Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ser ikke ut som AC Milan vil kjøpe han allikevel. Bel vel for dyrt for de å hente en engelsk unggutt.

 

At det var? Pennant er vel såpass gammel at han snart skulle være på topp i sin karriere?

 

Ja, jeg ser den. Han er ikke så ung lenger, nei. Ble litt feil. Legger meg flat det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
26 er ingen alder.. ;)

- Hyypia er 35 å fortsatt griser han vidic/ferdinand :love:

 

Feeding the troll`s are we? :D Han har utvilsomt vert helt rå denne sesongen, feks når han vrenger foten opp i lufta og tar ballen på utsiden av vristen nermest i reflesk. Kult å se på fra en gammel traver.

 

Innser at jeg glemte å skrive noe om Riera sist kamp, han hadde jo en liten down periode for litt siden. Det ser ut til å gå bedre nå, jeg tror kansje han var sliten. Han hadde noen rå sikksakk bevegelser utepå kanten der mot Preston.

Lenke til kommentar
26 er ingen alder.. ;)

- Hyypia er 35 å fortsatt griser han vidic/ferdinand :love:

Gruse vidic og ferdinand??? Skjer ikke :p

Vidic aka the Terminator er luftens konge, Carew som er en god del høyere sier i et intervju at han sliter mest(av alle midstoppere i PL) med hodedueller mot Vidic. Spør du PL eksperter så får du høre hvem som er de beste midstopperne i England, selvfølgelig Terry og Ferdinand.

 

Du har virkelig røyka, men Hyypia er ikke dårlig til å være i den alderen nei.

Endret av RePaC
Lenke til kommentar
Vidic aka the Terminator er luftens konge, Carew som er en god del høyere sier i et intervju at han sliter mest(av alle midstoppere i PL) med hodedueller mot Vidic. Spør du PL eksperter så får du høre hvem som er de beste midstopperne i England, selvfølgelig Terry og Ferdinand.

 

Du har virkelig røyka, men Hyypia er ikke dårlig til å være i den alderen nei.

 

Hva med å ikke ta alt så døds serr. Men fra spøk til revolver, Hyypia>vidic i luftrommet. Kan ikke høre på Carew når han ikke har spilt på Hyypia engang.

Lenke til kommentar

Still. Hypia er flere hakk dårligere nå enn han var på toppen av kariæren. Han har ikke fast plass på A-laget, og er ellers litt treig og gammel. Men han er forsatt en glimrende stopper, men ikke på nivå med Vidic og Ferdinand. Hypia er høy, kanskje derfor han duger litt enda i feltet.

Lenke til kommentar
Still. Hypia er flere hakk dårligere nå enn han var på toppen av kariæren. Han har ikke fast plass på A-laget, og er ellers litt treig og gammel. Men han er forsatt en glimrende stopper, men ikke på nivå med Vidic og Ferdinand. Hypia er høy, kanskje derfor han duger litt enda i feltet.

 

Han har en upåklagelig ro bakover, og er utrolig flink til å plassere seg. Selv når forsvaret står forholdsvis høyt på banen. Han mangler vell en del på fart og teknikk i forhold til de beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...