Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carra har mer problemer som høgreback en midtstopper, det fikk vi sett litt av i preston kampen. Altfor dårlig når det kommer en mot en, og mot bedre motstand hadde han vært passert og klarert lett, ofte feilplassert på backen, men skal også ha skryt i den kampen for ofte å stoppe angrep imot. Tviler Carra blir benka, og ser helst Arbeloa på backen til vi får inn noe bedre en han.

Lenke til kommentar
Det står på Liverpool.no, her

 

Om du er interessert :p

 

 

Gledelig er det da å lese at han tror vi er større konkurenter en chelski.

Tja om det er en ting vi ikke vinner serien av (om vi ikke vinner selvfølgelig), er det iallfall rutine. Det er noe vi absolutt mangler. Liverpool har ikke vunnet siden 90, da flesteparten av spillerne enda spilte miniputt. ^^

 

Tror vi begynner å nærme oss sett med øyne på stallen, men rutine, erfaring og cash er noe vi enda mangler.

Lenke til kommentar

Indeed. En eventuell seier i enten PL/CL hadde vært fantastisk først og fremst med tanke på økonomi. Noe Liverpool absolutt trenger, men som du sier også rutine og erfaring.

 

Det jeg tror er viktig nå som vi har "fått stallen" vi skal ha, er å ikke gjøre FOR store utskiftninger, beholde en "nesten" startellver, og heller gjøre ett til 2 store kjøp every now and then.

Lenke til kommentar

Jeg og Hewitt har tenkt oss til Anfield iløpet av våren forresten, er det noen flere som er interesert? Hadde vært kult å fått med flere diskusjon folk. Wh1te? Du er vell interesert tenker jeg?

 

Blir vell rundt februar/mars tror jeg, kamp er enda ikke planlagt. Jeg venter bare på å få en kamp Hewitt har tid til, makan til opptatt fyr skal man lete lenge etter!.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Min økonomi er skremmende. Sulten student som lever på nudler og håp.

Så jeg kommer meg nok ikke på tur denne sesongen. :(

 

Leser at Stoke lover oss kamp på lørdag. Jeg tror det ikke før jeg får se minst 3 spillere over midtbanen.

Lenke til kommentar
Jeg og Hewitt har tenkt oss til Anfield iløpet av våren forresten, er det noen flere som er interesert? Hadde vært kult å fått med flere diskusjon folk. Wh1te? Du er vell interesert tenker jeg?

 

Blir vell rundt februar/mars tror jeg, kamp er enda ikke planlagt. Jeg venter bare på å få en kamp Hewitt har tid til, makan til opptatt fyr skal man lete lenge etter!.

 

Jeg kunne tenke meg en tur til Anfield. :) Blir i så fall min første tur. Har tidligere bare sett Liverpool på Brua og Emirates.

Dere får si i fra når dere vet hvilke kamp det blir, så kanskje jeg slenger meg med. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...