han er forsatt en glimrende stopper, men ikke på nivå med Vidic og Ferdinand. Hypia er høy, kanskje derfor han duger litt enda i feltet. Sorry Pirja, men jeg blir gal av å se måten du skriver navnet på. Han heter Sami Hyypiä, ikke Hypia! Unnskyld Hehe, jaja. Er på skolen så må skrive kjapt, og avogtil må vinduet lukkes. Da blir det mye feil. Men kan skrive Hyypia, uten det over a'en. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 For det første holder nok Hyypia 4-5 år til :!: Og for det andre går han nok aldri uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hyypia er helt sjef. Noen som så dokumentaren som gikk på tv for en tid tilbake? Tennissokker i slippersene, capsen bak frem og tidenes mest hengslete gåstil. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Så den ja. Fremstod der, som alltid, som en meget sympatisk kar. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 uff, en uke er så forkastelig lenge å vente når man har lyst og se kamp Sånn går det når dere ikke klarer å henge med i alle turneringene Jeg syns denne uka har gått fort jeg Vi orket ikke Fruktlotteriet i år, men mulig vi blir med på melkespannkastingen neste år hele 3 dager. Hele 3 dager ja, pluss de vi allerede har ventet. Kjenner jeg deg rett, lengter du etter Three Lions sammen med kompisgjengen, kald pils og sessongens 8 borteseier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 I do... Men skal ikke til Trondheim før mandagen. Så ser nok kampen på Orklapuben med kompisgjeng og dårlig pils. Tipper vi vinner 4-0. Torres netter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Edit: Har forresten vanskelig for å forstå at noen er interessert i en 35 år gammel stopper. Da må de i så fall håpe på å få han på billigsalg. Cafu skal jo spille for et 7. divisjonslag i England, så er nok noen som er interessert i Hyypiä. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Schalke viser interesse for Voronin! Good riddens Endret 7. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 jepp. Send ham til Tyskland. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Han er vel i Tyskland fra før. Men la han bli værende der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå