Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde det vært A-laget ja, men dette er jo U20 :(

 

Så du mener at det vil være lurt for landslagskarrieren hans å nekte å spille fordi det "bare er U20" ? ;)

Ville heller tatt sjansen nå når han har den liggende foran seg og satset ordentlig på klubben da. Landslagsplassen får han til slutt uansett.

Lenke til kommentar
Ikke mye å si, siden Agger ikke kommer til å bli solgt. I mine øyne er denne karen verdt 15, lett.

 

Syns bare det er rart at Liverpool ikke går ut og sier han ikke er til salgs, er litt bekymret jeg altså. Samtidig blir Brede Linket til Pool for nte gang.

Liverpool går jo aldri for tidlig ut å sier noe! Se bare på Gerrard kontrakten, Rafa kontrakten, spillerkjøp, Alonso-saken, og Agger saken. Tror de skal vite selv hva som skjer, før de gir noe til pressen.

Lenke til kommentar

Neppe. Både Insua og Aurelio er forhåndsvis bedre og like god som Riise. Og Riise ble altfor ustabil i slutten av sin LFC karriere.

 

Jeg skal dog innrømme når Aurelio var skadd, og Insua var "uprøvd", og Rafa spilte med Dossena hver eneste kamp, DA savnet jeg Riise. Men nå, nei. :)

Lenke til kommentar

Vanskelig å sette Aurelio opp mot Riise når Aurelio omtrent aldri spiller en kamp, skade skade skade. Men når han får sjansen er han god, men pga alle skadene, jau, det trekker jammen meg ned. Siden når han er skada og insua er borte må vi ta til gode med våre ubrukelige Dossena.

Lenke til kommentar

Riise var forsåvidt grei å ha da.. Ble aldri skadd, prøvde iallfall alt han kunne, og leverte nok aldri en bedriten kamp, alà Dossena-style.

 

I tillegg når han var god, kunne han være med godt offensivt, med mål og assist. Meen, de 2 siste sesongene var han altfor ustabil, så eneste han kunne være var stallfyll og benkesliter, noe jeg ikke tror Riise vil selv, og forsåvidt heller ikke Rafa.

Lenke til kommentar

Ser ut som Milan er klare med Agger-bud på 8mill euro. Ka fan er det for en latterlig lav pris? Bridge som knapt har spilt på to år går for £12M til City, mens en av de mest lovende unge midtstopperene i PL skal gå for 8? Håper for all del av vi ler av det budet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...