CCola Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jess, og bruke Carra heller på høyre, eller som backup i midten og høyre. Perfekt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Carra er for viktig til å sette ut. Jeg syns han er den beste stopperen vår enda iallefall. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Han fungerer heller ikke særlig bra på høyreback. Carra er nok et førstevalg sentralt i et par år til. Ikke meg imot. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Carra har mer problemer som høgreback en midtstopper, det fikk vi sett litt av i preston kampen. Altfor dårlig når det kommer en mot en, og mot bedre motstand hadde han vært passert og klarert lett, ofte feilplassert på backen, men skal også ha skryt i den kampen for ofte å stoppe angrep imot. Tviler Carra blir benka, og ser helst Arbeloa på backen til vi får inn noe bedre en han. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Tror Skrtel - Agger kan bli et bra stopperpar. De har aldri spilt sammen ennå... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Liverpool ber Milan suge på en sokk Det var dette jeg etterlyste i går. Det er ikke snakk om å sette ut Carra permanet liksom, men vi har så mange kamper. At det skulle ikke være noe problem å¨rotere litt på midtstopperene. Endret 6. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Og Benitez gjør det også klart at Dossena heller ikke blir solgt. Ikke overraskende, men skjer nok ingenting i dette vinduet for vår del. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ikke overranskende at Dossena blir nei. Legger forøvrig merke til at Ferguson skjelver i buksa nå Hvem har vel mer rutine en selveste Liverpool ? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ikke overranskende at Dossena blir nei. Legger forøvrig merke til at Ferguson skjelver i buksa nå Hvem har vel mer rutine en selveste Liverpool ? Hvor? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Det står på Liverpool.no, her Om du er interessert Gledelig er det da å lese at han tror vi er større konkurenter en chelski. Endret 6. januar 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Såklart var jeg interessert. Derfor jeg spurte, hehe. Angående artikkelen: Du kan få tro at SAF er redd for ´pool. Endret 6. januar 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det står på Liverpool.no, her Om du er interessert Gledelig er det da å lese at han tror vi er større konkurenter en chelski. Tja om det er en ting vi ikke vinner serien av (om vi ikke vinner selvfølgelig), er det iallfall rutine. Det er noe vi absolutt mangler. Liverpool har ikke vunnet siden 90, da flesteparten av spillerne enda spilte miniputt. ^^ Tror vi begynner å nærme oss sett med øyne på stallen, men rutine, erfaring og cash er noe vi enda mangler. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det viser jo bare spiller utskiftningene som har vert, vi har vell bare 3 spillere igjenn fra CL seieren. Gerrard, Carra og Hyypia? Bare sånn hypotetisk, om vi skulle vinne ligaen så hadde jeg sett det som en bonus i forhold til innkjøring av laget og bredde i stallen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Du må i hvert fall ikke glemme Alonso, guttorm. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Indeed. En eventuell seier i enten PL/CL hadde vært fantastisk først og fremst med tanke på økonomi. Noe Liverpool absolutt trenger, men som du sier også rutine og erfaring. Det jeg tror er viktig nå som vi har "fått stallen" vi skal ha, er å ikke gjøre FOR store utskiftninger, beholde en "nesten" startellver, og heller gjøre ett til 2 store kjøp every now and then. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg og Hewitt har tenkt oss til Anfield iløpet av våren forresten, er det noen flere som er interesert? Hadde vært kult å fått med flere diskusjon folk. Wh1te? Du er vell interesert tenker jeg? Blir vell rundt februar/mars tror jeg, kamp er enda ikke planlagt. Jeg venter bare på å få en kamp Hewitt har tid til, makan til opptatt fyr skal man lete lenge etter!. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Min økonomi er skremmende. Sulten student som lever på nudler og håp. Så jeg kommer meg nok ikke på tur denne sesongen. Leser at Stoke lover oss kamp på lørdag. Jeg tror det ikke før jeg får se minst 3 spillere over midtbanen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Stoke har vel lite å by på når Fuller er ute, tenker jeg. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg og Hewitt har tenkt oss til Anfield iløpet av våren forresten, er det noen flere som er interesert? Hadde vært kult å fått med flere diskusjon folk. Wh1te? Du er vell interesert tenker jeg? Blir vell rundt februar/mars tror jeg, kamp er enda ikke planlagt. Jeg venter bare på å få en kamp Hewitt har tid til, makan til opptatt fyr skal man lete lenge etter!. Jeg kunne tenke meg en tur til Anfield. Blir i så fall min første tur. Har tidligere bare sett Liverpool på Brua og Emirates. Dere får si i fra når dere vet hvilke kamp det blir, så kanskje jeg slenger meg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå