bruno99 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Tror nok de skal slite med united uansett hvordan det går mot Stoke Uavgjort ville helt klart vært det beste Endret 5. januar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja. Hvis man tar en titt på tabellen ser united stadig farligere ut Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Liverpool går jo aldri for tidlig ut å sier noe! Se bare på Gerrard kontrakten, Rafa kontrakten, spillerkjøp, Alonso-saken, og Agger saken. Tror de skal vite selv hva som skjer, før de gir noe til pressen. Vell, de var raske når det ble prat om Torres Riise var svak på slutt, men han har betydd utrolig mye for oss, ikke glem det. Ante ikke at Midtstoppere var så høyt priset jeg altså, aldri tenkt særlig over det. Vi fikk ivertfall Skrtel til en sjefs pris Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Når er Skrtel tilabke forresten? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Skrtel er allerede tilbake Spilte litt mot newcastle Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Oja, Godt og Høre. Fikk ikke med meg kampen men for en målfest Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Klikker om vi selger Agger for under £15M altså. Muligens ikke verdt det akkurat nå, men kommer til å bli det. Klikker om vi selger han i det hele tatt. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Klikker om vi selger Agger UANSETT PRIS! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Klikker om vi selger Agger UANSETT PRIS! x2. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 8 £? Latterlig... Ja det var da veldig lite synst eg! Burde nå minst runde 100 kroner Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Agger skal ingensteder, fremtiden hans er i Liverpool, det må da styre og stell i klubben skjønne. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nå har vi jo det mest inkompetente og treige styret i hele jævla fotball-England, så det skulle ikke forundre meg om Agger ender opp i en annen klubb på grunn av det. Men jeg blir ekstremt forbanna om vi selger ham. Håper han vil være på Anfield til tross for at plassen hans ikke virker fast når forsvarsspillerne er skadefrie... Han vil bli en komet for oss i fremtiden, og er for så vidt det allerede. Bli, Daniel! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jepp. Samtidig har Hyypie høyst et par år igjenn, samt at Carra ikke blir yngre. Det er ingenting som tyder på at vi ikke skulle ha plass til ham i troppen. Dog tror jeg ikke Agger er interesrt i å slite benk i lengre tid. Kan jo vær Agger selv blir fristet av høyere lønn osv. Men det er jo nettopp her styre må komme med en kontrakt som står til spilleren. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvis Agger fortsetter å utvikle seg slik jeg håper og fremfor alt tror, så kommer han ikke til å slite benk over lengre tid. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg vil si at Hypia har hatt sin tid som midtstopper nå. Carra har et par år igjen, men Skrtel og Agger er fremtiden vil jeg si. Å selge Agger, vil være et stort tap. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg bare refererer til at han slet benk når han kom tilbake fra skade, jeg for min del mener Skrtel er bedre bakover en Agger, mens Agger har gode kvaliteter fremover. Rent personlig syns jeg vi skal bruke dem begge. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 SÅ du ville puttet de sammen alene i en kamp? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Når begge er i kampform, så hadde jeg puttet dem sammen i en start 11'er lett. Agger er jo god fremover og, det har han vist. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) SÅ du ville puttet de sammen alene i en kamp? Måtte hatt med Reina i mål da, resten hadde de 2 fikset Da sesongen startet var jeg alene om å ha Skrtel på drakten på puben, i ettertid har det dukket opp mange fler. Tydelig det er flere som har fått sansen for den unge jernmannen. Slik jeg så han før skaden var han bunnsoild, håper det bare forsetter der han slapp. Syns både Hyypia og Skrtel er bedre en Agger/Carra sånn det lå an. Håper han kan bli like god på hodet som Hyypia, samme med Agger. Midstopperene våre kunne scoret mange mål i år, hadde de truffet bedre med hodet på cornerene. Endret 5. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå