Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg og Hewitt har tenkt oss til Anfield iløpet av våren forresten, er det noen flere som er interesert? Hadde vært kult å fått med flere diskusjon folk. Wh1te? Du er vell interesert tenker jeg?

 

Blir vell rundt februar/mars tror jeg, kamp er enda ikke planlagt. Jeg venter bare på å få en kamp Hewitt har tid til, makan til opptatt fyr skal man lete lenge etter!.

 

Februar er vell ikke akkurat våren? :p

 

Kunne godt tenkt meg å vert med jeg, men det må klaffe med jobben. Skal muligens på City kampen, men er ikke helt bestemt enda, så om det blir tett opptil denne passer det neppe.

 

Du må i hvert fall ikke glemme Alonso, guttorm.

Bummer, hehe godt du passer på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har allerede planlagt sydentur i det tidsrommet, dessuten skal jeg skrive bacheloroppgave dette semesteret, så det kan bli litt vanskelig. Det er mulig jeg er med hvis prisen er riktig, though. Må bare unngå butikkene i sentrum så ikke kredittgjelden min blir enda større.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Jeg kan dessverre også slite litt med å få til noe denne våren har jeg funnet ut. Jeg skal over i mars (og den skal kombineres med noen konserter og litt reising innad i England også i en ukes tid, så blir noget kostbar) og samtidig må legge av en del penger til sydenferie i sommer. I tillegg har jeg en jobb jeg kan slite med å få fri fra siden jeg har en ukes ferie i mars og allerede har planlagt alle ferieukene i sommer, men akkurat det er egentlig det minste problemet sånn sett. Men ingenting er utelukket enda, jeg må bare regne litt på det. En CL-kamp om vi kommer videre, eller siste bortekamp mot Tottenham i mai (når vi løfter pokalen;)) er noe av det jeg har tenkt på. Men jeg tør rett og slett ikke love noe per dags dato.

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg hadde råd til en tur til Anfield.. Jeg får se i mai, i sluttkampene om det blir en kamp eller 2. Det kommer helt an på om jeg greier å spare litt av stipendet, eller ei.

 

Jeg hadde jo bestemt meg for ett par år siden at jeg skulle på Anfield, før de fikk seg ny stadion. Ser ikke ut at det skal bli noe problem iallfall :p

 

Noen som har hørt/lest noe om akkurat den saken? Begynt byggingen?

Lenke til kommentar
Kanskje AC Milan ser at han er god, noe Rafa ikke gjør? :)

Å legge inn bud på en spiller som ikke har kamptrening på et halv år, høres rart ut. Hvor har dere det fra at Milan skulle være interessert i ham? Tipper dette bare er nok et mediapåfunn. Når det er sagt så ser nok også Benitez at Pennant er en god spiller, men det er nok andre årsaker som ligger bak i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Det er jo nesten akkurat som med Pennant som med Agger. Begge meget gode spillere, ingen er førstevalg, og får i utgangspunktet ikke spille når alle er skadefri. Agger har spilt få kamper på over ett år, mest på grunn av skade, men også fordi han blir satt bak Carra og Skrtel. Hvorfor vil noen kjøpe Agger? Fordi han er god.

 

Og ryktene står på .no, og jeg vil faktisk tro at det er noooe hold i dem.

Lenke til kommentar

Synes ikke Agger og Pennant situasjonene er like. Benitez bruker jo Agger selv om han ikke har vært først i kø. Pennant er ikke en gang med i en eneste tropp - selv ikke da vi spilte med B-lag og røk ut av ligacupen. Grunnen til det er vel at Pennant har dårlig selvdisiplin og kommer aldri tidsnok til treninger osv. Mener det var en ca slik forklaring på dette tidligere i vinter / høst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis ryktene er sanne har de lagene skjønt noe som Rafa tydeligvis ikke har: Pennant er en god spiller. Det har jeg alltid sagt. Det tror jeg også Milan fikk med seg i Aten i 2007.

Lenke til kommentar
Synes ikke Agger og Pennant situasjonene er like. Benitez bruker jo Agger selv om han ikke har vært først i kø. Pennant er ikke en gang med i en eneste tropp - selv ikke da vi spilte med B-lag og røk ut av ligacupen. Grunnen til det er vel at Pennant har dårlig selvdisiplin og kommer aldri tidsnok til treninger osv. Mener det var en ca slik forklaring på dette tidligere i vinter / høst.

Om han kommer for sent på treninger, og er generelt slapp osv, skjønner jeg jo Rafa godt. Det har ikke jeg hørt noe om, men om det er sant såeh..

 

Men, skjønner Pennant's situasjon også. Syntes han er god de gangene han slipper til, og det er jo ikke ofte. Men han er offensiv, og god på one on ones, altså noe Kuyt ikke er. Blir en annen spillestil med Pennant på banen, og jeg tror nok vi burde ha brukt han litt mer, fått litt mer spilletid på han osv, før vi sendte han for sikkert en slikk og ingenting til Milan.

 

Men som sagt, om ryktene er sanne som du sier såeh, skal de bare ta han..

Lenke til kommentar
Echo melder også at Liverpool forsøker å låne ut Jermaine Pennant for resten av sesongen, da det synes umulig å få til et salg av spilleren nå. Høyrevingen har ikke figurert i Rafael Benitez sine førstelagsplaner siden slutten av oktober, og hans kontrakt vil løpe ut til sommeren om han ikke spiller minimum 15 førstelagskamper for Liverpool denne sesongen - i hvis tilfelle kontrakten automatisk vil bli forlenget med ett år.

 

Ser ikke ut som AC Milan vil kjøpe han allikevel. Bel vel for dyrt for de å hente en engelsk unggutt. Uansett, at han får spille 15 kamper før sommeren kan han vel nesten bare drømme om.

 

 

EDIT: Ser nå i en tidligere artikkel at det spekuleres i om Pennant vil skrive under på pre-kontrakt for AC Milan nå og at han vil bli lånt ut resten av denne sessongen.

 

The Times hevder at AC Milan har tilbudt Jermaine Pennant en pre-kontrakt. Den italienske storklubben skal være interessert i å signere spilleren på Bosman-overgang når kontrakten hans utløper etter sesongslutt. Avisen tror det var lønnskravet som forhindret et klubbskifte til Real Madrid før jul. Milan skal nå ha tro på at kantspilleren takker ja, men Pennant grubler ennå på tilbudet..............

Hvis han avslår Milans tilbud, antar The Times at den tidligere Birmingham-spilleren kun vil gå på lån til en annen engelsk klubb ut sesongen. Da vil han kunne forhandle personlige betingelser som fri agent etter sesongslutt.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mr.Rafa:Liverpool boss Rafa Benitez has given a strong indication he has no plans to sign any new faces in the January transfer window.

 

Benitez insists he is happy with the squad at his disposal as he looks to maintain Liverpool's lead at the top of the Premier League.

 

The Reds have been linked with the likes of Emile Heskey and Glen Johnson, but Benitez has played down the rumours, saying he is happy to stick with the players already at Anfield.

 

Benitez believes the return to fitness of key quartet Fernando Torres, Martin Skrtel, Alvaro Arbeloa and Fabio Aurelio has boosted his options and no new signings are required.

 

"We finished 2008 very well, we played with style and have scored a lot of goals," said Benitez. "I am very pleased and happy with the situation and hope it will be the same in the new year.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...