Jotun Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Hadde det vært A-laget ja, men dette er jo U20 Så du mener at det vil være lurt for landslagskarrieren hans å nekte å spille fordi det "bare er U20" ? Endret 5. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 U20 takk. Det er forskjell mellom U20 og landslag! ^^ Det blir bæsj uten Insua i en mnd.. Jeg hadde håpet å aldri se Dossena igjen, og Aurelio på venstre er det en god mulighet for at han blir skadd.. Jaja, vi får satse på det beste! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hadde det vært A-laget ja, men dette er jo U20 Så du mener at det vil være lurt for landslagskarrieren hans å nekte å spille fordi det "bare er U20" ? Ville heller tatt sjansen nå når han har den liggende foran seg og satset ordentlig på klubben da. Landslagsplassen får han til slutt uansett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sant sant! Men så er landslaget litt mer spesielt i den del av verden... (Enn i Norge ass) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ikke mye å si, siden Agger ikke kommer til å bli solgt. I mine øyne er denne karen verdt 15, lett. Syns bare det er rart at Liverpool ikke går ut og sier han ikke er til salgs, er litt bekymret jeg altså. Samtidig blir Brede Linket til Pool for nte gang. Liverpool går jo aldri for tidlig ut å sier noe! Se bare på Gerrard kontrakten, Rafa kontrakten, spillerkjøp, Alonso-saken, og Agger saken. Tror de skal vite selv hva som skjer, før de gir noe til pressen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 En stor sjanse til å bli fast på Liverpool vs U20 mesterskap? Hadde ikke vært i tvil Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 På at han skulle valgt Liverpool ja? Helt klart. Om han blir fast på Liverpool er han nå sikret landslagsplassen anyways. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ser ut som om dere savner en viss nordmann. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det må isåfall være Heggem! For han andre går det da umulig an å savne! Bortsett fra G da... Han kommer sikkert til å savne han i Roma når han en gang blir sparket fra laget Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Neppe. Både Insua og Aurelio er forhåndsvis bedre og like god som Riise. Og Riise ble altfor ustabil i slutten av sin LFC karriere. Jeg skal dog innrømme når Aurelio var skadd, og Insua var "uprøvd", og Rafa spilte med Dossena hver eneste kamp, DA savnet jeg Riise. Men nå, nei. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jau, latias. Insua>Riise>Aurelio>Dossena... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Riise har jeg aldri savnet. Hans prestasjonsnivå for oss var jevnt over dårlig de siste sesongene. Setter Aurelio letter over Riise, men skadeproblemene er upraktiske... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Vanskelig å sette Aurelio opp mot Riise når Aurelio omtrent aldri spiller en kamp, skade skade skade. Men når han får sjansen er han god, men pga alle skadene, jau, det trekker jammen meg ned. Siden når han er skada og insua er borte må vi ta til gode med våre ubrukelige Dossena. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Riise var forsåvidt grei å ha da.. Ble aldri skadd, prøvde iallfall alt han kunne, og leverte nok aldri en bedriten kamp, alà Dossena-style. I tillegg når han var god, kunne han være med godt offensivt, med mål og assist. Meen, de 2 siste sesongene var han altfor ustabil, så eneste han kunne være var stallfyll og benkesliter, noe jeg ikke tror Riise vil selv, og forsåvidt heller ikke Rafa. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Riise sitt prestasjons nivå var altfor ustbailt for The Reds. Enkelt og greit Endret 5. januar 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ser ut som Milan er klare med Agger-bud på 8mill euro. Ka fan er det for en latterlig lav pris? Bridge som knapt har spilt på to år går for £12M til City, mens en av de mest lovende unge midtstopperene i PL skal gå for 8? Håper for all del av vi ler av det budet. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Kilder? Milan hadde jeg aldri sett for meg med et så lavt bud uansett Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Så det nå EDIT: Håper virkelig at Alonso kommer tilbake mot Stoke. med 3 poenger mot stoke tror jeg Chelsea kan slite seg mot Manchester United Endret 5. januar 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå