Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ha en ny høyreving og back jeg, selv om hvis vi kan få Heskey eller Owen til en noenlunde akseptabel pris (£500K til £2,5M) så bør vi ikke si nei. Men £4M er litt mye for Heskey i mine øyne, da vi heller kan investere disse pengene til backbudsjettet vårt. Hvis vi heller kan få Rafinha eller noen i den klassen til £12M-£14M så er det et bedre kjøp.

 

£4M for Heskey er drøyt, han er 31 år gammel og han presterte vel aldri noe særlig for oss. I tillegg så er fyren kjent for å score få mål, kan ikke spille med nok en spiss som scorer færre mål en enn gjennomsnittlig midtbanespiller.

 

Det er back vi trenger mest nå, så kan høyrevingen vente til sommeren...

Lenke til kommentar
Jævla dritt med Insua borte så lenge da..

 

Well said.

 

Har vert en av de som ikke har sett noe problemer med å dra Carra ut på høyre, men må få lov å si det er fullstendig fadese fremover å ha ham der. Så fort han møter ballen eller skal slå passning ved midtbanen blir neste passning en av de berømte støttepassningene. Gikk veldig seint med han og Babel siste kamp.

 

Jeg ønske litt diskusjon rundt Agger ryktene. Sett at han blir solgt, hva mener dere han er verdt? Jeg har sett noen som mener helt opp i 15, men syns dette høres drøyt ut. Han har vell ikke funnet helt samme formen som før skaden.

Hyppia spiller stadig like godt, han har imponert meg stort denne sesongen. Han er 110% bakover. Nå håper jeg bare Skrtel finner formen han hadde.

Lenke til kommentar
Jeg ønske litt diskusjon rundt Agger ryktene. Sett at han blir solgt, hva mener dere han er verdt? Jeg har sett noen som mener helt opp i 15, men syns dette høres drøyt ut. Han har vell ikke funnet helt samme formen som før skaden.

Hyppia spiller stadig like godt, han har imponert meg stort denne sesongen. Han er 110% bakover. Nå håper jeg bare Skrtel finner formen han hadde.

 

Ikke mye å si, siden Agger ikke kommer til å bli solgt. I mine øyne er denne karen verdt 15, lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...