Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liverpool går jo aldri for tidlig ut å sier noe! Se bare på Gerrard kontrakten, Rafa kontrakten, spillerkjøp, Alonso-saken, og Agger saken. Tror de skal vite selv hva som skjer, før de gir noe til pressen.

Vell, de var raske når det ble prat om Torres ;)

 

Riise var svak på slutt, men han har betydd utrolig mye for oss, ikke glem det.

Ante ikke at Midtstoppere var så høyt priset jeg altså, aldri tenkt særlig over det. Vi fikk ivertfall Skrtel til en sjefs pris :)

Lenke til kommentar

Nå har vi jo det mest inkompetente og treige styret i hele jævla fotball-England, så det skulle ikke forundre meg om Agger ender opp i en annen klubb på grunn av det. Men jeg blir ekstremt forbanna om vi selger ham. Håper han vil være på Anfield til tross for at plassen hans ikke virker fast når forsvarsspillerne er skadefrie... Han vil bli en komet for oss i fremtiden, og er for så vidt det allerede. Bli, Daniel!

Lenke til kommentar

Jepp. Samtidig har Hyypie høyst et par år igjenn, samt at Carra ikke blir yngre. Det er ingenting som tyder på at vi ikke skulle ha plass til ham i troppen. Dog tror jeg ikke Agger er interesrt i å slite benk i lengre tid. Kan jo vær Agger selv blir fristet av høyere lønn osv. Men det er jo nettopp her styre må komme med en kontrakt som står til spilleren.

Lenke til kommentar
SÅ du ville puttet de sammen alene i en kamp? :)

 

Måtte hatt med Reina i mål da, resten hadde de 2 fikset :p

 

Da sesongen startet var jeg alene om å ha Skrtel på drakten på puben, i ettertid har det dukket opp mange fler. Tydelig det er flere som har fått sansen for den unge jernmannen. Slik jeg så han før skaden var han bunnsoild, håper det bare forsetter der han slapp. Syns både Hyypia og Skrtel er bedre en Agger/Carra sånn det lå an. Håper han kan bli like god på hodet som Hyypia, samme med Agger. Midstopperene våre kunne scoret mange mål i år, hadde de truffet bedre med hodet på cornerene.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...