Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Still. Hypia er flere hakk dårligere nå enn han var på toppen av kariæren. Han har ikke fast plass på A-laget, og er ellers litt treig og gammel. Men han er forsatt en glimrende stopper, men ikke på nivå med Vidic og Ferdinand. Hypia er høy, kanskje derfor han duger litt enda i feltet.

 

Sorry Pirja, men jeg blir gal av å se måten du skriver navnet på. Han heter Sami Hyypiä, ikke Hypia! Unnskyld :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Still. Hypia er flere hakk dårligere nå enn han var på toppen av kariæren. Han har ikke fast plass på A-laget, og er ellers litt treig og gammel. Men han er forsatt en glimrende stopper, men ikke på nivå med Vidic og Ferdinand. Hypia er høy, kanskje derfor han duger litt enda i feltet.

Ok chill det er ingen som seriøst ment, har sagt han er like komplett som dei beste. Men når det kommer til hodedueller og luftstyrke er han absolutt på høyde med vidic og ferdinand. Om ikke hakket sterkere.

Lenke til kommentar
uff, en uke er så forkastelig lenge å vente når man har lyst og se kamp :D

Sånn går det når dere ikke klarer å henge med i alle turneringene ;) Jeg syns denne uka har gått fort jeg :)

 

Edit: Har forresten vanskelig for å forstå at noen er interessert i en 35 år gammel stopper. Da må de i så fall håpe på å få han på billigsalg.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Still. Hypia er flere hakk dårligere nå enn han var på toppen av kariæren. Han har ikke fast plass på A-laget, og er ellers litt treig og gammel. Men han er forsatt en glimrende stopper, men ikke på nivå med Vidic og Ferdinand. Hypia er høy, kanskje derfor han duger litt enda i feltet.

 

Sorry Pirja, men jeg blir gal av å se måten du skriver navnet på. Han heter Sami Hyypiä, ikke Hypia! Unnskyld :)

Hehe, jaja. Er på skolen så må skrive kjapt, og avogtil må vinduet lukkes. Da blir det mye feil. Men kan skrive Hyypia, uten det over a'en.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hyypia er helt sjef. Noen som så dokumentaren som gikk på tv for en tid tilbake? Tennissokker i slippersene, capsen bak frem og tidenes mest hengslete gåstil.

Lenke til kommentar
uff, en uke er så forkastelig lenge å vente når man har lyst og se kamp :D

Sånn går det når dere ikke klarer å henge med i alle turneringene ;) Jeg syns denne uka har gått fort jeg :)

Vi orket ikke Fruktlotteriet i år, men mulig vi blir med på melkespannkastingen neste år :)

 

hele 3 dager.

Hele 3 dager ja, pluss de vi allerede har ventet.

Kjenner jeg deg rett, lengter du etter Three Lions sammen med kompisgjengen, kald pils og sessongens 8 borteseier :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I do...

 

Men skal ikke til Trondheim før mandagen.

Så ser nok kampen på Orklapuben med kompisgjeng og dårlig pils. :p

 

Tipper vi vinner 4-0. Torres netter. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...